המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“תמורה טובה לכסף BVFM”
חוות דעת על איזי ג'ט


חוות דעת נכתבה 14 באוגוסט 2016

חברת לואו קוסט טובה מאוד. עמידה מצוינת בלוחות זמנים.
אפשר להקל על בעיית התור אם מגיעים 3 שעות לפני הטיסה - כנדרש.
צוות אדיב ושירות טוב.

תאריך הנסיעה: אפריל 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, Yona S
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
כתוב חוות דעתחוות דעת (56,308)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

200 - 204 מתוך 56,308 חוות דעת

חוות דעת נכתבה 13 באוגוסט 2016

כבר כתבתי כאן חוואת דעת אחת לגבי החברה הזו בטיסה מאמסטרדם לתל אביב כאן הסיפור די דומה בטיסה מפראג לאמסטרדם. עיכוב נוראי בטיסה, 2 נציגים בדלפק הצ'ק אין שנפתח באיחור. אמנם הכיסאות במטוס זה היוא מאט יותר טובים אך זה לא השפיע על המרווח לרגליים. האתר שואל אותי האם שילמתי על מרווח נוסף ? אז כן, גם על מרווח וגם על מסלול המהיר. נחוש מה? שתי הדברים הללו פשוט לא קיימים וזו עוד דרך נוספת לגבות מכם כסף. אין דבר כזה באיזי ג'ט כסאות עם מרווח גדול יותר. למרבה הצער רכשנו 5 מושבים וזוג נוסף עם ילד לא יכל לטוס אתנו, אז היו לנו סה"כ 5 מושבים ונחשו מה? כל הצ'ק אין המוקדם, כל התוספת תשלום לבחירת מושבים - הכל פארש, כל ה5 מושבים היו מפוזרים במטוס. נרא לי הגיוני ש 5 אנשים שטסים יחד צריכים לשבת יחד, התברר שבאיזי ג'ט זה לא.
על הטייסים כבר סיפרתי וכאן זה לא שונה, הטיסה הרגישה לנו כאילו שהטייס היה שיכור, גם בהמראה וגם בנחיתה וגם טיסה עצמה הייתה בזגזוג, לרגע בהמראה ובנחיתה הייתי בטוח שאנחנו מבצעים נחיתת חירום מכיוון שהמטוס ממש זיגזג. חוואיה ממש לא נעימה וחברת תעופה אינה מומלצת (בעיקר לא לבעלי לב חלש).

תאריך הנסיעה: אוגוסט 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
2  תודה, JohnyRaid
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 13 באוגוסט 2016

טוב, חברות תעופה שכירות לאחר חוק שמיים פתוחים הינם רבים מאוד אך איזי ג'ט בהחלט אחת החברות שלא כדאי לטוס אתם. במהלך השבועיים האחרונים טסנו אתם פעמיים, כאן אני אספר על הטיסה מאמסטרדם לתל אביב. בואו נתחיל ממש מהתחלה, את הטיסה הזמנתי דרך חברת אי דרימרז אשר ביצעו עבורינו צ'ק אין כשבועיים לפני הטיסה מה שמאוד נוח ונמחד. הטיסה הייתה אמורה לצאת בשעה 07:15 וכמו כל חברת טיסה גם איזי ג'ט המליצו לנו להיות כשלוש שעות לפני הזמן, היות והמלון שלנו היה ממוקם בזאנדאם, בשעות כאלו נעלצנו להשתמש במונית מכיוון ואין רכבות בשעות אלו, מזל שיש את אובר אשר דרכם הנסיע הזו עלתה רק 30 יורו (פשוט מעולה בהתחשב שרכב לזוג עולה 18 יורו). בהגעה לטרמינל כמו ילדים טובים בשעה 04:00 גילינו שהדלפקים של החברה יפתחו רק בשעה 05:35 (מרגישים את המטח ? עליה למטוס נסגרת ב 06:45 והדלפקים נפתחים רק שעה לפני.) בדלפק הקבלה קיבלו עוד 6 טיסות של אותה החברה ליעדים שונים, תארו לעצמכם את הכאוס שהיה שם 1500+ נוסעים ממתינים לאותו דלפק עם 6 עובדים בלבד. לאחר מעבר הדלפק והבידוק הבטחוני חשבנו שהכל נגמר, הספקנו לטיסה בזמן ויש עוד חצי שעה לסגירת העליה למטוס אבל התברר שלא. נוסעי החברה התקבשו להמתין בעולם הנוסעים ולא להגיע לגייט (שממוקם בערך 15 דק' הליכה) עד השעה 06:30 (מי היה מאמין). טוב הגענו לגייט גם בזמן (את הכאוס של הישראלים הלחוצים אתם יכולים כבר לדמיין, אנשים קופצים, דוחפים רק כדי להגיע ראשונים למטוס, זה אגב עדיין לא מובן לי בטבע הישראלי - למה לעשות את זה? הרי יש לכם כיסא שמור והמטוס לא ימריא בלעדיכם). לאחר שחשבנו שהכל נגמר ההפתעה האחרונה הגיעה: על מנת להרוויח כמה שיותר כסף מטיסה, לקחו מטוס איירבוס שאמור להכיל 198 מושבים, עקרו אותם ושמו במקומם כסאות דמוי כסאות גינה, אני ממש לא צוחק הבחור שישב מלפני הרגיש את הברכיים שלי בתוך הגב שלו כל ה5 שעות של טיסה מכיוון שאני 1.93 בגובה. המטוס היה מלוכלך להפליע, קיבלנו הרגשה שלא ניקו אותו לפחות כמה שבועות, ביכס הקדמית היה תפוח אוכל ורקוב. בקיצור החוויה הכי נוראית שיכלה להיות. מה כן נראה שהטייסים שלהם שיכורים, בהמראה, נחיתה ובמהלך הטיסה המטוס לעולם לא נסע ולא טס בקוו ישר, הוא תמיד זיגזג, גם באוויר וגם בקרקע. אני ממליץ בחום לא להשתמש בחרבה הזו לאף אחד.

תאריך הנסיעה: אוגוסט 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
1  תודה, JohnyRaid
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 13 באוגוסט 2016

לא ברור למה הם מתעקשים בכל טיסה לבדוק אם מזוודות העליה למטוס מתאימות לתיבת המתכת העלובה שלהם. בכל פעם יבקשו, ובכל פעם אצליח להכניס. בושה של חברת תעופה.

תאריך הנסיעה: יולי 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
1  תודה, Oren S
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 5 באוגוסט 2016

חברת לואו קוסט מאוד זולה.
יש קשר ישיר בין הסכום ששילמתי למה שקיבלתי.
מינימום עלות + מינימום תנאים - אין אוכל, מקום לרגליים, שתייה שהיא לא מים, טלוויזה וכו'.

עדיף להצטייד מבעוד מועד עם סנדוויץ' ואוכל מהבית כדי לחסוך בעלות המאוד יקרה על המטוס.
עלות סנדוויץ' גדול במטוס - 24 ש"ח.

תאריך הנסיעה: יולי 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, Alon_Vi
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.