המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“כרטייס זול עולה ביוקר”
חוות דעת על איזי ג'ט


חוות דעת נכתבה 15 בינואר 2020

בציאה מהארץ נראה שיש כמו נוהל של החברה שהם לא בודקים את המזוודות עליה למטוס. הטיסה הייתה בסדר והצוות היה מסביר פנים. כמוכן המרנו בעיקוב של שעתיים.
בחזור בדרך לבידוק עמדה הדיילת קרקע של החברה ליד התור והתחילה לשלוף אנשים מהתור כדי לבדוק את משקל המזוודות ואת הגודל שלהן בכלוב המיועד. קרוב ל 30 איש שלחו את המזוודה לבטן המטוס בגלל חריגות של סנטימטרים בודדים.
ההתנהגות של הדיילת הייתה לא נעימה והמשיכה כך גם בשער העליה למטוס וגם באוטובוס שהוביל אנשים למטוס. הטיסה חזור יצאה בעיקוב של שעה.

תאריך הנסיעה: מאי 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, ShmuelB31
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
כתוב חוות דעתחוות דעת (55,372)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

14 - 18 מתוך 55,372 חוות דעת

חוות דעת נכתבה 2 בינואר 2020

"הפתעות" שלא חשדנו בהן אפילו ...
כשאשתי ואני החלטנו לטוס לראשונה לאיזי ג'ט ברומא, התוודענו לראשונה לחוקי דמי הכבודה, החלטנו לקנות 2 מזוודות במידות: 56X45X25 ס"מ, שעל פי תנאי חברת תעופה זו ניתן לקחת לתא בחינם ולהניח עליה מתלה מזוודות מעל המושבים. קנינו 2 כרטיסים, 2 מזוודות והלכנו לרומא. בשדה התעופה של היציאה וההגעה, כל המחאות והבדיקות של המזוודות לא הפריעו. לא היו תגובות. שמחנו מאוד מהעבודה של שירות המכס ושירות התעופה. אחרי שנתיים הייתה טיסה ללונדון. אני מתמקד בקריאת שורות אלה, טס עם אותן מזוודות! ובפעם השנייה היה רושם נפלא! אבל הטיסה השלישית שלנו, או ליתר דיוק היציאה משדה התעופה שונפלד, שנמצא בפרבר של ברלין, גרמה לנו לחשוב על טיסות המשך עם חברת תעופה זולה !? יחס כה לא ידידותי, שלילי, משפיל כלפינו ואל נוסעי הטיסה האחרים שלנו שלא ראינו בשום מקום אחר. לא נעים להיזכר בכל הבדיקות והחיפושים הללו: הייתה בדיקה כפולה של תוכן המזוודות וגודלם. בשלב הראשון של הבדיקה כולה, איש מאנשי המכס לא אמר מילה כי גודל המזוודות אינו עומד בסטנדרטים להובלה בתא ולא שלח אותנו לדלפק הצ'ק-אין של המזוודות כדי לשלוח את המזוודות לתא המטען של המטוס. בשלב השני של הצ'קים, אחרי דיוטי פרי (אני מציין שלא קנינו כלום והמזוודות לא גדלו בנפח, אפילו לא פתחנו אותן), אחרי בקרת דרכונים, חיכתה לנו "הפתעה" אמיתית, שכמעט עוררה קריסה בי. באופן לא צפוי, אחד מפקדי המכס פתאום, ללא הסבר, מבלי לבדוק את הגדלים במבצע. בתא (קופסה) הצהיר במפתיע שאנחנו מחויבים לשלם עבור 2 מזוודות תא, תשומת לב, 120 (מאה עשרים אירו), אחרת לא ניכנס לתא הנוסעים. כשנשאל מדוע, על סמך מה, לא הייתה תשובה. ניסינו להסביר שזה היה עם המזוודות האלה, כלומר עם איזי ג'ט, שאשתי ואני טסנו לרומא ולונדון ומחוצה לה בלי הפרעה, הייתה רק התשובה בשפה הרוסית-אנגלית השבורה "לרקוד מאה ועשרים יורו". הם שילמו כי לא הייתה לנו ברירה אחרת. רק לאחר התשלום הם לא נתנו קבלה, קיבלנו יציאה לעלות למטוס וסחבנו את המזוודות שלנו כמאתיים מטר להעברה לתא המטען של המטוס. אז אנחנו, אנשים בגיל הפנסיה: 60+ "ידידותיים" "נפגשנו" ו"ליווינו "משדה התעופה של שנפלד בברלין, שנזכור כל החיים. איך לא ניתן לזכור את הביטוי "גורם אנושי" בסיפור זה? נוסעים יקרים: לעיתים קרובות טסים ופוטנציאליים, הסיקו מסקנות משלכם!
P.S. איננו יודעים באילו קריטריונים עבר פקיד המכס בשלב האחרון לפני העלייה למטוס בחופשיות על פני נוסעים עם מזוודות, תיקים, תיקי גב גדולים יותר ועצר אחרים והורה להם לשלם, כמונו, עבור עגלות - טרולים. ולדי

תאריך הנסיעה: דצמבר 2019
תודה, Владимир Л
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 1 בינואר 2020

טיסה 7 במספר עם איזיג'ט, בשביל 35 יורו בכריסמס קיבלנו את כל מה שצריך: מטוס חדש עם כיסאות נוחים, דיילים נחמדים וטיסה מעולה. ממליץ מאוד לטוס בקו עם איזיג'ט, גם השעות של הטיסה הרבה יותר נוחות

תאריך הנסיעה: דצמבר 2019
תודה, Yonatan P
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 30 בדצמבר 2019 באמצעות התקן נייד

טסנו שני מבוגרים מלונדון לתל אביב. הזמנו את הטיסה יומיים לפני. היו עדיין מקומות. אומנם ישבנו אחד אחרי השני ולא ביחד, הטיסה היתה מלאה עד הסוף .למרות זאת השרות היה אדיב ומפנק . עברנו את המשקל של המזוודות ב 3 קג יותר אבל ויתרו לנו על תוספת תשלום. לקחנו כלמאחד תיק יד עם כמה קילוגרמים כל אחד ללא בעיות.
הטיסה יצאה בזמן ונחתה בזמן ללא עיכובים.
יחסית זול ומומלץ ביותר

תאריך הנסיעה: דצמבר 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
תודה, rubi9519
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 25 בדצמבר 2019 באמצעות התקן נייד

אפליקציה שלהם נהדרת עובדת מצוין. מדייקים בזמנים. המושבים פחות נוחים מאל על אבל מספיקים. במילאנו יש להם שירות מצוין. ויש דלפק לשאלות או לפתור בעיות אם יש. רצוי להביא סנגביץ ושתיה. גם המחירים זולים יש גם טיסות ב37 ארו. אם נוחתים בלילה יש מול טרמינל 1 מלון מעולה.

תאריך הנסיעה: נובמבר 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
תודה, Q9303LU_
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.