המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“שירות מעולה”
חוות דעת על איזי ג'ט


חוות דעת נכתבה 4 באוקטובר 2020

הזמנו בתחילת שנת 2020 טיסה לונדון, וכשהתחיל הקורונה היה חשש שהטיסה תתבטל ולא יוחזר הכסף.
למרות זאת, החברה שלחה מייל עם כמה אפשרויות, ואחת מהן הייתה היא לקבל את כל הכסף בחזרה, ובחרנו באפשרות הזאת. שלחו מייל שתוך 28 ימים הכסף יגיע לחשבון ואכן בוצע.
חברה עם שירות מצויין ואין ספק שאזמין מהם טיסה בפעם הבאה.

תאריך הנסיעה: אוקטובר 2020
תודה, EHUD1699
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
כתוב חוות דעתחוות דעת (55,503)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

1 - 5 מתוך 55,503 חוות דעת

חוות דעת נכתבה 30 באוגוסט 2020

בוטלה לנו טיסה עקב הקורונה אבל לא היינו צריכים לרדוף אחרי אף אחד. איזיג'ט הודיעו לנו על הביטול במייל מסודר וברור והציעו 3 אופציות לבחירה: לבחור טיסה חלופית, שובר שתקף לשנה או החזר כספי. בחרנו בהחזר כספי. מיד קיבלנו מייל חזרה שיטופל תוך 28 יום. ביום ה-28, קיבלנו מייל והכסף נכנס לחשבון עד היורו האחרון. כל הכבוד! דוגמא לשירות מצוין בחברת תעופה מעולה. אין ספק שנמשיך לטוס איתם בעתיד.

תאריך הנסיעה: אוגוסט 2020
    • שירות לקוחות
    • תמורה לתשלום
תודה, Ilana B
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 14 באוגוסט 2020 באמצעות התקן נייד

בימי קורונה אלה כשלקוחות רבים לא מצליחים לתקשר עם חברות תעופה ולקבל מהן פתרונות לטיסות שהוזמנו מראש ובוטלו בגין הקורונה, מגיעה דווקא מלה טובה לחברת לאו קוסט מפורסמת איזי גט על כך שהיתה שקופה במידע בכל העת, אפשרה מספר חלופות משהודיעה על ביטול הטיסות וכביקשנו החזר כספי, נענו והחזירו עד היורו האחרון גם אם בעיכוב קל. אמינות, מענה ושירות טוב בעת זו ייזכרו לטובה בעתיד ע"י לקוחות החברה, יישר כוח איזי גט!!!

תאריך הנסיעה: אוגוסט 2020
תודה, alexroz100
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 21 באפריל 2020 באמצעות התקן נייד

טסנו כל המשפחה. ההזמנה וכל הטיפול בטיסה נעשה באינטרנט. ובשדות התעופה הכל היה מושלם. צק אין מהיר ואוטומטי שירות נהדר צוות סבלני ועוזר. מטוסים נקייים. טיסה יצאה תמיד בזמן ובגלל הקורונה נאלצו לבטל טיסה נוספת. וקיבלנו החזר כספי מלא.

תאריך הנסיעה: ספטמבר 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
תודה, 339tamirb
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 21 באפריל 2020

תמורה מלאה ל100 יורו עבור טיסה לאיטליה כשההזמנה היא שבוע וחצי לפני הטיסה.

בוונציה הצוות קצת מציק בקשר לגודל המזוודה וכדו' אילצו המון אנשים לשלם 60 יורו, ברוב המקרים זה היה בצדק אבל אליי ואל עוד אנשים ניטפלו לסנטימטר וחצי עודף!!! חבל!!!!

תאריך הנסיעה: פברואר 2020
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, Aharon-I
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.