המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“הרגשת נוחות וביטחון”
חוות דעת על אל על נתיבי אויר לישראל


חוות דעת נכתבה 3 באוגוסט 2016

אמנם טסנו במטוס קטן יחסית וקצת צפוץ, אבל ההרגשה שיש צוות של ישראלים עם הרבה אכפתיות, חמימות, מקצועיות ודאגה לנוסעים משנה את חווית הטיסה, לפני אחרי ובמהלכה. הטיסה כללה סנדוויץ', עוגה ושתייה חמה וקלה שהיו מינימליים ביותר ולא היה בידור במהלך הטיסה, קצת חבל, אבל זה לא הנושא העיקרי מבחינתי.

תאריך הנסיעה: יולי 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, odeko
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
כתוב חוות דעתחוות דעת (4,488)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

1,186 - 1,190 מתוך 4,488 חוות דעת

חוות דעת נכתבה 2 באוגוסט 2016

לטוס עם סנדור חב' בת של אל על - סבבה לגמרי - יוצאים וחוזרים בזמן ושירות סבבה וזה מה שחשוב . אין תלונות .

תאריך הנסיעה: יולי 2016
    • נוחות המושב
    • מידת ניקיון
    • מרווח לרגליים
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, mosheza2010
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 1 באוגוסט 2016 באמצעות התקן נייד

אין מה להשוות. טיסות אל על יקרות משמעותית משאר החברות. במצב כיום כנראה שצריך לשלם על ביטחון, ולכן עדיף לשלם יותר ולטוס בשקט ובידיעה שלפחות ביטחונית אתה מכוסה. שירות הדיילות טוב, הטיסה הייתה במזג אוויר קשה ומלחיץ, הרבה רעידות וכיסי אוויר, אך הייתה תחושה שהטייסים שולטים במצב.
שוב. רק מחירי הכרטיסים.

תאריך הנסיעה: אוגוסט 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
תודה, tomers75
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 29 ביולי 2016

שירותי קרקע מעולים וגורמים לתחושת ביטחון, צ'ק אין באינטרנט היה קל, צ'ק אין בשדה היה מהיר...ומשם הכל הדרדר. בורדינג צריך היה להיות 60 דקות לפני ההמראה, אך התעכב ברבע שעה - הטיסה המריאה באיחור של 35 דקות.
טיסה חזרה LY0392 מברצלונה ( 16/07/2016),התעכבה 4 שעות, כל זאת מבלי שיידעו אותנו ומבלי שצוות הקרקע (הספרדי), ידע מה מה הסיבות לעיכוב.
רק לאחר 3 שעות הגיע נציג מחברת "אל על" וסיפר לנו שהעיכוב הוא עכב תקלה טכנית... 4 שעות !!!.
ברגע שקונים אצלם כרטיס, הופכים שבויים לשביתות האיטלקיות של העובדים ולחוסר הרצון להעניק שירות ללקוחות.
טסתי ב"אל על" 4 פעמים - הפעם מבטיח , הייתה האחרונה !!!

תאריך הנסיעה: יולי 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, W8112OC_
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 27 ביולי 2016

טסתי עם משפחתי בחג השבועות לוינה בחברת אל על לאחר ששנים רבות לא טסתי עימם, בהחלט הייתה טיסה טובה, המטוס יצא בזמן, האוכל שהוגש ברמה מעל לממוצע, צוות המטוס היה אדיב ביותר

תאריך הנסיעה: יוני 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, 12,345,678,861
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.