המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“הטיסה תהיה בסדר שעות נוחות וכל השרות אך שילמתי 2000 שח יותר באמצעות חברת אי דרימס. שילמתי גם לבטוח ביטול והם התמזמזו בש”
חוות דעת על אל על נתיבי אויר לישראל


חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות

הטיסה בטח תהיה בסדר אך אסור להזמין דרך חברת אי דרימס. אף מילה שלהם לא בסלע! הם מפרסמים מחיר וגובים מחיר גבוה כמעט פי 2. הם מוכרים כבודה וביטוח לא אפקטיבי. הם לא משיבים למייל עד שמאיימים עליהם הם מאלצים אותך לדבר שעה עם ספרד, לא פותרים כלום, מפנים לבטוח שלא עונה ואחר כך שולחים חומר בספרדית. הם עובדים עם חברת בטוח ואחר כך אומרים שהבטול ה שאתם מבוטחים עליו הוא רק ב10 הימים הראשונים....רמאים ונוכלים. איש יחסי הציבור של אל על טוען שזה לא קשור אליהם אך אני מידעת את הנוסעים וידעתי את החברה עצמה לא ליצור קשר עם אי דרימס.גנבים!

תאריך הנסיעה: ספטמבר 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, NavaBloch
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
כתוב חוות דעתחוות דעת (4,016)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

28 - 32 מתוך 4,016 חוות דעת

חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות

טיסת ההלוך היתה סבירה,לא נהניתי מהאוכל ומהשירות,בחזור חזרתי עם הדרימליינר והיה טוב יותר מהטיסה בהלוך

תאריך הנסיעה: אוגוסט 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, Climber766259
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות

אין על אל-על. גם הטיסה הלוך וגם חזור היו בזמן. בחזרה הגענו באיחור רב לטרמינל בשל פקקי תנועה ענקיים באזור שדה התעופה. הגענו לדלפק כחצי שעה לפני מועד הטיסה.כל חברת תעופה אחרת היתה אומרת לנו שהפסדנו את הטיסה, ולרכוש כרטיס חדש. באלעל קיבלו אותנו בהבנה שהאיחור לא באשמתנו ועלינו על הטיסה.

תאריך הנסיעה: ספטמבר 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, AvrahamR10
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות

ההרגשה אמביוולנטית.מצד אחד טיסת סן דור בחסות אלעל באיחור של יותר משעתיים מצד שני אלעל מגייסת מטוס דו קומתי ומושיבה אותנו במחלקת עסקים מפנקת.הצוות ישראלי ומקסים.מופתע!!!!

תאריך הנסיעה: ספטמבר 2019
תודה, Destination714983
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות באמצעות התקן נייד

טסנו ללונדון.בטיסה היה ויי פיי אבל לא מספיק חזק.אפשר היה לראות סרטים ובדרך חזרה היה מסך לכל אחד עם מבחר סרטים או סדרות או מוסיקה רב לראות שזה היה נחמד מאוד .האוכל טעון שיפור.צריך אוכל לקהל הרחב ולא " אוכל פלצני" ..שרות הדילים טעון שיפור גם כן.לוקחים הזמנה ושוכחים לחזור.סה"כ היה בסדר אבל יכול להיות יותר טוב

תאריך הנסיעה: אוגוסט 2019
תודה, spiki7
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.