המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“אין לדעת על מה תיפול”
חוות דעת על אל על נתיבי אויר לישראל


חוות דעת נכתבה לפני 3 שבועות

טסתי הלוך חזור לדרום אפריקה.
בטיסה הלוך, המטוס היה מזעזע, מיושן, מסכים בעייתים, צפיפות ובעיקר חום בלתי נסבל. זה היה שמונה שעות שלא נגמרו.
בטיסת חזור, המטוס היה מרווח, היה וויפי והמסכים היו גדולים.
המסקנה היא שאין לדעת מה תהיה החוויה, מבחינתי זו לא חברה אמינה ואני מעדיפה לטוס עם חברה שאני יודעת בוודאות מה אני עתידה לקבל.

תאריך הנסיעה: אוקטובר 2019
1  תודה, Danielle991h
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
כתוב חוות דעתחוות דעת (4,102)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

27 - 31 מתוך 4,102 חוות דעת

חוות דעת נכתבה לפני 3 שבועות

חווית הטיסה שלי מאל על :
צ'ק אין - חווית הצ'ק אין עם החברה הייתה מאוד נוחה, קיבלתי הודעה גם למייל וגם הודעת SMS לפלאפון כ-24 שעות לפני הטיסה על מנת לבצע צ'ק אין אונליין, דבר שהקל עליי מאוד בתור אדם שאוהב שהכל מגיע עד אליו.
הטיסה עצמה - צוות הטיסה בהלוך היה מאוד נחמד ועזר בכל מה שצריך עם תודעת שירות גבוהה מאוד, לעומת זאת הייתה חברת צוות 1 שלא הייתה נחמדה בטיסה חזור.
מושב - המושבים היו נוחים מאוד והציעו מגוון פעילויות להעברת הטיסה בצורה מעניינת כמו סרטים, משחקים ומוזיקה, ואפילו ארוחת לילה נחמדה של סנדוויץ' ושתייה חינם.
אהבתי במיוחד את הדיילות בנסיעת ההלוך שהיו מאוד נחמדות.

תאריך הנסיעה: אוקטובר 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, LePetitPrince2
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 3 שבועות

הטיסה, עמידה בזמנים מצויינת. יחס הצוות - טוב.
האוכל - בינוני, הן באיכות והן בצורת ההגשה (ביחס לחברות אחרות).
נוחות המושבים - בינונית. בטיסה כזו יש מקום למושבים שאינם angle-flat אלא 180 מעלות.
הטיסה היא טיסה ישירה ארוכה (כ-15 שעות). ראוי לציין שהצוות שמר על נקיון השירותים במהלך כל הטיסה.
ההגעה לבוסטון היא לפני פתיחת השדה הבינ"ל, והיה צורך לחכות כחצי שעה בתוך המטוס.

תאריך הנסיעה: ספטמבר 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, aviramhy
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 3 שבועות באמצעות התקן נייד

בד"כ אנו לא טסים עם אל על. אך בין שתי האופציות היחידות לטיסה הקיימת לקייב, מאו או אל על, החלטנו לבחור באל על. הופתענו מאוד.
הכיסאות שונו, חודשו, זה אותו החוסר מקום רק הישיבה נוחה יותר. מקדימה בכיסה מעל תא "שולחן אוכל" שמו גם מעמד לטלפון, שזה מצוין. בנוסף יש את אפליקציה של dreamstream אל על, והוא מאפשר לראות סרטים דרך הנייד, דבר שמעסיק את הילדים, פשוט מצוין.
בנוסף, מחלקים סנדוויצ'ים ומים, והם אחלה.
הייתי ממליצה.

תאריך הנסיעה: אוקטובר 2019
    • נוחות המושב
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
תודה, Dina Z
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 3 שבועות באמצעות התקן נייד

אני נוסע מתמיד שנים רבות וכמעט תמיד רק באל על. כמעט, כי לא לכל מקום היא מגיעה ואז צריך תחליף וכמעט תמיד מרוצה גם מהשירות וגם מהעמידה בלוח הזמנים. בטיסה חזרה שדרגתי למח. עסקים וזה היה ממש מצויין גם הטיסה וגם ההמתנה בלאונג' של החברה בשדה התעופה שארל דה גול.

תאריך הנסיעה: ספטמבר 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
תודה, 492,873
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.