לרוב לא טסה איתם בגלל המחירים היקרים. הצ'ק אין מסורבל. שירות לקוחות לא מקצועי שיכול לעזור רק אם משלמים תוספת של כסף. הנציגה מירב לא ידעה איך לעזור לנו ותשובתה הייתה לא מקצועית. חברה טעונת שיפור בכל קנה מידה.
לרוב לא טסה איתם בגלל המחירים היקרים. הצ'ק אין מסורבל. שירות לקוחות לא מקצועי שיכול לעזור רק אם משלמים תוספת של כסף. הנציגה מירב לא ידעה איך לעזור לנו ותשובתה הייתה לא מקצועית. חברה טעונת שיפור בכל קנה מידה.
32 - 36 מתוך 4,815 חוות דעת
אל על שלום,
מחיר לטיסה של קולפליי הלוך וחזור מתל אביב לאתונה ביוני 2024 הגיע ל 700 דולר, ,תתעוררו, לא מדובר בטיסה לניו יורק, מדוע לא ניתן להשיג כרטיס במחיר סביר ונורמלי, מדוע להעלות את מחיר הכרטיסים בצורה דרמטית שכזו
בטיסה חזור היה שיפור משמעותי.( לעומת טיסה זוועתית בהלוך) המטוס מדגם חדיש יותר ולכן קצת יותר מרווח. מערכת מדיה טובה שרות על המטוס טוב. אבל למה לחלק פיתות עם טונה במטוס סגור!!!! גרם לצחנה בכל המטוס. קצת הגיון בבחירת האוכל. עמדת אל על תקועה בפינה נידחת בשדה התעופה במיאמי, שרותי הבידוק הבטחוני של השדה ממש לא יעילים, תור של שעות. קונקשיין של שעתיים כבר מזמן לא מספיק, רצוי כארבע שעות. מאוד מרגיז, מתיש, מעייף, הגיע הזמן לייעול המערכות.
טיסה נוראית. מטוס קטן וצפוף. היתה תקלה אז הורידו אותנו מהמטוס והמראנו בשעתיים איחור. בשל כך כמעט פספסנו את הקונקשיין. ביקשנו מהצוות שיורידו מהמטוס קודם את הממהרים לקונקשיין, ולא היתה כל התייחסות,
קיבלתי מייל על הקדמת הטיסה יום לפני, ועכשיו אני לא מספיק אליה. כמובן שאין מענה משירות לקוחות. מרגיש זלזול ענק מהחברה.