חוויה לא נעימה, היה חם במטוס לא הדליקו מזגן בקושי איוורור, טיסה של 4 שעות מברלין לת"א אפילו כוס מים לא נתנו, היתה רק אפשרות לקנות בקבוק מים ב- 3 יורו, מחוסר ברירה כמובן שקניתי.
חוצפה !!!
חוויה לא נעימה, היה חם במטוס לא הדליקו מזגן בקושי איוורור, טיסה של 4 שעות מברלין לת"א אפילו כוס מים לא נתנו, היתה רק אפשרות לקנות בקבוק מים ב- 3 יורו, מחוסר ברירה כמובן שקניתי.
חוצפה !!!
12 - 16 מתוך 91,486 חוות דעת
לא ממליץ גם לא לאנשים שמחפשים לסבול
עיכוב מעל שעה ליציאה
גובים כסף על תיק גם אם זה מעל המותר ב2 סנטימטר אמיתי לגמרי
פקידות נוראיות בהלוך ובחזור
אחד מהחברים הסריט את הפקידה והמשוגעת הזאת תחזיקו חזק לא נתנה לו לעלות
בקיצור חברה דוחה דוחה דוחה גם בחינם אל תסעו בה
אוי איה גועל נפש של חברה
אפשר דרך הנייד לא קונסים על זה
אפשר דרך הנייד לא קונסים על זה
אפשר דרך הנייד לא קונסים על זה
אפשר דרך הנייד לא קונסים על זה
אוקיי ארוך אבל חשוב:
בורדינג:בשלב הבורדינג עוד היה בסדר היייתי מקבל את זה הדילים לא משהו בכניסה גם
המראה:בשלב ההמראה הכל תמיד עובר חלק
במהלך הטיסה:זבל זבל זבל אני נפלתי ונפצעתי ברגל בזמן שסבתא שלי חובשת לי (אני בן 11) היא ישבה מעבר ממול אז אני עברתי למעבר ובכל זאתץ הם עדיין לא קמו לעזור לי והם ראו אני ראיתי הייתי צריך חומר מחטא אז לחצתי על הכפתור למעלה ורק אז היא תרחה להסתכל עליי
נחיתה:גרוע ולא טוב משהו הדריך אותם פעם?
רק עם WIZZ AIR למרות שמבחינת הרכב תפס שכחו ממה שאמרתי
ונקיון בכלל לא האנשים יורדים את קולט אותם מלמעלה שלך ואתה עולה אתה רואה אותם במדרגות הנעות
חברת ריינאר, שטסנו איתה עשרות פעמים בשנים האחרונות הייתה זכורה לי כחברת טיסה לא ידידותית, קונסת על כל טעות של לקוח ולא שירותית בעת פניה אליה. בשל שלוש טיסות נוספות איתה, אחת מהחודש האחרון ועוד שתיים בחודשים האחרונים, עושה רושם שהחברה שיפרה ב 180 מעלות את השירות שלה החל מיחס סלחני יותר בעת בצ'ק אין (כבר לא חייב להדפיס אלא דרך הנייד ולא נקנסים על זה ב 60 אירו. שירות הלקוחות שלהם נותן מענה מהיר, יעיל ומסייע באופן שממש הפתיע אותנו לטובה. בקיצור ריינאר של היום מרגישה כמו חברה רצינית שניתן לסמוך עליה להבדיל מבעבר שהייתה הרגשה של הימור איתה.