המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“טיסה מיטבית!”
חוות דעת על TAP פורטוגל


חוות דעת נכתבה 12 באוגוסט 2023

טיסה מצויינת. מספקים ארוחות מעולות. כרית שינה ושמיכה נעימות מאוד. היענות מיטבית של הדיילות. מאוד מרווח ונוח.

תאריך הנסיעה: אוגוסט 2023
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, NettaG27
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
חוות דעת (25,240)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

2 - 6 מתוך 25,240 חוות דעת

חוות דעת נכתבה 14 באפריל 2023

שירות נוראי ,אין מענה בשום שלב, שירות לקוחות אפס
בשום שלב אין אנשים שיכולים לתת שירות לא בטלפון לא בדלפקים בטול טיסה ודחיות בסמס בלי מענה

תאריך הנסיעה: אפריל 2023
תודה, halitl
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
חוות דעת נכתבה 5 באוגוסט 2022

A company of fraudsters three times I flew with them and they took another 90 euros for a suitcase! In addition, the last flight from Lisbon to Madrid was delayed for three hours because the pilot was tired! All the passengers were on the plane and waiting! They have no respect for passengers at all! You should not fly with them at all!
חברה של רמאים שלוש פעמים טסתי איתם והם לקחו עוד 90 יורו למזוודה! בנוסף, הטיסה האחרונה מליסבון למדריד התעכבה בשלוש שעות כי הטייס היה עייף! כל הנוסעים היו על המטוס וחיכו! אין להם כבוד לנוסעים בכלל! אסור לטוס איתם בכלל!

תאריך הנסיעה: אוגוסט 2022
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, Avivsw35
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
חוות דעת נכתבה 2 במאי 2022

הטיסה יצאה שוב באיחור (גם בדרך לליסבון היה איחור של 3/4 שעה). הגעתי ב-20/4/22 בשעה 23:00 . את המזוודה קיבלתי ב-24/4/22 בשעה 23:00. רציתי למלא טופס תלונה על איחור קבלת המזוודה - מה-25/4/22 לא מצליחה להגיע למצב של שליחה. אתר מסובך. לא ידידותי. לא מזהה את ישראל. פעמיים דיברתי עם החברה ועדיין נמצאת בשלב הסופי - מקליקה על SEND ודבר לא קורה. ביקשתי מספר פקס בכדי לשלוח דרך הפקס - לא מקובל עליהם רק דרך האתר.

תאריך הנסיעה: אפריל 2022
    • נוחות המושב
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, hanim53
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
חוות דעת נכתבה 20 בנובמבר 2021

דיילת הדלפק השפילה את הבן שלי שטס לבד ואיימה עליו שאם לא ישלם לה 110 יורו הוא לא יעלה על הטיסה
הבן נשאר בטראומה מהאישה ושילם
שירות לקוחות גרוע ויחס גרוע

תאריך הנסיעה: נובמבר 2021
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, _D8211NM
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.