טיסה מצויינת. מספקים ארוחות מעולות. כרית שינה ושמיכה נעימות מאוד. היענות מיטבית של הדיילות. מאוד מרווח ונוח.
טיסה מצויינת. מספקים ארוחות מעולות. כרית שינה ושמיכה נעימות מאוד. היענות מיטבית של הדיילות. מאוד מרווח ונוח.
2 - 6 מתוך 25,240 חוות דעת
שירות נוראי ,אין מענה בשום שלב, שירות לקוחות אפס
בשום שלב אין אנשים שיכולים לתת שירות לא בטלפון לא בדלפקים בטול טיסה ודחיות בסמס בלי מענה
A company of fraudsters three times I flew with them and they took another 90 euros for a suitcase! In addition, the last flight from Lisbon to Madrid was delayed for three hours because the pilot was tired! All the passengers were on the plane and waiting! They have no respect for passengers at all! You should not fly with them at all!
חברה של רמאים שלוש פעמים טסתי איתם והם לקחו עוד 90 יורו למזוודה! בנוסף, הטיסה האחרונה מליסבון למדריד התעכבה בשלוש שעות כי הטייס היה עייף! כל הנוסעים היו על המטוס וחיכו! אין להם כבוד לנוסעים בכלל! אסור לטוס איתם בכלל!
הטיסה יצאה שוב באיחור (גם בדרך לליסבון היה איחור של 3/4 שעה). הגעתי ב-20/4/22 בשעה 23:00 . את המזוודה קיבלתי ב-24/4/22 בשעה 23:00. רציתי למלא טופס תלונה על איחור קבלת המזוודה - מה-25/4/22 לא מצליחה להגיע למצב של שליחה. אתר מסובך. לא ידידותי. לא מזהה את ישראל. פעמיים דיברתי עם החברה ועדיין נמצאת בשלב הסופי - מקליקה על SEND ודבר לא קורה. ביקשתי מספר פקס בכדי לשלוח דרך הפקס - לא מקובל עליהם רק דרך האתר.
דיילת הדלפק השפילה את הבן שלי שטס לבד ואיימה עליו שאם לא ישלם לה 110 יורו הוא לא יעלה על הטיסה
הבן נשאר בטראומה מהאישה ושילם
שירות לקוחות גרוע ויחס גרוע