המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“אכזבה”
חוות דעת על יוקריין אינטרנשיונל איירליינס


חוות דעת נכתבה 10 באוקטובר 2016

חברה על הפנים
מטוסים ישנים
שירות גרוע - הדיילות ממש לא נחמדות
המטוס צר ולא נוח
לא הגישו כלום בטיסה חוץ מכוס מים
הטייס הנחית את המטוס בצורה קשה וגרועה
לא חוזר לטוס איתם

תאריך הנסיעה: ספטמבר 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
4  תודה, YakirB14
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
כתוב חוות דעתחוות דעת (3,942)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

71 - 75 מתוך 3,942 חוות דעת

חוות דעת נכתבה 28 בספטמבר 2016

חברה זולה, נותנת תמורה לכסף ששולם על הכרטיס
עומדת בזמנים, לא היו איחורים ועיכובים
מטוסים צפופים ודחוסים
לא מקבלים בטיסה כלום למעט מים
כל האקסטרות עולות כסף
אין שירותי בידור בטיסה

תאריך הנסיעה: אוגוסט 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
2  תודה, avihaisorit
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 30 באוגוסט 2016

חוויית הנסיעה עם יוקריין אינטרנשיונל איירליינס הייתה איומה.
נסענו ב-3 טיסות נפרדות (כולן מתל אביב לרומא). בכל אחת מהטיסות חלק מהמזוודות לא הגיעו לרומא. בזמן הקונקשן בקייב לא מספיקים להעביר את המזוודות לטיסת ההמשך.
כל הטיסות יצאו באיחור מישראל כתוצאה מכך פער הזמן לטיסת ההמשך התקצר מאוד.
אין שום קשר ישיר עם החברה לתושבי ישראל. אין להם נציגות בישראל מלבד איש קשר באחת הסוכנויות. לא הייתה לנו שום דרך לאתר את המזוודות באמצעות החברה והמיילים ששלחנו לא נענו. עוד קודם כשרצינו לעשות שינוי באחד הכרטיסים היחס של הנציגה היה מחפיר.
הצ'ק אין בישראל וברומא לקח שעות (לא ניתן היה לעשות צ'ק אין באינטרנט) ולרבים היו תקלות באיתור הכרטיסים והקצאת המושבים. ישבנו כל בני המשפחה מפוזרים במטוס בכל אחת מהטיסות.
לא שווה את המחיר הנמוך יחסית. עגמת הנפש הייתה גדולה וחוויית הטיול נפגעה.

תאריך הנסיעה: אוגוסט 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
3  תודה, etti s
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 23 באוגוסט 2016

אחלה חברה. המראות בזמן, שירות טוב ומטוסים חדשים. טסנו טיסה קצרה לקייב. הצק אין באפליקציה נוח וחוסך זמן.

תאריך הנסיעה: יולי 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
2  תודה, Eiransh
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 4 באוגוסט 2016

שירות טוב, אבל הכל בתשלום. דיילות עדיבות אך חויית הטיסה בינונית. מה שכן - שקט וישראלים לא מרעישים ולא מסתובבים במעברים.

תאריך הנסיעה: יוני 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
1  תודה, 555gal
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.