המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“חברה ביזיון! לא מומלץ לטוס איתם”
חוות דעת על יוקריין אינטרנשיונל איירליינס


חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות

1. מחלקת עסקים פח. כיסאות כמו בתיירים עם רווח בין הכיסאות. מתקמצנים על כל דבר. מצב תחזוקה גרוע. אפילו כשביקשנו להחליף מנה הדיילת עשתה פרצוף ואמרה שאם כך אז היא לא תאכל והיא תתן את המנה שלה.
2. מזוודה אחת לא הגיעה ללונדון. הגיעה אחרי שלושה ימים!
3. בחזור לארץ שתי מזוודות הגיעו שבורות.
4. הטיסה נדחתה בשעה.

תאריך הנסיעה: אוקטובר 2019
תודה, Ofer W
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
כתוב חוות דעתחוות דעת (3,549)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

6 - 10 מתוך 3,549 חוות דעת

חוות דעת נכתבה 3 באוקטובר 2019

היו שתי טיסות עם קונקט בקייב. טסטי לאחרונה 5 טיסות איתם - ב3 הם איחרו בצורה מעצבנת. הטיסה האחרונה - סתם איחור של שעתיים. איחור גם ביציאה מפרנקפורט.
הם כמעט תמיד לא משתמשים בשרוולים (כנראה כדי לחסוך) וזה גורם לאיחור בהמראה כי הם מתארגנים לאט. החום במטוס בהתחלה - ממש מעצבן. המושבים מרופטים. מולטימדיה - אין. בקיצור חוויה שלא אחזור אליה יותר.
רוב ההודעות באוקראינית - את ההודעות באנגלית לא ניתן להבין כי מערכת השמע איומה.

תאריך הנסיעה: ספטמבר 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
2  תודה, NetanaiNetania
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 16 בספטמבר 2019

הדבר היחיד שהיה בסדר הוא מערכת ה-CHECK_INN מעבר לזה הכל היה גרוע
המטוס 737-800 היה במצב תחזוקה מעורר דאגה, הידיות היו שמותות (לא מחזיקות את הידיים) החגורות היו קצרות בקושי הצלחתי לחגור את עצמי , אישתי עשתה כאילו חגרה וכמובן הייתה לא חגורה כל הטחסה, החום היה בילתי נסבל, אין צגים, וכמובן במשך שלוש שעות לא היה כל בידור. ולכן גם לא היו אוזניות. אוכל או שתיה רק בכסף, אפילו כוס מים לא חילקו חינם. הדיילות היו חסרות סבלנות ובקושי דיברו אנגלית. כיון שאין צגים את הצבים בזמן חירום הציגו כמו ליפני 30 שנה.
קבוצת אנשים נשארו מאחור כיון שעשו OVER BOOKING. לפני עליה למטוס ביקשו ממני להכניס את תיק הגב לתוך ה טרולי. הסברתי להם שזה בדיוק אותו משקל - אך לא היה עם מי לדבר.
ברור שלא הטוס עם חברה זו לעולם

תאריך הנסיעה: ספטמבר 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
1  תודה, Hacohen J
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 11 בספטמבר 2019 באמצעות התקן נייד

הרבה נוסעים התלוננו זה היה בלתי נסבל והדיילות צחקו בפנים
חברת תעופה פח אשפה שמתישה את הנוסעים שלה בחום לא סביר במשך שעות ועוברים עם העגלת מכירות 8-9 פעמים כדי למכור שתייה לא ממש קרה
יחס מזלזל וחצוף מצד הדיילות ו0 התחשבות בנוסעים
לא אטוס איתם יותר

תאריך הנסיעה: ספטמבר 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
תודה, Cohen N
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 7 בספטמבר 2019

בגענו לקייב - כאן המתנה ארוכה מאוד בתוך המטוס בלי מיזוג אויר, הבעיה כפי שהדיילת אמרה שאוטובוס לא הגיע למטוס, לפחות לאפשר לרדת למסלול ולא להתבשל בתוך המטוס.

תאריך הנסיעה: אוגוסט 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, negevnegev
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.