המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
אשדוד
פרסם
דואר נכנס
חיפוש
מלונות בסביבה
חוות דעת (861)
סנן חוות דעת
861 תוצאות
ציון המטיילים
673
142
26
8
12
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
673
142
26
8
12
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
5 - 10 מתוך 861 חוות דעת
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות באמצעות התקן נייד

המלון מצטיין ברמת אירוח גבוהה ובתודעת שירות הכי גבוהה שקיבלנו אי פעם. תחושה של יחס אישי, החל מהפקידה בקבלה עד החדרניות. כל הבקשות נענו באדיבות, ביעילות, במהירות ובסבר פנים יפות. נהננו מאוד ובהחלט ממליצים.

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, sigal1w3
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
BarHarel, Guest Relations Manager בנכס מלון בוטיק ווסט אשדוד, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 4 שבועות

sigal1w3 שלום רב.

תודה רבה לך על הביקורת החיובית והנפלאה, אנו שמחים מאוד שנהנתם במהלך שהייתכם עימנו ומקווים לראותכם שוב בקרב אורחינו החוזרים.
שיהיה חג שמח ושבוע טוב.
בברכה,
- בר הראל,
מנהל קשרי אורחים.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
1 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב

שהינו במלון במהלך ראש השנהמלון עם צוות עובדים מסור,עוזר,דוא ופותר כל בעיה שנוצרת בזמן קצר ביותר.
מלון סוויטות עם מרפסות שונות כולם לים.
יש מטבחון עם כיור,אך ללא כל אבזור ,לא צלחות, ולא כלים,ולא פלטה חשמלית.
ארוחת הבוקר מעולה וכן ארוחות החג היו נהדרות ומגוונות להפליא.

תאריך השהייה: ספטמבר 2019
    • איכות השינה
    • חדרים
    • שירות
תודה, TrailBlazer732752
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
BarHarel, Guest Relations Manager בנכס מלון בוטיק ווסט אשדוד, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 באוקטובר 2019

TrailBlazer732752 שלום רב.

תודה שהקדשת מזמנך לרשום את חוות דעתך משהייתך האחרונה אצלנו.
ריגשת אותנו במילים החמות שרשמת ואנו שמחים מאד שנהניתם משהייתכם אצלנו.
המחמאות הועברו לכלל צוות המלון.
נשמח לראותך שוב בין אורחינו בעתיד.
בברכה,
- בר הראל, מנהל קשרי אורחים.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
1 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב

מלון נח נקי ומסודר
שירות מעל הכל... צוות חם ושירותי ביותר
הרבה פינוקים מקבלים... חדרים ענקיים ומדווחים
חניה , צמוד לטיילת ולחוף היום.
בריכה יפה ונקיה אמנם מתחת לגג ואין הרבה שמש אבל עושה את העבודה בשביל מלון בוטיק !בנוסף עשינו מבאר שהיה מצויין

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Kobi M
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
BarHarel, Guest Relations Manager בנכס מלון בוטיק ווסט אשדוד, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 באוקטובר 2019

Kobi M שלום.

תודה רבה על המשוב המפורט והמפרגן, שמחתי לקרוא אותו והעברתי את המחמאות והתשבוחות לכלל צוות המלון.
אנו נשמח לראותכם שוב בקרב אורחינו ומאחלים לכם המשך שבוע טוב ונעים.
בברכה,
- בר הראל, מנהל קשרי אורחים.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
26 בספטמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

חדר מצוין, חדר אוכל עם שירות ואוכל מצוין.
חדרים נקיים והניקוי נעשה יום יום ביסודיות.
המלון ממוקם באזור נהדר.
חבל שאין אפשרות לחצי פנסיון.
צוות הקבלה אדיב ועוזר
חניה נגישה ויעילה
לובי נעים
היו תקלות קטנות הדרושות התייחסות.
בנו בכניסה אוהל שבמהלך הבניה היווה תקלה בטיחותית.
שרות חדרים היה בעייתי. לקח שעה!! עד שהאוכל הגיע.

עצה לגבי חדרים: אין הבדל. כל החדרים ממוקמים טוב
תאריך השהייה: ספטמבר 2019
    • תמורה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, Yuval M
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
BarHarel, Guest Relations Manager בנכס מלון בוטיק ווסט אשדוד, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 באוקטובר 2019

Yuval M שלום.

תודה על המשוב הנפלא, המפורט והמפרגן. שמחנו לקרוא כי נהניתם משהייתכם במלון בוטיק ווסט אשדוד.
במיוחד שמחנו לקרוא כי ציינת לטובה את השירות שקיבלתם מצוות המלון.
אנו דוגלים בשירות אישי ומקצועי לכל אורח ואורחת אשר מבקשים להתארח במלון.
בהתייחסות שלכם לגביי ה''אוהל'' אכן פתחנו מתחם חדש שנקרא אולם רימון לקראת חג ראש השנה עקב ריבוי של אורחים ומניעת זמני המתנה ועומסים.
המתחם רימון כבר נסגר עוד היום ואזורי המלון חזרו לקדמותם.
בנוגע לשרות החדרים, העברתי את הנושא למנהל מחלקת מזון ומשקאות לצורך שיפור השירות ומניעת אי נעימות עתידית.
תודה רבה לכם על כך ששהיתם עמנו, ואנו מקווים לראותכם שוב בקרב אורחינו החוזרים.
בברכה,
- בר הראל, מנהל קשרי אורחים.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
22 בספטמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

מלון מצויין, מפנק מאד, צוות הקבלה, אנשי התחזוקה, צוות חדר האוכל ובכלל כולם אדיבים, שירותיים, חייכנים. קיבלנו סוויטה בקומה 8, מרווחת, גדולה עם נוף לים. האוכל מעולה. קרוב מאד לים. אין ספק שנחזור. תמורה מלאה לכסף.
חסרון אחד- הבריכה קטנה מאד ולא מזמינה. אין מספיק מיטות. הסתפקנו בים.

תאריך השהייה: ספטמבר 2019
    • תמורה
    • מקום
    • שירות
תודה, 2lg2
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
BarHarel, Guest Relations Manager בנכס מלון בוטיק ווסט אשדוד, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 23 בספטמבר 2019

2lg2 שלום.

תודה רבה על המשוב החיובי, המפורט והאדיב שרשמת, אנו מעריכים זאת מאוד!
אנו שמחים שנהנתם במהלך שהייתכם אצלנו ומקווים לראותכם שוב בקרב אורחינו החוזרים.
בברכה רבה,
- בר הראל, מנהל קשרי אורחים.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות