המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
Booking.com
‏240 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-01.10.21
Hotels.com
‏239 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
Destinia.com
‏215 $
+ ‏6 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-28.09.21
Expedia.com‏239 $
eDreams‏240 $
Travelocity‏239 $
הצג כל 14 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (918)
סנן חוות דעת
918 תוצאות
ציון המטיילים
720
147
28
10
13
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
720
147
28
10
13
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
2 - 7 מתוך 918 חוות דעת
15 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הזמנתי חדר ליום הולדת של אישתי הכול טוב ויפה קבלנו מפתח לחדר 712 נוף לים איך שאני פותח את הדלת המשקוף מנותק מה קיר הדלת תקוע איפשר לפתוח את הדלת בסדר נכנסנו לחדר פותחים את דלת המרפסת גם תקוע הידית שבורה מתקשר לקבלה הגיע איש אחזקה שמן את הדלת במרפסת חיזק את
הידית הדלת בכניסה אמר לא יכול לסדר זה חדר לקוי התקשרנו לקבלה אמרה לנו אני יתן חדר לא לכיוון הנוף קומה נמוך יותר ואז עוד חדר ועוד חדר עד כניסת שבת אמרתי לאישתי בואי נילך הביתה אישתי היתה סף בכי אמרתי לה נו נשאר לא מספיק כול הבלגן הזה
נכנסים לחדר מסתכל כול המיטה שערות של הלקוחות שהיו בחדר יום לפני זה אומר שלא החליפו סדינים ישר התקשרנו החליפו לנו את כול הסדינים מגעיל יושבים לארוחת שישי קידוש פתאום תפתוף של המזגן מעל הדלפק במטבחון כבר היה שבת לא היה לי כוח להגיד להם בקבלה הצוות רדום לא נותנים תשובות
אנחנו לקוחות של שנים במלון הרמה ירדה מאוד מאוד במלון כול דבר איפשר כול דבר המנכל לא מאשר אין פתרונות
בנקיון במיוחד בקורונה
שרות ממש גרוע אין תשובה לכלום
למלון הזה אני לא יחזור שוב חבל מאוד

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Escape10631800483
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bar Harel, Guest Services / Front Office בנכס מלון בוטיק ווסט אשדוד, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 17 בספטמבר 2020

אלי כץ שלום רב,

תודה רבה על המשוב המפורט שכתבת לנו.
אנו למדים מכל משוב המתקבל מאורחינו ומחפשים דרכים להשתפר על מנת שאורחינו היקרים יקבלו את חווית החופשה והשירות הטובים ביותר.
בהמשך למה שכתבת בביקורת מעלה ברצוני להתייחס למקרה.
הצענו לכם חדר אחר עם אותו נוף ואכן בקומה טיפה יותר נמוכה (חמישית מאשר שביעית), החדר לא טעם לשביעות רצונכם בגלל שהוא 2 קומות נמוכות יותר מקומתכם הנוכחית, אפילו לא היה ברצונכם לראות את החדר.
טענתכם הייתה או שאתם מקבלים חדר באותו קומה או רק חדר בקומה גבוהה יותר, הסברתי לכם שחדר בקומה גבוהה יותר אין לצערנו עקב התפוסה הגבוהה והחדר האחר שהיה לנו אופציונלי להעניק לכם זה חדר באותה קומה אך עם נוף לצד הנמל מאשר לצד המרינה (הנוף שהיה לכם במהלך שהייתכם בחדר 712) ובנוסף התעקשתם על כך שעל ה"עוגמת נפש" אתם צריכים לקבל שידרוג בחינם, הסברתי לכם גם בנוסף לכך שבמידה והייתה לי אפשרות היינו משדרגים אותכם ללא עלות בשביל לתת לכם את המענה הכי טוב שיש אך לצערנו כלל הסוויטות מנהלים היו תפוסות.
התעקשת על כך שיש לנו אופציה להעביר אותכם לחדר טוב יותר אך לטענתך לא היה ברצוננו לתת לכם את המענה לכך.
הסברתי לכם שמורל ואמונת המלון הינו לרצות ולעמוד ברמת הסיפוקים של כל אורח ואורח שלנו אך לצערנו כל אלטרנטיבה שהענקנו לכם לא עמד ברמת ציפיותכם .
הצוות עשה את מירב המאמצים על מנת לרצות אתכם והתנהל בצורה מקצועית ושירותית כאחד.
נשמח אם בעתיד תהא לנו האפשרות לארח אתכם שוב ולעמוד ברמת סיפוקכם הגבוהה.
בברכה,
-בר הראל, מנהל קשרי אורחים.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
11 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

חדרים נקיים מאוד מאוד
מקפידים על נהלי קורונה בכל מקום אפשרי
הצוות מקפיד על ההנחיות חדר האוכל מסודר מאוד והכל מוגש בצלוחיות אישיות ואנשי צוות נחמדים מאוד עם כפפות ומסיכה מסייעים מגישים ומנקים ביסודיות
החדר מהמם והצוות איכותי ממליצים מאוד!!!

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, orlikk
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bar Harel, Guest Services / Front Office בנכס מלון בוטיק ווסט אשדוד, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 17 בספטמבר 2020

אורלי שלום רב,

תודה רבה על המשוב המדהים והמפורט שהענקת לנו! אנו שמחים מאוד שנהניתם במהלך חופשתכם עמנו ושמצאתם את צוות המלון לבבי, עוזר, קפדני ואדיב .
אנו מקווים לראותכם שוב בקרב אורחינו החוזרים ומאחלים לכם חג שמח ונעים.
בברכה,
-בר הראל,
מנהל קשרי אורחים.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
6 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

הגענו כל המשפחה אחרי חתונה. הצוות נעים, השירות מעולה, החדרים מרווחים ונקיים. מרחק הליכה של 3 דקות לים. ניתן לקבל מגבות, כסאות ושימשיות לים. יש חנייה תת קרקעית.
ארוחת הבוקר היתה טעימה ועשירה. היינו 2 טבעטניים וקיבלנו מענה מהמלצרים

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
    • תמורה
    • מקום
    • שירות
תודה, iris_shbiro
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bar Harel, Guest Services / Front Office בנכס מלון בוטיק ווסט אשדוד, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 17 בספטמבר 2020

איריס שבירו שלום רב,

איזה כיף לשמוע שנהניתם במהלך שהייתכם עמנו! אנו מאוד שמחים שהיה לכם חווית שהות ושירות מפנקת :)
אנו מקווים לראותכם שוב בקרב אורחינו החוזרים ומאחלים לכם המון מזל טוב ושבוע טוב ונעים.
בברכה,
-בר הראל,
מנהל קשרי אורחים.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
30 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב

המלון מול הים מרחק 3 דקות הליכה. הצוות של המלון נפלא. בר מקשרי לקוחות מסתובב כול היום ורוצה רק להנעים את השהות במלון. בר היינו אדם נעים הליכות ואדיב מאוד. בחדר האוכל יש שפע עשיר ומגון גדול של תפריט. מיכל הטבחית מכינה אוכל טעים מאוד. אתמול הכינה לנו בערב ארוחת מלאכים שהוגש לנו לחדר.

כול הכבוד. אני השגריר שלכם.

עצה לגבי חדרים: כול החדרים פונים לים
תאריך השהייה: אוגוסט 2020
    • חדרים
    • שירות
תודה, 18,031,956
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bar Harel, Guest Services / Front Office בנכס מלון בוטיק ווסט אשדוד, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 31 באוגוסט 2020

אורי היקר,

זה העונג שלנו לדאוג לכך שהאורחים שלנו יחוו את החווית אירוח הטובה ביותר ורמת השירות האיכותית ביותר.
אנו שמחים מאוד שנהניתם במהלך חופשתכם עמנו ומקווים לראותכם שוב בקרב אורחינו החוזרים.
שיהיה שבוע טוב ונעים :)

בברכה,

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
30 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגעתי בחמישי להתארגנות לפני חתונתי בשישי צהריים.
צוות המלון היה אדיב, נעים, חייכן וסבלני
החדר היה נקי, השירות היה מדהים ומעל המצופה
צוות המלון מילא אחר כל בקשותיי ואף מעבר
ארוחת הבוקר הייתה נהדרת
חד משמעית אמליץ ואחזור

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Hilalibi
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Bar Harel, Guest Services / Front Office בנכס מלון בוטיק ווסט אשדוד, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 31 באוגוסט 2020

הילה שלום רב,

תודה רבה על המשוב המדהים והנפלא שהענקת לנו, איזה כיף לשמוע שיומכם המיוחד עבר באופן הטוב ביותר.
שיהיה המון מזל טוב יקירה לך ולבן זוגך, אנו מקווים לראותכם שוב בקרב אורחינו החוזרים ומאחלים לכם שבוע טוב ונעים.

בברכה,

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות