המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
שני אנשים צופים במלון זה
Priceline
‏181 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
הזמן עכשיו, שלם במהלך השהייה
Expedia.com
‏160 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-19.09.21
Hotels.com
‏160 $
+ ‏0 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-19.09.21
Booking.com‏181 $
eDreams‏181 $
Travelocity‏160 $
הצג כל 14 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (721)
סנן חוות דעת
721 תוצאות
ציון המטיילים
486
107
56
28
44
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
486
107
56
28
44
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
18 - 23 מתוך 721 חוות דעת
2 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

התארגנו במהלך השבוע במלון. שרות מצוין ,יחס אישי לכל אורח, בריכה מרשימה ויפה ,ספא מושלם ואיכותי,אוכל טעים מאוד ומגוון... ממליץ בחום על המלון ובטוח אחזור למלון .הקבלה מאוד מקצועים ושירותים ,תמיד עם חיוך . תודה רבה לכם

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, 895zivb
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
marlen heltanani, General Manager בנכס לאונרדו פלאזה אשדוד, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 6 ימים

מודה לך על המשוב שכתבת.
בברכה,
ויאנית קידר
מנהלת מוניטין-לאונרדו פלאזה אשדוד.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
1 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

שהיתי במלון לילה אחד עם אשתי ובני התינוק. מלון יחסית בסדר גמור חדר סטנדרטי ארוחת בוקר סטנדרטית ומיקום מצוין. כשהגיע הערב התחיל הסיוט. בשעות 21:30-שעות הלילה, התחילה מוזיקה רועשת מחתונה שהיתה במלון. בני הקטן בן השנתיים התעורר בבהלה ולא הצליח לישון. כשפניתי לקבלה הציעו לי להחליף חדר, כשהגעתי לחדר החלופי, הרעש היה עוד יותר חזק, כאשר העובד שליווה אותי גם הוא היה קצת מובך. כשביקשתי לדבר עם מנהל תורן בשעה 21:30-22:00 נאמר לי שהוא כבר אינו במלון. בבוקר שביקשתי מהקבלה לדבר עם מנהל גם כן נאמר לי שאין במלון מנהל, לקחו את הטלפון שלי וכבר 3 שבועות שאף אחד לא התקשר. כשניסיתי להתקשר למנהלת יחסי הציבור של המלון גם היא ללא מענה ובנוסף כשביקשתי מהקבלה שהיא תתקשר אליי גם זה לא קרה. תחושה שאין עם מי לדבר במלון. קצת מאכזב ממלון שהינו חלק מרשת גדולה כמו פתאל. לסיכום לא אחזור למלון הזה שנית.

תאריך השהייה: יולי 2021
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, MmaormA
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
marlen heltanani, General Manager בנכס לאונרדו פלאזה אשדוד, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 6 ימים

מודה לך על המשוב שכתבת.
בברכה,
ויאנית קידר
מנהלת מוניטין-לאונרדו פלאזה אשדוד.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
26 ביולי 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

אני אתחיל בכך שבחודשיים באחרונים היינו בבתי מלונות של דן ובוטיקיים ,וקראתי ביקורות על המלונות כך שהציפיות לא היו בשמיים... ועדיין, כן ציפינו לדבר אחד , וזה שירות טוב.
סגרנו שבת עד שני, שבת המלון היה עמוס ובגלל שבת, קיבלנו חדרים רק ב7 בערב , וכשקיבלנו את החדרים בקומה 5, הקומה הייתה מזוהמת, ריח של צואה ורועש.
אנחנו זוג עם ילד ותינוק, המיטה השניה לא הייתה מוצעת, וגם אחרי שביקשתי בקבלה שינקו את המסדרון ויציעו לנו את המיטה זה לא קרה , גם לא יום אחרי שבאו לנקות את החדר.
ב״נקיון הבוקר״ סידרו את המיטות ואת המגבות המשומשות מיום קודם קיפלו לנו בלזרה באמבטיה! התקשרתי לקבלה שיביאו לנו 8 מגבות חדשות נקיות כי ידעתי שאצטרך לרדוף אחריהם יום אחרי למגבות, הגיעו אחרי רבע שעה עם 2 מגבות גוף ומגבת רגליים.
ארוחת בוקר הייתה עמוסה, חידוש מאכלים לקח מלא זמן, לפחות 20-30 דק (לדודמא חידוש פנקייקים וקןראסונים)
השולחנות במרפסת חדר האוכל לא נקיים והכיסאות מלאים בצואה של ציפורים.
הפקידה בקבלה לא נחמדה בלשון המעטה...
יש מתקן מי עדן ליד הקבלה, ביום ראשון בצהריים ביקשתי שיחליפו מיכל כי המיכל היה ריק, חיכיתי 20 דק , כשנגמרה לי הסבלנות נכנסתי למשרד ההנהלה (כי הקבלה היתה מלאה באנשים שבאו לעשות צק אין) ושאלתי אם אפשר להביא מים היא אמרה לי שזה לוקח זמן, אז אמרתי שנאי מחכה כבר 20 דק , כמה זמן זה עוד ייקח , היא אמרה שזה לוקח זמן אין מה לעשות... התייאשתי ויקדתי לקנות בקיוסק של הבריכה מים. יש לציין שעד יום שני בצהרים שעזבתי את המלון לא היה שם מיכל מים. אם באמת היה אכפת להם השירות, היא הייתה נותנת לי בקבוק מים מינרלים סגור מהמסעדה ליד הקבלה או מהארגז שיש להם שם בשביל לא לתת לי לחכות למים!
ההרגשה היא שהצוות של המנהלים עובד קשה ומנסה לתת שירות טוב והצוות החדש ממש לא סופר את האורחים וכל שבר צריך לבקש כמה פעמים ואולי יתקבל מענה...
המלצריות בחדר אוכל נחמדות דווקא ונתנו שירות טוב.
חידוש מגבות נקיות בבריכה לוקח גם באיזור החצי שעה מה שנורא מעצבן.
באופן כללי המלון לא נקי , וגם אם יש מצוקה של כוח אדם, הייתי מצפה מרשת כמו פתאל למצוא פתרונות לתגבור כוח האדם במלון הנל.
אין צוות בידור או משהו מעניין בלובי המלון כך שהבילוי המומלץ בערב הוא מחוץ למלון
בקיצור , להרגשתי לא שווה את הכסף ששילמנו על 4 חדרים!
צירפתי תמונה של פח שעומד ליד עמדת הקבלה כאשר נציגת הקבלה מקבלת אורחים לצק אין.

תאריך השהייה: יולי 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, Pazit B
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
26 ביולי 2021-חוות דעת נכתבה ב

המלון ככלל והחדר בפרט מלוכלכים ברמות, יחס מחפיר למתארחים. בחדר : כיור לא תקין שמציף סיגריה כשפותחים מים ולא מתרוקן, עם שקע חשמל וחוטים חשופים ומסוכנים, מקרר שמקצר ואין חשמל או מזגן בחדר. אין איוש בקבלה ולא עונים לטלפונים במשך כל הלילה. אוכל - לא ממש להתלהב ממנו. ויש עוד לא מעט... ואפילו מכתב שנשלח במייל + בפקס- רק להנהלת פתאל (לפני התגובה כאן) לא זכה להתייחסות, גם לא אחרי שבוע. תסיקו מסכנות בעצמכם. כל הכתוב מתייחס למלון זה בלבד, - ומוקלט, מצולם - ומוסרט בוידיו. אכזבה ענקית עבורנו. גם אם זה נשמע כ ''קיטור'' או קטנוניות - לצערי הרב זאת המציאות הקשה שפגשנו. לא סתאם עזבנו /ברחנו לפני הזמן.

עצה לגבי חדרים: לחלוטין לא ממליץ על המלון הזה .
תאריך השהייה: יולי 2021
    • תמורה
    • חדרים
    • שירות
1  תודה, ezi48
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
25 ביולי 2021-חוות דעת נכתבה ב

המלון שמתאים לך ולמשפחתך.
הגענו למלון בשעות הבוקר המוקדמות, והסתערנו תוך דקות על ארוחת הבוקר שהציון שלה עשר מבחינתנו,
הילדים מיהרו לשולחן העמוס בכל טוב
ואנחנו המבוגרים הזמנו חביתות והעמסנו את הלחמים המיוחדים, הירקות היו טריים ישר מהגינה....
יצאנו משם תוך הבטחה שלא נאכל עד הערב... מזל, כי בערב ארוחת הערב הייתה יותר משלימות, לצד כמויות הבשרים, הדוד שלנו שרק אוכל דגים התלבט בין שלל המנות.
החדרים היו נקיים עם כל הציוד הנדרש
הבריכה, הלובי, הקפה, הברד, וההליכה לים.
חופשת קיץ מושלמת אמרנו כבר?

תאריך השהייה: יוני 2021
    • איכות השינה
    • שירות
תודה, sandig_13
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות