המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
שריין את המחיר הנמוך ביותר מהאתרים האלו
Priceline‏181 $
Booking.com‏181 $
Hotels.com‏160 $
eDreams‏181 $
Travelocity‏160 $
CheapTickets‏160 $
הצג כל 13 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (721)
סנן חוות דעת
721 תוצאות
ציון המטיילים
486
107
56
28
44
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
486
107
56
28
44
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
3 - 8 מתוך 721 חוות דעת
חוות דעת נכתבה לפני 3 שבועות באמצעות התקן נייד

שירות גרוע , ביקשנו מספר פעמים דברים בסיסיים לא נענינו כלל , ביקשנו לשוחח עם מנהל עקב כך ,הפקידה התקשרה הוא לא ענה שעות .

הזהרו !!! אל תשלמו מראש זה הונאה ....לא תוכלו לקבל כספים חזרה

אוכל גרוע,מלון מלוכלך
בריכה מזוהמת לכו לראות , המים סמיכים

איזה טעות עשינו , חבל לכם על החופשה
אפילו ברמה הנמוכה של מלונות זה היה ממש מוגזם .

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, 123,413,275
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
marlen heltanani, General Manager בנכס לאונרדו פלאזה אשדוד, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 5 ימים

מודה לך על המשוב שכתבת.
בברכה,
ויאנית קידר
מנהלת מוניטין-לאונרדו פלאזה אשדוד.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 3 שבועות

אל תתקרבו למלון הזה!! אל תיחסו לביקורת הזו כעוד ביקורת תקראו ובאמת אל תתקרבו. אם חשוב לכם ניקיון, שרות ואמינות אל תתקרבו .
בדרך כלל אני לא נוטה ולא מאמינה בשימינג בפייסבוק כי מדובר בפרנסה של אנשים.
אבל מרגישה צורך להזהיר
מלון לאונרדו אשדוד רשת פתאל
הזמנו 3 חדרים לכבוד החתונה של ביתי שהתחתנה למחרת באולם קרוב
למלון הגענו במוצאי שבת.
התכנון היה להגיע למלון בשבת, להתארגן בו לקראת החתונה ביום ראשון ולעזוב אותו ביום שני (בבוקר למחרת החתונה).
השכרנו 3 חדרים במלון בקומה גבוהה, וכולם שולמו בשלב הצק אין.
להלן סבב האכזבות מהמלון מהקל לכבד:
בהזמנות החדרים היו טעויות עד לרגע ההגעה ובהגעה, טעויות על גבי טעויות.
הצק אין היה רק בשעה 23:30…
אבל ניחא.. המלון בתפוסה מלאה, מבינים ומקבלים.
למרות השעה המאוחרת, אנחנו נכנסים לחדרים מלוכלכים,
אבל ניחא.. יש חתונה, לא רוצים להתעצבן ומבליגים..
ארוחת בוקר שמסביב לאוכל ולגבינות יש זבובים וחרקים.. אבל גם על זה אומרים שטויות מזל שהבאנו נשנושים להתארגנות.
כל אלו הם דברים קטנים. אבל הם מעידים על האופי של המלון בפרט ושל הרשת פתאל בכלל.
אבל לחמור מכל, בסיום החתונה חזרנו למלון בסביבות השעה 2 וחצי בלילה.
להפתעתנו ראינו את המזוודות שלנו, זרוקות בחוץ אצל הקבט, עם הדברים שהיו פזורים בחדר, בבלאגן נוראי
עזבו את עוגמת הנפש שבליל החתונה אנחנו מגיעים למלון ואין לנו חדר, אין לנו איפה לישון
שלמנו על החדר ובגלל טעות בקבלה פינו אותנו ונניח שצדקו נלקח מאיתנו כרטיס אשראי עם ההגעה מדוע לא חויב מדוע לפנות בברוטאליות כזו?
וכמובן שאין אף נציג לדבר איתו... החפצים פונו בצורה מפוזרת הכל הוכנס למזוודה בערבוביה רבה
נגרם כאן נזק כלכלי! ולא רק על העוד לילה ששולם מראש. מוצרי הקוסמטיקה שלנו שנקנו לפני החתונה לצורך ההתארגנות נשפכו במזוודה, משקפיים (מולטיפוקל) חדשות נשברו, נעלים עורבבו עם הבגדים, הקוסמטיקה, המשקפיים, המזוודה הייתה קרועה והנורא מכל- תכשיטים נעלמו.
מנהל המלון אריאל שהבטיח לפצות על כל מה שקרה לא עונה להודעות ומלבד התנצלות כנה לא טרח לעשות כלום
אז ללקוחות הבאים של המלון,
קחו לתשומת ליבכם את המתרחש במלון.
היזהרו כי גם אם הזמנתם חדר לא בטוח שזה מה שתקבלו, לא בטוח שלא יפנו אתכם בגלל טעות בזמן שלא תשהו בחדר
והכי גרוע חדרים ומלון מטונפים. אם רציתם לנפוש לנוח פיניתם את זמנכם זה ממש לא המקום שלא נדבר שאין שום שמירה על מסיכות במלון לא צוות ולא אורחים
--
אפרת יסעורקטסטרופה לא להתקרב

תאריך השהייה: יולי 2021
    • איכות השינה
    • חדרים
    • שירות
תודה, 298efraty
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
marlen heltanani, General Manager בנכס לאונרדו פלאזה אשדוד, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 5 ימים

מודה לך על המשוב שכתבת.
בברכה,
ויאנית קידר
מנהלת מוניטין-לאונרדו פלאזה אשדוד.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 3 שבועות

הגענו לחופשה משפחתית באוגוסט אחרי שסגרנו בפתאל על הזמן (מזמינים ומשלמים חצי שנה מראש), החופשה לא עלתה יקר לעומת מלונות אחרים באוגוסט אבל לא היתה זולה לעומת מה שמקבלים בפועל. במלון אין שום פעילויות לילדים או מבוגרים, אין צוות בידור, אין הופעות, זה מאוד קשה ומקשה, הבריכה חמודה מאוד, המגבות הנקיות זורמות כמו מים , יש התנגשות בין המוזיקה ליד המצילים לבין המוזיקה של הבר וזה קשה, החדרים לא נקיים, שדרגנו לסוויטת ג'וניור והרבה היה שבור ולקוי, הם לא עונים בקבלה וצריך לרדת להגיד אם צריך משהו, האוכל נחמד, יש מה לאכול אבל המבחר לא עצום, בבוקר יש יותר מבחר, המלון לא מרגיש עמוס למרות שהיה.המעליות מגיעות מהר יחסית, לא ניסיתי ספא וחדר כושר, אבל יש אבטחה בכניסה לבריכה כי מסתבר שזה גם פתוח כבריכה חיצונית בתשלום, העיגול בכיכר אטרקציה מגניבה בלילה, ויש מסעדה חלבית דגים בלובי שזה קצת מציק שכל כך הרבה אנשים חיצוניים נכנסים למלון, בסך הכול המלון חמוד ונהנינו בו, הוא לא מלון שאחזור אליו או אמליץ למכרים, חושבת ששילמנו הרבה לתמורה שקיבלנו

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
    • מקום
    • חדרים
    • שירות
תודה, Shiran S
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
marlen heltanani, General Manager בנכס לאונרדו פלאזה אשדוד, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 5 ימים

מודה לך על המשוב שכתבת.
בברכה,
ויאנית קידר
מנהלת מוניטין-לאונרדו פלאזה אשדוד.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות

אני פה עם בן הזוג.. אין מה לומר חוץ מכיף - החדרים נקיים ומרווחים, נוף מקסים לים, נקי וריח טוב, אווירה טובה ואוכל מעולה.. בבריכה חילקו כמה וכמה פעמים ממתקים, שתייה וכאלה
השירות מהמם שווה להגיע ולהנות, מתאים למשפחות גם

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Hdjeejs
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
marlen heltanani, General Manager בנכס לאונרדו פלאזה אשדוד, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 5 ימים

מודה לך על המשוב שכתבת.
בברכה,
ויאנית קידר
מנהלת מוניטין-לאונרדו פלאזה אשדוד.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
9 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

קיבלנו חדרים בשעה מאוד מאוחרת. וגם זה לאחר בקשות וצעקות.
היחס לאורחי המלון מצד פקידי הקבלה ונציגי פתאל היה נוראי ותוקפני ביותר. הם לא לוקחים שום אחריות ומתקיפים את האורחים לאחר שפונים אליהם.
המלון לא נקי והאוכל לא מזמין במיוחד. יבש, חסר טעם ולא טרי.

עצה לגבי חדרים: פשוט לא להגיע
תאריך השהייה: אוגוסט 2021
    • איכות השינה
    • חדרים
    • שירות
תודה, Chanaioh
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
marlen heltanani, General Manager בנכס לאונרדו פלאזה אשדוד, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 5 ימים

מודה לך על המשוב שכתבת.
בברכה,
ויאנית קידר
מנהלת מוניטין-לאונרדו פלאזה אשדוד.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות