המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
Expedia.com
Booking.com
FindHotel
‏379 $
‏232 $
+ ‏34 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-15.08.21
Hotels.com
Orbitz.com
getaroom.com‏379 $
הצג כל 19 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,183)
סנן חוות דעת
2,186 תוצאות
ציון המטיילים
1,200
394
280
173
139
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,200
394
280
173
139
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
60 - 65 מתוך 2,186 חוות דעת
2 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב

כלפי חוץ המקום נראה מושקע ומטופח, אולם בפועל רמת הניקיון במלון ירודה ביותר, הן סביב הבריכות ובעיקר בחדרים. שהינו במלון למשך 5 לילות. לאורך כל התקופה, כל שעשו בנוגע לחדר היה החלפת המגבות. המצעים לא הוחלפו כלל ובקושי נפרשו ונמתחו מחדש במיטות. לא הועבר סמרטוט/מטאטא בחדר ולו פעם אחת. השירותים והמקלחת לא נוקו כלל. שהינו בחדר 4 נפשות (זוג הורים+2 ילדים) וקיבלנו גליל נייר טואלט אחד בכל פעם- היינו צריכים לבקש גליל נוסף. רמת התחזוקה של החדר נמוכה. המלון פועל בשיטת הכל כלול, אבל בפועל הכל כלול, מלבד מה שחסר... פפסי מקס היה חסר באופן קבוע, למשל. הברמנים העובדים בברים השונים איטיים ולא ממש מתפקדים, וחלקם אף אינם יודעים להכין משקאות פשוטים. כדי לקבל כוס מים, יש צורך לעמוד בתור בבר, תור שיכול להתארך במיוחד בחדר האוכל. האוכל במלון ברמה נמוכה מאוד- לכאורה יש מגוון גדול, אולם למי שאינו אוכל בשר חזיר המגוון מצטמצם מאוד ובאופן כללי האוכל אינו טעים. בתיאור המלון מתוארות מסעדות להן ניתן להזמין מקום ולאכול בהן במקום בחדר האוכל. בפועל כשביקשנו להזמין, ביום הראשון לשהותנו במלון, נאמר כי כל המקומות במסעדות השונות תפוסים לכל השבוע הקרוב, הן לארוחת הצהריים והן לארוחת הערב, כך שמלבד ארוחת צהריים אחת במסעדה האיטלקית לא זכינו להנות מחווית המסעדות במלון. מגבות בריכה ניתן להחליף אך ורק בקבלה... כשאנחנו שהינו במלון הוא היה בתפוסה מלאה, כך שאם רצית לנוח במיטת שיזוף ליד אחת הבריכות היית צריך "לתפוס" מיטה מראש כבר בשעות הבוקר, כי אחרי ארוחת הבוקר כל המיטות כבר היו תפוסות ע"י אנשים (לאו דווקא הישראלים) שכבר הניחו את חפציהם/סימן כלשהו לתפיסת מיטת השיזוף והלכו לחדר האוכל.
ואם לסכם, חוויה בינונית ואף מאכזבת במלון שציפינו לחוות בו חוויה טובה בהרבה בעקבות חוות הדעת שקראנו לגביו.

תאריך השהייה: אוגוסט 2016
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • תמורה
    • חדרים
    • שירות
תודה, avigalit
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
radissonblu2016, Manager בנכס Minos Imperial Luxury Beach Resort & Spa, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 3 באוגוסט 2016
תרגום של Google

Dear avigalit

We deeply regret that we couldn’t fully meet your expectations and are grateful for your feedback – it helps us a lot to improve our service quality constantly. The feedback of our guests is really important to us and we continuously implement improvement measures according to it.

We hope to welcome you back again someday in order to show you the differences we’ll have made by then.

Kind regards,

Your Radisson Blu Beach Resort Team

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
1 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מחר מסיימים חופשה במלון רדיסון בלו. את הדיל הזמנו דרך השטיח המעופף, ראשית, לא להאמין לשום מילה שהסוכנת שלהם אומרת!!! היא תאמר לכם שאין WiFi במלון מה שאינו נכון!! גם בבריכה יש... היא תנסה למכור לכם טיולים יקרים ומתישים. לא מומלץ. במקום זה היה נחמד שהיו דואגים לנו לחדרים באגף החדש.
עכשיו למלון עצמו:
1. הגענו בשעה 19:00 למלון אחרי שיצאנו מהבית ב8 בבוקר. מותשים עם שני ילדים קטנים ואחרי שהאוטובוס עשה סיבוב רציני. לא קיבלו את פנינו בכוס שתייה או כל דבר אחר, אך קיבלנו מיד חדר.החדר שקיבלנו היה מיושן מאוד באגף הכי הכי רחוק במלון. לשם כנראה דוחפים את כל הישראלים... ככה זה הרגיש. התמקמנו בחדר שהיה לפחות מאוד קרוב לאחת הבריכות, המזגן בקושי קירר...מראש ידעתי שיש חדרי סטנדרט ויש חדרים באגף החדש, אבל הם רצו 90 יורו ללילה לשידרוג...אז ויתרנו. לאחר שחזרנו מארוחת הערב בזמן שאנו מתארגנים לשינה, גילינו הפתעה בחדר, התרוצץ לו שם עכבר!! התקשרנו לקבלה שהגיעו די מהר.הם לכדו אותו ואמרו לנו ללכת לישון.... הילדים שלי היו מבוהלים. רק לאחר שבעלי שוחח עם אחד המנהלים העבירו אותנו לחדר משפחה מרווח- מרוחק מאוד. החדר באמת. מרווח ונהדר, 2 חדרים ו2 מקלחות.
ביום השני גילינו שסגרו לנו עוד אותו כי רצו להעביר אותנו שוב לחדר רגיל...לא הסכמנו. נשארנו בחדר אחד ( את השני סגרו) מה שהיה בסדר גמור, חוץ מזה שהחדר מרוחק ועם נוף לכלום.
צוות בידור לילדים- אין בכלל. לא לצפות, ברמה מאוד נמוכה. יש מועדון ילדים חמוד.
צוות בחדר אוכל- רובו מאוד אדיב חלק מהמלצרים לא ממש.
למבוגרים יש הופעות בערב ליד הבריכה, זה ממש נחמד עם כוס שתייה ביד.
אוכל - סה"כ בסדר גמור אך מאוד חוזר על עצמו. יש פסטות שמקפיצים לכם על המקום, פיצות טריות, סלטים, מוקפצים,... מי שלא אוכל כשר יש פירות ים והרבה חזיר. קינוחים טעימים... בבוקר- קפה נורא ואיום לא מתקרב להפוך של הארץ, יש חביתות, לחם , גבינות, תפוחי אדמה עם שמנת,ירקות טריים, פירות טריים.ריבות, פנקייק טעימים...
ההכל כלול- כולל שתייה וגם קוקטיילים ממש טעימים כמו טקילה סנרייז, פינה קולדה. הברמנים חמודים מאוד. אין נשנושים רק גלידה ומאפים יבשים.
שימו לב! אפשר להרשם מראש למסעדה איטלקית ,פועלת ליד הבריכה, אנחנו לא הספקנו לאכול שם כי לא ידענו על כך. יש גם ערב ברביקיו שאפשר להרשם מראש. בצהריים יש מקומות גם עם ברביקיו בלי להרשם מראש.
חשוב לדעת שהמלון נמצא במקום מרוחק, אפשר לצאת רק עם מונית או אוטובוס שיוצא רק פעם ביום ב8:45. מי שרוצה לטייל קצת מומלץ לשכור רכב. יש את העיירה סיסי שממש קרובה ( 15 יורו במונית).
הצוות במלון ברובו אדיב, בקבלה יש מספר פקידות שנותנות תחושה לא נעימה, עושות טובה. אבל סה"כ בסדר.
למי שהזמין חופשה -תתעקשו על חדרים באגף החדש. חדרים לבנים בלבד.
יש למלון חוף ים צמוד קטן ומקסים, די סלעי בחלקו.
סה"כ מאוד נהנינו, היתרון במלון שאין תחושת עומס גם בתקופה הזו, הבריכות לא מלאות ( למרות שלא תמיד יש מיטות פנויות(. גם חדר האוכל יחסית לא עמוס.

תאריך השהייה: יולי 2016
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
5  תודה, sivi1981
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
radissonblu2016, Manager בנכס Minos Imperial Luxury Beach Resort & Spa, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 3 באוגוסט 2016
תרגום של Google

Dear sivi1981

Many thanks for taking the time to share your feedback with us!

We deeply regret that we couldn’t fully satisfy you. The feedback of our guests is very important to us – positive as well as negative feedbacks! Especially negative feedback is valuable for us as it helps us to improve the quality of our hotel.
We are happy that we could help you with the room change so you were able to enjoy your holiday.

Great that you especially enjoyed our desserts.

We would highly appreciate to welcome you again and remain with warm regards,

Your Radisson Blu Beach Resort Team

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
30 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון מקסים וגדול עם 9 בריכות כך שלא מרגישים עומס. חדרים טובים עם יציאה למרפסת או חצר. אוכל די חוזר על עצמו בעיקר לשומרי כשרות אך לא נשארנו רעבים. שתייה וגלידות חופשי. החיסרון העיקרי הוא שהמלון מאד מאד מרוחק כך שצריך לשכור רכב כדי לטייל כי אין מה לבנות על תחבורה ציבורית או מוניות שיקרות בטירוף.חבל שאין שאטל מהמלון לאזורים סמוכים. לקחנו טיול של השטיח המעופף אך בדיעבד היינו מוותרים בגלל שזה יקר וגם האיסופים בדרך היו מתישים. החזרה מהמלון לקח לנו שעתיים להגיע לשדה בגלל האיסופים. היינו חוזרים למלון אם המיקום היה שונה או מרכזי יותר.

תאריך השהייה: יולי 2016
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, amano123
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
radissonblu2016, Manager בנכס Minos Imperial Luxury Beach Resort & Spa, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 1 באוגוסט 2016
תרגום של Google

Dear amano123,

Thank you for selectingour hotel for your holidays and for taking the time to write this lovely review. It is delighting to hear that you very much enjoyed our big hotel and pool area and your comfortable room. Our location is perfect for relaxation and to explore the surrounding with a car.

Our team is looking forward to welcoming you back for your next trip to Crete.

Warm regards

Your Radisson Blu Beach Resort Team


דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
27 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב

חזרנו משהייה של 5 ימים בגן עדן ממש.
חדרים נפלאים נקיים ומפנקים מאוד. אוכל מעולה ובשפע. שתייה אלכוהולית וכן קלה סביב השעון. חוף ים קרוב מקסיםםםםםםם. בריכות שחייה ושירותי בריכה סביב השעון ובשפע
בקיצור הייתי ממליצה לכל תייר לבקר במלון.......נתק מן העולם והנאה נטו :-)

תאריך השהייה: יולי 2016
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • תמורה
    • מידת ניקיון
    • שירות
3  תודה, dekel02
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
radissonblu2016, Manager בנכס Minos Imperial Luxury Beach Resort & Spa, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 1 באוגוסט 2016
תרגום של Google

Dear dekel02,

Thank you for your very kind words on our hotel and culinary offer and comfortable rooms.
It is an honor for us to have served you and to read that you felt like in paradise with us.

We wish to welcome you back in the near future.

Warm regards

Your Radisson Blu Beach Resort Team

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
23 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

התארחנו עם ילדים בני 3 ו-6, הזמנו דרך השטיח המעופף חדר משפחתי ולאור התגובות ביקשנו בהזמנה חדר מחודש, כמובן שלא קיבלנו חדר כזה אלא חדר מאוד ישן ברמה של מלון 3 כוכבים מינוס. לאחר מספר פניות לקבלה העבירו אותנו לחדר גדול יותר ונעים יותר. מסקנה : אל תתביישו לפנות אם החדר לא נראה לכם.
בנוגע לנציגה מהשטיח המעופף שם : חוץ מלנסות למכור לכם טיולים יקרים בצורה מוגזמת שמוכרים אותם בכל מקום בחצי מחיר היא לא באמת תעזור לכם במשהו. דבר נוסף היא תספר לכם שאין אינטרנט אלחוטי בשביל למכור לכם סים אז זה ממש לא נכון ויש קליטה טובה כמעט בכל פינה במלון אפילו בחוף (נקודה חיובית לזכותם).
אוכל: ברמה נמוכה מלא שמן וחוזר על עצמו כמעט כל יום. מאוד מאכזב. בין הארוחות אין כלום בבריכות למעט שתיה חופשית וגלידות לילדים.
מתקנים: המלון מאוד יפה עם המון בריכות ואיזורים מקסימים להרגע ולנוח. החוף מקסים והכל תמיד נקי. מהבחינה הזו מלון ברמה מאוד גבוהה.
דבר נוסף שחשוב לשים לב הוא שאין מצילים בכלל בכל המלון.
יש מסעדות במלון שישנה זכאות לקבל ארוחות בהתאם לתקופת השהייה. אנחנו אכלנו באיטלקייה ויוונית והיה ממש נחמד.
גברים: תביאו נעליים סגורות כי יש קוד לבוש לארוחת ערב.
סך הכל מקום יפה, חדרים תלוי מה קיבלתם זה קיצוני, אוכל גרוע ובירות בלי אלכוהול.

תאריך השהייה: יולי 2016
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
4  תודה, shimi2014
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
radissonblu2016, Manager בנכס Minos Imperial Luxury Beach Resort & Spa, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 27 ביולי 2016
תרגום של Google

Dear Shimi M,

Thank you for selecting our resort for your holidays and for taking the time to write a detailed review about your stay.

We would like to apologize not having met your expectations with your booked room but are happy that we could solve it to your full satisfaction. Also we deeply regret to read that your tour operator representative disappointed you in some areas. We appreciate all guest feedback and we are disappointed that you were not one of those guests who walked out completely satisfied especially regarding our culinary offer. Please know that we are very sensitive about the guest satisfaction and try to cater for every nationality and taste. However we are glad to read that you enjoyed our food in our A la carte restaurants and also praise the nice hotel area with various pools.
We hope to welcome you back again once in the future.

Warm regards

Your Radisson Blu Beach Resort Team

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות