המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Expedia.com
Booking.com
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
הצג כל 13 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (613)
סנן חוות דעת
614 תוצאות
ציון המטיילים
562
25
15
5
7
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
562
25
15
5
7
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
512 - 517 מתוך 614 חוות דעת
2 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

אני ואשתי היינו מאוד מרוצים מהשרות אוכל והחדר.ברמה גבוהה מאוד ממליץ בחום ואני בטוח אחזור להתארח אצלכם.לא ציפינו לרמה כזאת גבוהה והייתרון עוד שיש בריכה פרטית ליד החדר.אחרי חופש שכזה עם שלווה קשה מאוד לחזור ליום השיגרתי

תאריך השהייה: אוגוסט 2016
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, plior5
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
תגובת ההנהלה:התגובה נרשמה: 16 בספטמבר 2016

אורחים יקרים

תודה שבחרתם להתארח במלוננו, מלון גורדוניה, ותודה שהקדשתם זמן לכתיבת ביקורת זו.
אנו משקיעים את מיטב מאמצינו במטרה להעניק לאורחינו את השירות הטוב ביותר והחוויה המאושרת ביותר.
נשמח לראותכם ולארח אתכם בעתיד הקרוב.

כל טוב

מונג'ד ג'לאג'ל

מנהל סלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
28 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

בקיצור...
זה מיועד לאלו שמעריכים ומוקירים איכות, מקצועיות,אדיבות, נימוס, שקט,שלווה,נוף, רוגע...
חדרים מדהימים,צוות נפלא,אוכל מעולה,בריכה מפנקת.....
נו..
אתם כבר מבינים..
גן עדן קסום בהרי ירושלים...
קרוב לשלמות....

תאריך השהייה: יולי 2016
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, A43glmn
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
תגובת ההנהלה:התגובה נרשמה: 16 בספטמבר 2016

אורחים יקרים

תודה שבחרתם להתארח במלוננו, מלון גורדוניה, ותודה שהקדשתם זמן לכתיבת ביקורת זו.
אנו משקיעים את מיטב מאמצינו במטרה להעניק לאורחינו את השירות הטוב ביותר והחוויה המאושרת ביותר.
נשמח לראותכם ולארח אתכם בעתיד הקרוב.

כל טוב

מונג'ד ג'לאג'ל

מנהל סלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
19 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב

במרחק של פחות משעה מתל אביב אתה מוצא את עצמך בגן עדן פרטי
חדר מרווח ומפנק, בריכה פרטית, אוויר הרים צלול ונוף משגע. צוות ושירות חדרים מקצועי. קבלת פנים נעימה וחמה בטרקלין המלון.
ארוחות ערב ובקר ברמה בינלאומית
פינוק אמיתי מומלץ בחום.
.

תאריך השהייה: יולי 2016
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, alinaloushy
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
תגובת ההנהלה:התגובה נרשמה: 25 ביולי 2016

אלינה היקרה,

אורחים יקרים

תודה שבחרתם להתארח במלוננו, מלון גורדוניה, ותודה שהקדשתם זמן לכתיבת ביקורת זו.
אנו משקיעים את מיטב מאמצינו במטרה להעניק לאורחינו את השירות הטוב ביותר והחוויה המאושרת ביותר.
נשמח לראותכם ולארח אתכם בעתיד הקרוב.

כל טוב

מונג'ד ג'לאג'ל

מנהל סלון

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
18 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב

הגענו ללילה אחד במוצ"ש האחרון, באתר המלון רשום שלפני ההגעה בוחרים את סוג המוסיקה שתושמע בחדר, את טמפרטורת החדר ואת סוג הכריות, בפועל עד שלא שאלנו לבד אף אחד לא יצר קשר וגם כשכבר בחרנו - הגענו לחדר ולא הייתה שום מוסיקת רקע, שום טמפרטורה שבחרנו. החדרים אמנם יפים ויוקרתיים, מכונת אספרסו בכל חדר. כשהגענו שאלנו על חלב לקפה ונאמר לנו שכשנרצה נתקשר לקבלה ויביאו לנו לחדר. בפועל, כשהתקשרנו נענינו בגסות בטלפון שאין שרות חדרים ושלא מביאים שום חלב... אז נאלצנו ב 07:00 בבוקר לצעוד לסלון ולהכין שם קפה...מבאס...
קיבלנו חדר שצמוד לשביל וכל מי שעובר פשוט רואה אותנו בבריכה או בחדר עצמו, ללא שום פרטיות. לבקשתנו החליפו את החדר לאחד כזה שהבריכה בו משותפת עם החדר הסמוך אבל הבטיחו שהחדר הסמוך ריק ושגם לא יאוייש עד שנעזוב ע"מ שתהיה לנו פרטיות. בפועל, קמנו בבוקר, פתחנו את הדלת כדי לצאת למרפסת, מצאנו בתוך הבריכה צינור מים שנזרק מעל הגדר וממלא את הבריכה במים. בשטח הבריכה עובדי ניקיון שמנקים ומכינים את החדר לקראת צ'ק אין. וכל זה שאנחנו עם בגדי ים בבריכה ה"פרטית" והם פשוט עובדים לידנו והצינור בתוך המים כך שאי אפשר להיכנס...
לקח חצי שעה עד שביקשו מעובדי הניקיון לצאת ועד ששלחו מישהו לסגור את הצינור ולהוציא אותו מהבריכה.
האוכל טעים אבל לא מספיק מגוון, כשמשלמים מחיר כל כך גבוה מצפים למגוון ולשפע - מה שלא מצאנו.
באנו עם המון ציפיות והתאכזבנו ממש!

תאריך השהייה: יולי 2016
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • חדרים
    • מידת ניקיון
    • שירות
2  תודה, Dana K
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
תגובת ההנהלה:התגובה נרשמה: 19 ביולי 2016

דנה שלום,


שמחנו לארח אתכם אצלנו במלון גורדוניה.
ואנו מודים על שהקדשת מזמנך לכתוב לנו.

צר לנו כי לא נהנת מחווית האירוח אצלנו,
אנו משקיעים במלון משאבים ומאמצים רבים בשדרוג השירות וחווית האירוח

ומשתדלים להשתפר כל הזמן גם תוך כדי תנועה.

לקחנו את הערותיך, לתשומת ליבנו, למען נדע ונשפר!
והערותיך הועברו למנהלים הרלוונטיים.

אנו מתנצלים אם נגרמה לכם אי נעימות,
ומקווים כי רשמיכם בעתיד יעידו על מאמצינו הכנים והמתמידים לשיפור.

בברכה,

מונג'ד ג'לאג'ל

מנהל סלון

מלון גורדוניה

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
14 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

ממוקם במעלה החמישה שבהרי ירושלים, מלון חדש וחדיש. במלון צימרים מהממים. החדר ענק ומרווח ומאובזר ברמה הגבוהה ביותר - מיטה מפנקת, מכונת קפה, מערכת שמע ומסך טלויזיה חדשניים. חדר האמבטיה מצויד בכל הפינוקים והוא כולל מקלחון ענק וכן אמבט. לכל חדר בנפרד צמודה בריכה פרטית! לפני הגעתנו, בררו איתנו מה נרצה לשתות, באילו כריות נבחר ואיזו מוסיקה אנחנו אוהבים. ואכן, חיכו לנו בחדר, בקבוק מים מינרלים, בקבוק יין ושוקולדים.
לובי המלון שנקרא ״סלון״, פתוח 24 שעות ביממה ויש בו פירות, עוגות ועוגיות, פיצוחים ומשקאות מכל הסוגים, כולל יין והכל חופשי ובחינם.
ארוחת הבוקר מושקעת ומפנקת.
השירות אדיב מעל ומעבר.
הכל חדש ומשוכלל ומרוהט ומאובזר בטעם עד הפרט הקטן האחרון.
בערב הגיעו לברר אם נזדקק לדבר מה נוסף - מגבות, תמרוקים ובבוקר המתין לנו עיתון בפתח החדר.
תענוג.

תאריך השהייה: יולי 2016
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, shlomka
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
תגובת ההנהלה:התגובה נרשמה: 18 ביולי 2016

אורח יקר


ראשית ברצוני להודות לכם על בחירתכם להתארח אצלנו במלון גורדוניה ולהודות לך על זה שהקדשת מזמנך היקר לכתיבת ביקורת זו

שמחתי לקרוא שהמלון והצוות עמדו בציפיות שלכם אנו עושים את כל המאמצים על מנת להעניק לאורחינו חוויית אירוח יוצאת מן הכלל

נשמח לארח אתכם שוב במלוננו

כל טוב

מונג'ד ג'לאג'ל

מנהל סלון

מלון גורדוניה

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות