המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
שריין את המחיר הנמוך ביותר מהאתרים האלו
eDreams
Hotels.com
Lol.travel
Prestigia.com
הצג כל 6 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,964)
סנן חוות דעת
2,964 תוצאות
ציון המטיילים
1,507
965
322
106
64
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,507
965
322
106
64
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
15 - 20 מתוך 2,964 חוות דעת
26 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

היינו בחופשה במלון הולידיאין קראבי. החדרים שקיבלנו היו בקומה הרביעית, חדרים מרווחים, נקיים וטובים.
שירות חדרים היה טוב ואדיב
צוות המלון מאוד שירותי ועוזר. יש צוות בידור (משהו בקטנה ולא בסטנדרט של מלונות אילת...)
ארוחת בוקר טובה טעימה
בבריכה יש מגלשות לילדים
סה״כ חופשה של חמישה ימים במלון הייתה טובה מאוד וללא ספק שווה את המחיר
מומלץ

תאריך השהייה: יולי 2016
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, N73BJ_
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Morgan L, General Manager בנכס ‪Holiday Inn Resort Krabi Ao Nang Beach‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 3 בספטמבר 2016
תרגום של Google

Dear "N73BJ_"

Thank you for sharing your very positive review. Your feedback is greatly appreciated and I will certainly share your comments with the team accordingly. please do stay in touch with me directly when you are planning your next visit and we look forward to welcome you back again soon!

Morgan Layberry
General Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
10 במרץ 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

כשהגענו למלון התלהבנו מאוד מהעיצוב,הבריכה,החדר היה יפה מאוד.ביום השני כשעלינו לחדר מהבריכה לפתע היה שלט על המעלית שיש הפסקת חשמל בין 15:00-18:00.כשהגענו לחדר בקומה הרביעית לא היה חשמל בחדר.לאחר כמה דקות גם המים הפסיקו לזרום.לא יכולנו להתקלח או להשתמש בשירותים.כששוחחנו עם נציגה בקבלה היא אמרה שאין חשמל בכל המלון וכשהודענו לה שאין גם מים היא טענה שהיא לא יודעת על כזה דבר.אחרי שעה של המתנה בחדר וניסיונות ליצור קשר בטלפון עם הקבלה ללא הצלחה ירדנו לקבלה שם החליפו לנו את החדר לחדר אחר.בחדר החדש היה חשמל ומים אך לא היה מיזוג אוויר,חזרנו לחדר הקודם וחיכינו מזיעים ומסריחים עד שהחשמל חזר בשעה 18:20.זה היה סיוט מתמשך.ממלון כזה אני מצפה לשירות תקין וטוב,האוכל מעולה,הבריכה מעולה,הכל מושלם.השירות היה גרוע במקרה הזה,3 שעות ישבנו בחדר בלי מים ובלי מזגן בחום של 36 מעלות.מאכזב מאוד.

תאריך השהייה: מרץ 2016
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Moshiko888
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Morgan L, General Manager בנכס ‪Holiday Inn Resort Krabi Ao Nang Beach‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 במרץ 2016
תרגום של Google

Dear "Moshiko888"

Thank you for taking the time to share your review. It is good to note that, overall, you have enjoyed your stay and I am sorry that you were somewhat inconvenienced by the scheduled power outage. Unfortunately, this was a shut down of the local grid by the Provincial Electric Authority, and not something we were able to directly control. Of course, our emergency systems and certain in room facilities remain supported by our back up generator supply, however it is not possible to run the air conditioning from this system. Your comments are, however, very well noted for our planning for future similar situations and, in the meantime, we do hope you will have the chance to visit the resort again soon!

Morgan Layberry
General Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
8 באוקטובר 2015-חוות דעת נכתבה ב

קיבלנו 2 חדרים ענקיים עם נוף לבריכה. המלון מתאים מאוד מאוד לילדים. מגלשות מים בריכה נהדרת וכן מועדון המתאים גם לילדים קטנים וגם לבני נוער.
השרות היה מעולה תמיד עם חיוך בעיקר הבל בוי. אכלנו פעמים ארוחות ערב במלון והיה מצויין. ארוחת בוקר נדיבה וטעימה. מיקום אידיאלי. המלון מתאים מאוד למשפחות עם ילדים.

עצה לגבי חדרים: מומלץ לקחת חדר עם נוף לבריכת הילדים בקומות הגבוהות יותר. כך גם אין רעש וגם אפשר לצפות על הילדים מהמרפסת.
תאריך השהייה: יולי 2015
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • תמורה
    • מידת ניקיון
    • שירות
2  תודה, effimore
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Morgan L, General Manager בנכס ‪Holiday Inn Resort Krabi Ao Nang Beach‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 11 באוקטובר 2015
תרגום של Google

Dear "effimore"

Thank you for taking the time to share this very kind review It is wonderful to note that you and your family have so enjoyed every aspect of your stay with us and that you have been so well looked after by the team. We do hope that you will have the opportunity to travel and stay with bus again in the future!

Morgan Layberry
General manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת זו תורגמה מאנגלית. הצג את המקור
23 במרץ 2014-חוות דעת נכתבה ב

הגענו למלון "הולידיי אין" באו ננג אחר שביקרנו באתר נפלא של "הולידיי אין" בפטונג. אבל למרות שהמחיר גבוה יותר, זה לא היה מה שקיווינו. האוכל במסעדה היה טוב אבל השירות לא. הם בקושי דיברו אנגלית והאוכל תמיד הגיע באיחור. כשאחד מאתנו סיים לאכול, השני רק קיבל את המנה שלו.
ברכות השחייה היו יפות ומעוצבות יפה אבל ביום השני הופיע משהו שנראה כמו פטריות או אצות. דיווחתי על כך לצוות והראיתי להם את האצות ואת הלטאה המתה אבל לא קרה כלום. ולכן כמעט אף אחד מאורחי המלון לא הלך לברכה באותו יום. היה מאכזב לגלות שזה לא מעניין אותם והם לא ניסו להסביר לנו מה הבעיה ואם מותר לנו להיכנס למים.

המזגן היה רועש מאוד ומכשיר כלשהו מחוץ לדלת שלנו הפריע לנו לישון. החדר היה מעוצב יפה מאוד אבל ללא הגימור המושלם: סדקים פה ושם וכו'.

הניקיון היה בסדר, יכלו להחליף את המגבות לעתים קצת יותר קרובות, במיוחד את אלה שפרסנו על הרצפה כדי לייבש את הרגליים אחרי האמבטיה. אבל חוץ מזה הכול היה בסדר.

המלון היה יכול לקבל מאתנו ניקוד גבוה בהרבה, אבל בגלל השירות הלא מוצלח, הרעש החזק בלילה והמים המזוהמים, הוא מקבל ניקוד נמוך יותר.

תודה, 797matildab
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.נשלח במקור באנגלית ב-www.tripadvisor.com. הצג את המקור
Elyes_Ben_B, General Manager בנכס ‪Holiday Inn Resort Krabi Ao Nang Beach‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 29 במרץ 2014
תרגום של Google

Good Morning and Sawasdee Krab,

Thank you very much for taking the time to share your feedback on Trip Advisor. I have noted all your comments and kind advice and share it in details with all the Team, our apology for any inconvenience you have encountered during your stay with us.
On the other hand, I was very pleased to read that you enjoyed your stay with us. It is always encouraging for us to learn that our guests are satisfied with our services. We all look forward to welcoming you again on your next visit to Krabi in the near future.
Sincerely,
Elyes Ben Brahim
General Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת אלו תורגמו מאנגלית על ידי תרגום מכונה. הצג תרגומים אוטומטיים?
7 בינואר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

תאריך השהייה: דצמבר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות