המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
קנקון
פרסם
דואר נכנס
חיפוש
מלונות בסביבה
חוות דעת (8,792)
סנן חוות דעת
8,792 תוצאות
ציון המטיילים
7,029
1,107
349
143
164
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
7,029
1,107
349
143
164
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
4 - 9 מתוך 8,792 חוות דעת
חוות דעת נכתבה לפני 3 שבועות באמצעות התקן נייד

שלום לכולם.
הגענו לפה אחרי חודש ירח דבש מושלם עם המלצות רבות....
שלא תעיזו להתקרב אוכל פשוט זוווווועה
כל מסעדה בערב בערך שעה וחצי המתנה עם אוכל נוראי. למען הסר ספק אני אוכל את כולי סוגי המאכלים ואני פשוט לא מסוגל לאכול פה.
מיותר לציין שהכרנו פה מלא חברה ישראלים נוספים שפשוט מזועזעים מהאוכל.
שירות של עובדי המלון גרוע שום תלונה לא מעניינת אותם, מזלזלים באורח המלון בקטע מגעיל.
פשוט אל תתקרבו רק אלוהים יודע איך המלון הזה מדורג עם ציון כל כך גבוה.
אפילו 2 לא שווה לתת למקום זוווווווועה.

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
3  תודה, 572shaig
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
HyattZivaCancun, Director General בנכס ‪Hyatt Ziva Cancun‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 3 שבועות
תרגום של Google

Dear 572shaig,

Thank you for taking the time to share with us the review of your recent stay; since your feedback and comments are extremely valuable to us, we would have truly appreciated for you to share the details that made us not exceed your expectations.

We have reached you via private message, as we feel sad to know your experience with us was not what you initially expected. That being said is of our total interest to learn abut the opportunities that must be attended to your satisfaction. You can rest rest assure your highlights will be shared with the appropriate departments in charge when a more detailed feedback come into our hands, as our main goal is to provide excellence in service at all time.

On behalf of all Hyatt Ziva Cancun associates and myself, we extend our sincere regrets that your perception about our general services ended that way. We genuinely hope you can grant us the opportunity of welcome you again and erase this bad lasting taste.


Sincerely, with a Service from the Heart.

Alex de B,
General Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 3 שבועות באמצעות התקן נייד

עזבו את מה שכולם כותבים, כל הישראלים נוארים לשם על עיוור ואני מבטיח לכם שמה שתקבלו זה המון אוכל בינוני , שירות נוראי (עובדי המלון שונאים ישראלים), יחס משפיל ומבזה, והכי נורא, אתם הולכים לשלם על זה יקר, 1200₪ ללילה עם אוכל בינוני זה ממש לא משתלם.
אז כל מי שרוצה קלאב הוטל עם ארגזים של אוכל בינוני ולא מוצלח שילך למלון ויקבל את זה.
מצרף תמונה של סטייק מזעזע שקיבלתי לארוחת ערב, מלא בשומן, סחוס, ועם ריח רע מאוד מהסטייק.
יש למקסיקנים הרבה מה ללמוד מהתאילנדים שזה נוגע לשירות...
מילה אחרונה לסיום, אני רוצה לצטט את מה שאמר לי המנהל שהתלוננתי על השירות המשפיל שקיבלנו אני ואשתי בירח דבש:
״גם אם תכתוב ביקורת רעה עלינו זה לא ישנה כלום כי הישראלים ימשיכו לבזבז פה את הכסף שלהם, אז לא באמת אכפת לי מה אתה חושב״.

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
1  תודה, shanim483
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
HyattZivaCancun, Director General בנכס ‪Hyatt Ziva Cancun‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני שבוע
תרגום של Google

Dear shanim483,

Thank you for choosing Hyatt Ziva Cancun All-Inclusive Resort as host for your honeymoon celebration, but overall for taking the time to share with us the review of your recent stay.

We have taken the time to understand the situation you are describing, as we feel truly sad to know your experience with us didn’t exceed your expectations; please trust your feedback has been shared with our Executive chef and Director of F&B as a valuable contribution to reinforcement the great commitment we permanently have to our guests.

On behalf of all associates and myself, we extend our sincere regrets that your perception about our food quality ended that way and genuinely hope you can grant us a second opportunity to erase this bad lasting taste.


Sincerely, with a Service from the Heart.

Alex de B,
General Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
6 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב

בחרנו לסיים את הירח דבש לאחר 40 יום במקסיקו במלון הייט זיווה.
בחרנו בעקבות המון המלצות ופירגונים על בית המלון והשירות שבו.
המלון מושלם! שווה כל שקל..
המלון מציע 12 מסעדות שונות, ברים, בית קפה, מתחם מתוקים, שירות חדרים 24/7 עם הזמנות לחדר ללא תשלום נוסף!!
המלון מתוחזק, נקי ונעים, מהמם ביופו.. נמצא על חוף ים בצבע טורקיז ונקי מאצות, המלון מציע ללא תשלום סאפ וקייקים.
האוכל היה טעים מאוד!! אנחנו אוכלים כשר ולכן אכלנו צמחוני, לא הרגשנו שחסר משהו, היה תמיד מגוון, אסתטי ונקי, בכל מסעדה אפשר למצוא מה לאכול והכל טעים.
הטבחים וצוות המלצרים קשובים לישראלים ומכירים את הרגישות בעניין הכשרות, מציעים לעטוף בנייר כסף דגים, מחליפים שמן וכו..
כלל צוות המלון אדיבים ושירותיים מאוד! עושים הכל בחיוך ובאהבה.
במלון יש ספא, ביום האחרון לפני הטיסה התפנקנו במסאז, מתחם הספא מהמם, נקי מאוד, מריח טוב, נותן הרגשה יוקרתית ומרגיעה.. ממליצים בחום.. יש בריכות שונות, מקלחות, גקוזי ופירות, אחלה דרך להעביר את הזמן אחרי הצק אאוט..
בקיצור, מלון חלומי!! שווה כל שקל, היינו 3 לילות וזה לגמרי לא הספיק להנות מכל מה שהמלון מציע.
ישנם הופעות, חוגים והפעלות מידי שעה..
מטורף מה שהולך שםם!!

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Lior_shaked
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
HyattZivaCancun, Director General בנכס ‪Hyatt Ziva Cancun‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 5 שבועות
תרגום של Google

Dear Lior_shaked,

First and foremost, allow us to congratulate you both for your recent marriage, we truly feel honored you have taken the time to share with us the 5-bubble review of your recent stay at Hyatt Ziva Cancun All-Inclusive Resort for your honeymoon celebration; your first-hand experience really helps other honeymooners.

On the other hand, we are delighted to know the level of service you received from the team members was consistently first class; we are definitely pioneers in the evolution of the All-Inclusive concept, greatly providing extra special amenities and creating the most memorable moments at one of the most sought-after locations in Cancun.

On behalf of all Hyatt Ziva Cancun associates and myself, we wish you both love and happiness from this moment and throughout the eternity and genuinely hope to have the honor of welcome you again to celebrate with us your upcoming anniversaries.


Sincerely, with a Service from the Heart.

Alex de B,
General Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
12 ביולי 2019-חוות דעת נכתבה ב

מלון ברמה גבוהה! מסעדות טובות, בריכות נעימות, כל הצוות מאוד שירותי בכל מסעדה, בר או בקבלת אורחים. קרוב מאוד לאיזור הבילויים ללא הרעש של איזור בילויים. דוקטור גבריאלה מקסימה, הרופאה במקום מקסימה ונותנת שירות מעולה!

תאריך השהייה: יולי 2019
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • תמורה
    • מקום
    • איכות השינה
    • חדרים
    • מידת ניקיון
    • שירות
חוות הדעת התקבלה בשיתוף פעולה עם Hyatt Hotels
תודה, Shlomi556
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
HyattZivaCancun, Director General בנכס ‪Hyatt Ziva Cancun‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 ביולי 2019
תרגום של Google

Dear Shlomi556,

Thank you for choosing Hyatt Ziva Cancun All-Inclusive Resort as host for your getaway vacation and specially for taking the time to share with us your 5-bubble review; we truly appreciate your preference and the confidence you have deposited in us.

We are delighted to know the level of service you received from the team members was consistently world class and exceeded your expectations in every aspect; we are proud to have professional, hardworking and service oriented team members who truly love what they do. That said, please trust Dr. Gabriela will be recognized and cheered for the outstanding Service from the Heart she is providing every day.

On behalf of all Hyatt Ziva Cancun associates and myself, we genuinely hope to have the opportunity of welcome you back again soon.


Sincerely, with a Service from the Heart.

Alex de B,
General Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
2 ביוני 2019-חוות דעת נכתבה ב

שידרגנו למתחם של המבוגרים . סוויטה מהממת עם שרותי באטלר צמוד .. נוף מדהים לים ולבריכה
בקומה העליונה יש בריכה פרטית עם בר הכול כלול . שקט שם ותמיד יש מיטות פנויות
המלון מהמם . הכול כלול קוקטיילים ומזון כל היום . יש מספר מסעדות במלון אהבנו במיוחד את האיטלקית . בנוסף יש חדר קינוחים ובית קפה שפתוח 24 שעות ..
בחוף יש קייאקים וסאפ הכול בחינם . מלון מומלץ ביותר

עצה לגבי חדרים: שדרגו למתחם למבוגרים. שקט יותר ועם בריכה פרטית
תאריך השהייה: אפריל 2019
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • תמורה
    • חדרים
    • שירות
תודה, hagit2309
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
HyattZivaCancun, Director General בנכס ‪Hyatt Ziva Cancun‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 3 ביוני 2019
תרגום של Google

Dear hagit2309,

Thank you for choosing Hyatt Ziva Cancun All-Inclusive Resort to spend the best leisure time at one of the most sought-after locations in Cancun. We truly appreciate your preference and the time you have taken to share with us your 5 bubbles review; your first-hand experience really helps other travelers.

We are delighted to know our privileged location, modern room facilities, great large restaurants and bars selection, excellent food/drinks quality and top level of service from the butlers team members, made your recent visit extra special and exceeded your Turquoize Adults-Only Experience expectations in every aspect; we are proudly pioneering in the evolution of All-Inclusive, creating at all time memorable moments where guests can delight in fun.

On behalf of all Hyatt Ziva Cancun associates and myself we genuinely hope to have the opportunity of welcome you back again soon.


Sincerely, with a Service from the Heart.

Alexandre de Brouwer
General Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות