המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,127)
סנן חוות דעת
2,127 תוצאות
ציון המטיילים
1,453
436
135
71
32
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,453
436
135
71
32
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
2 - 7 מתוך 2,127 חוות דעת
29 ביולי 2019-חוות דעת נכתבה ב

המלון ממוקם ברחוב שקט ומאוד קרוב לרחוב אוקספורד. החדרים הסטנדרטים מרווחים ומאוד נקיים.
מאחר ונסעתי עם בני בן ה 16 ביקשתי לפני הגעתי חדר עם מיטות טווין, בתשובה שקיבלתי מטעם המלון נאמר לי כי בחדרים הסטנדרטים ישנן מיטות קווין בלבד, אולם הם ישמחו לשדרג אותנו ללא עלות לחדר עם מיטות טווין ביום הגעתנו - כמובן על בסיס מקום פנוי.
כשהגענו למלון פקיד הקבלה הציע מיוזמתו לשדרג את החדר ב 180 פאונד ללילה. כשאמרתי לו שנאמר לי כי לא אצטרך לשלם עבור השדרוג, הגיב בזלזול וציין כי לא יתכן שנאמר לי דבר כזה. לאחר שראה את המייל שקיבלתי מהמלון, באופן מפתיע לא היו חדרים פנויים.
בנוסף, כאשר עזבתי את המלון ביקשתי אישור כי הפקדון שהשארתי בצ'ק אין, על סך 500 פאונד יוחזר במלואו. נאמר לי שלא ניתן להוציא אישור כזה, למרות שלא השתמשתי במיני בר ולא ביצעתי כל רכישות. נשלחתי לחברת האשראי, לוודא כי הפקדון יוחזר אלי לאחר מספר ימים... ביקשתי שיאשרו זאת בכתב, והפקיד אמר שזה לא אפשרי. אחרי ויכוח ארוך הסכים לשלוח מייל.
חבל- המלון מצוין אבל התחושה שיצאתי איתה הייתה מאוד לא נעימה.

תאריך השהייה: יולי 2019
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • מקום
    • איכות השינה
    • שירות
תודה, lirazhg
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Grant C, General Manager בנכס ‪Sanderson London Hotel‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 30 ביולי 2019
תרגום של Google

Dear lirazhg,

Thank you for taking the time to review your recent stay, especially for highlighting our central location and pristine rooms. It was disappointing to learn that you felt let down on this occasion, as this was certainly not our intention. There are times when we can arrange complimentary upgrades, and other times when a higher category room is available for a reasonable supplement; regrettably over the dates of your stay with us the hotel was fully committed, with alternative availability very limited. The pre-authorisation taken was only a "hold" and not a charge, to cover any incidentals incurred during the stay, and as such no receipt is generated by our system. That said, I am truly sorry if this was explained in a less than gracious manner, although also glad to know that our Duty Manager did send a further email to you confirm release of the hold. Additionally, rest assured your feedback herewith has been shared with both our Reservations and Front of House Managers so as to further address with their teams.

Hopefully we will have the opportunity to welcome you back in the future, and at that time please do not hesitate to contact our Guest Experience Manger - emma.morgan@sbe.com - so that she may oversee your next stay with us.

Warm regards,

Grant

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
14 בפברואר 2019-חוות דעת נכתבה ב

שהינו במלון 10 ימים מ 24/12/2018 עד 3/1/2019, בתקופת הכריסמס לאחר שקבלנו המלצות. היו לנו ציפיות גבוהות , אבל בפועל הכל עלה על הציפיות: מיקום מושלם בקצה ה "סוהו", וממש ליד אוקספורד סטריט. חדרים מעוצבים ומאובזרים להפליא, עד הפרטים הקטנים. כולל מתאמי חשמל , ומפצלים . ניקיון כמו שרק שהם יודעים. בכל יום מחליפים מצעים!!! ארוחת בוקר נפלאה שכוללת מנה עיקרית שמוכנה על המקום על ידי שף. חוויה בפני עצמה. אין בעיה להזמין מנות צמחוניות. השירות הנו שירות אישי , כאילו הצמידו לנו בטלר. בקשנו מגהץ הגיע תוך 3 דקות. ושולחן גיהוץ תוך 5 דקות. המגהץ נשאר אצלנו למשך כל השהות. יש במלון איש שכל תפקידו לעזור לאורחים להזמין מקום במסעדות/ לייעץ לגבי תחבורה/מוניות/הצגות. בקיצור אל תלכו לשם. רוצו לשם!

עצה לגבי חדרים: חדרים שקטים, מרווחים מאובזרים ומפנקים
תאריך השהייה: דצמבר 2018
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • חדרים
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, Curiosity729698
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Grant C, General Manager בנכס ‪Sanderson London Hotel‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 18 בפברואר 2019
תרגום של Google

Dear Curiosity729698,

Wow! Thank you so very much for your amazing review about your Sanderson experience. It's wonderful to know that we were able to make your stay with us so memorable - from our warm welcome, to our super location, our attention to detail (that's how we roll!), those delicious meals (best way to start your day!), and our super-in-the-know Concierge team.

Run fast, as we're all looking forward to welcoming you back again soon for another unforgettable time in London!

Warmest wishes,

Grant & The Team

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
23 בינואר 2019-חוות דעת נכתבה ב

המיקום של המלון הוא מיקום מנצח 3 דקות מהאוקספורד סטריט חמש דקות מתחנת הרכבת התחתית (אוקספורד סירקוס) מרחק הליכה מכיכר פיקדלי מלא מסעדות ברים ובתי קפה מסביב המלון עצמו 5 כוכבים חדרים מרווחים נקיים שואלים אותך בערב אם אתה צריך משהו ואם כן מביאים במהירות הבזק בקיצור אם אתם רוצים מלון טוב בלונדון בקירבת כל האירועים זה המקום

עצה לגבי חדרים: קחו את החדרים שפונים לחצר הפנימית הם שקטים יותר ומרווחים יותר
תאריך השהייה: ינואר 2019
  • סוג טיול: נסיעה עם חברים
    • תמורה
    • איכות השינה
    • שירות
תודה, jacobl2010
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Grant C, General Manager בנכס ‪Sanderson London Hotel‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 25 בינואר 2019
תרגום של Google

Dear jacobl2010,

We couldn't agree more about our super location, indeed the perfect base for every London adventure and we're delighted you took advantage of this. Our fabulously friendly, attentive team love to create memorable experiences for our guests each and every visit, so your great comments have made our day, thank you!

Hopefully we'll have the opportunity to welcome you back again soon for another amazing Sanderson experience!

Warmest wishes,

Grant & The Team

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
6 בינואר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

3 דקות מרחוב אוקספורד ועוד כמה דקות לרייגנט שוכן המלון הנהדר הזה . מעוצב בקפידה , חדרים מרווחים ונעימים מצויידים בכל מה שאפשר , בר עצום ושמח פועל כל לילה. צוות המלון שירותי להפליא ויש להם תשובה לכל בעיה .ארוחת בוקר מפנקת , נסו גם את שעת התה - חויה !

תאריך השהייה: ינואר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
1  תודה, _U1154FA
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Grant C, General Manager בנכס ‪Sanderson London Hotel‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 7 בינואר 2019
תרגום של Google

Dear _U1154FA,

We certainly couldn't agree more about our incredible location, perfectly central for whatever you'd want to do whilst in London. Thank you for your fabulous words about our buzzing bar, delicious breakfast, gorgeous and luxurious rooms, and our amazingly friendly, attentive team.

We're all looking forward to welcoming you back again soon.

Warmest wishes,

Grant & The Team

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
21 בדצמבר 2018-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

התארחנו במלון מספר לילות בחורף. המיקום מצוין אבל המחיר מאוד יקר יחסית לתמורה. החדר בסיסי ודי מכוער. ארוחת הבוקר לא כלולה והיא יקרה בטירוף.
הבעיה העיקרית היתה שבאחד הערבים קיבלנו טלפון שסוגרים את המים בשל תקלה ולא יהיו לנו מים להתקלח. במלון במחיר בכזה סדר גודל, לא ייתכן דבר כזה. ואם כן, יש לפצות את האורחים. הדבר היחיד שהם ראו לנכון היה להגיד שהם נורא מצטערים. ואז במחי יד גבו מאיתנו מחיר שערורייתי על ארוחות הבוקר בלי למצמץ ובלי לחשוב לפצות אותנו.
לא נסעתי למלון 5 כוכבים כדי שלא יהיו לי מים בברז באמצע החורף. אחרי יום טיול ארוך.
מאכזב ממש!

תאריך השהייה: דצמבר 2018
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, GaliaB43
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Grant C, General Manager בנכס ‪Sanderson London Hotel‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 24 בדצמבר 2018
תרגום של Google

Dear GaliaB43,

Thank you for taking the time to share your recent stay although I was truly sorry to hear about your disappointment as this was certainly not the experience we wished you to have. Please accept my apologies for the essential works which affected our water supply for a short while overnight, I am sorry these impacted your stay. Our Front of House Manager is reaching out to you directly following your additional, separate survey feedback and I wanted to assure you that your comments herewith have been shared with the relevant senior managers for their further follow up and to address with the teams.

I very much hope we will have the opportunity to welcome you back to Sanderson so that we may make it up to you. When you are returning to London, please do not hesitate to contact our Guest Experience Manager - paris.barati@sbe.com - so that she may personally oversee your next stay with us.

Warm regards,

Grant C

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות