המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,677)
סנן חוות דעת
1,678 תוצאות
ציון המטיילים
788
717
126
29
18
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
788
717
126
29
18
קרא מה אומרים המטיילים:
סנן
מעדכן רשימה...
3 - 8 מתוך 1,678 חוות דעת
30 בספטמבר 2015-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

קודם כל למי שרגיל לסטנדרט האירופאי של חדר קטן - ממש לא המצב פה, החדר והמקלחת / שירותים גדולים מאוד!
שירות נהדר של הפקידים.
תחנת הרכבת ממש 2 דקות הליכה.
שווה לעלות לגג ולראות את הנוף הפנורמי
לא לקחנו ארוחת בוקר, הרחוב מלא במאפיות בהן אפשר לשבת (איך שיוצאים מהמלון שמאלה המאפייה השנייה - מומלצת בחום, לצערי לא זוכרת את השם)
היינו בחדר של 3 ואחת ישנה על מיטת ספה נפתחת שלא הייתה הכי נוחה אבל פנינו לקבלה ששמו מזרן נוסף ששיפר את הנושא.

שהו בתאריך : אפריל 2015, מאפיין הטיול חופשה עם חברים
3  תודה, Shiran26
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
10 בפברואר 2015-חוות דעת נכתבה ב

המלון אסתטי, החדר מודרני ומסודר.
המלון במרחק הליכה מהסגרדה פמיליה, תחנת מטרו סמוכה למלון.
ישנה תחנת רכבת קרובה מאוד למלון, דבר שמקל מאוד בהגעה משדה התעופה אל המלון ובחזרה.
אנחנו בחרנו שלא לשלם על ארוחת בוקר במלון, ישנם הרבה בתי קפה ומאפיות ברחוב של המלון.
המלון מומלץ ביותר, אנחנו מרגישים שקיבלנו תמורה מלאה לתשלום שלנו.
הצ'ק אאוט במלון הוא בשעת הצהריים, והטיסה שלנו חזרה לארץ הייתה בערב. המלון נותן את האופציה להשתמש בחדר שבו ניתן להתקלח ולהתארגן גם לאחר הצ'ק אאוט - בחינם!

עצה לגבי חדרים: וודאו שהחדר שלכם רחוק מהמעלית.
  • שהו בתאריך : פברואר 2015, מאפיין הטיול חופשה רומנטית
    • תמורה
    • מקום
    • שירות
3  תודה, Meirav R
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת אלו תורגמו מאנגלית על ידי תרגום מכונה. הצג תרגומים אוטומטיים?
3 באוגוסט 2018-חוות דעת נכתבה ב

  • שהו בתאריך : ספטמבר 2017, מאפיין הטיול חופשה עם חברים
    • איכות השינה
    • חדרים
    • שירות
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Leonardo B, General Manager בנכס ‪Leonardo Boutique Hotel Barcelona Sagrada Familia‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 4 באוגוסט 2018
תרגום של Google

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
28 ביולי 2018-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

שהו בתאריך : יולי 2018, מאפיין הטיול חופשה משפחתית
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Leonardo H, General Manager בנכס ‪Leonardo Boutique Hotel Barcelona Sagrada Familia‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 30 ביולי 2018
תרגום של Google

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
27 ביולי 2018-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

שהו בתאריך : יולי 2018, מאפיין הטיול חופשה עם חברים
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Leonardo H, General Manager בנכס ‪Leonardo Boutique Hotel Barcelona Sagrada Familia‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 30 ביולי 2018
תרגום של Google

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות