התארחתי שנתיים (2016,2017) , המלון נחמד, הצוות בבריכות, בבר, בספא ובמועדון הילדים מאוד שירותי ונעים, הסיבות לציון שנתתי למלון מפורטות:
1- לא קבלנו את החדרים שהזמנו ושילמנו עבורם! . מסתבר שהמלון מקבל הזמנות הרבה מעבר ליכולת שלו לקלוט אורחים ולפיכך, לעיתים, אורחים נאלצים לישון לילה אחד במלון אחר (כך קרה לאחותי), או לקבל חדר פחות טוב מזה שהוזמן ושולם עבורו כפי שקרה במקרה שלי וגם במקרה של אחותי. מסתבר שהתופעה חוזרת על עצמה ובקבלה מסבירים שלא ניתן למנוע מצב זה גם אם מזמינים את החדרים כ8 חודשים מראש, כפי שאני עשיתי. התירוץ היחיד שלהם הוא הפיצוי אשר במקרה שלי לא היה ראוי. שובר בודד לעיסוי מכונה למשך 20 דקות. בכל מקרה, החוויה שלי מול עובדי הקבלה היתה מאוד לא נעימה , התנהל "משא ומתן" ארוך מכוער כדי לקבל את החדרים שהזמנו. מאוד מאכזב ומאוד מביש ובכל זאת חדר אחד שקבלנו היה הרבה פחות טוב מזה שהזמנו ושלמנו עבורו.
2- החדרים - במבנה הראשי ( יצא לנו לדאבוני לשהות באחד כזה למרות שהזמנו חדר Exucative) זקוקים לשיפוץ רציני, מהשורש, לא ברור איך המלון מדורג 5*. חדרי ה Exucative מרווחים ונעימים אולם גם שם הריהוט והאמבטיה זקוקים לשיפוץ.
3- האוכל- בשפע, אולם האוכל לא ברמה. הבשרים לא איכותיים, מסעדת הברביקיו נסגרה שפעלה בשנה קודמת נסגרה, מסעדה נוספת שהיתה פתוחה מדי ערב שנה שעברה, פעלה בשנה זו רק יומיים בשבוע ולא ניתן היה להשיג מקום למרות ששהינו 6 לילות.
מסתבר שכל שנה המלון יורד ברמה וחבל.