אורח יקר,
תודה על המידע ששיתפת על המתקן שלנו. ראשית, אנו מבקשים להביע את התנצלותנו על חוסר שביעות הרצון שלך מהנושא. המטרה שלנו היא להגביר את איכות השירות והשירות שלנו לרמות גבוהות יותר על ידי התחדשות מיום ליום. בכיוון זה אנו מאמינים שהתלונות, הביקורות וההצעות מהאורחים המוערכים שלנו יתרמו בצורה חיובית לעבודה שנעשה כהנהלה.
כל מיני תלונות, ביקורת והצעות ממך נבדקות ומחקרים הכרחיים מתבצעים בכיוון זה. בהקשר זה, אנו רוצים שתדע כי חוות הדעת שלך יוערכו ויעקבו על ידי המחלקות המוסמכות בקפידה.
ברצוננו שתדעו שנעשה את מירב המאמצים למנוע את חוסר שביעות הרצון שלכם בביקורכם הבא במתקן שלנו, ואנו רוצים שתדעו שנתכבד לראותכם שוב בינינו.
בברכה,
יחסי אורחים