הזמנו הערב משלוח מהמסעדה… קיבלתי הודעה בשעה 20:33 שההזמנה התקבלה. המסעדה מתחייבת בתקנון שלה לעד 90 דקות משלוח. בשעה 21:55 התקשרתי לשאול מה קורה עם המשלוח, נאמר לי שעברו רק 73 דקות והשליח כבר יוצא לכיוון כשבפועל עברו כבר 85 דקות. חיכיתי עוד 5 דקות ואז נאמר לי שתוך כמה דקות המשלוח אצלי בבית כבר, בפעם השלישית שהתקשרתי להתלונן בשעה 22:13 ואמרתי שאני לא מעוניינת במשלוח אחרי שעברו כבר 105 דקות ושיזכן אותי נאמר לי שאוכל לקבל פיצוי קינוח להזמנה הבאה אבל כבר לא ניתן לבטל כת ההזמנה כי היא יצאה אלי. לאחר 20 דקות נוספות בטלפון וכשהסברתי חד משמעית שאני מבקשת זיכוי על ההזמנה ולא מעוניינת בשום פיצוי עתידי הופיע השליח בדלת עם ההזמנה כשתוך כדי הוא מקבל הודעה מהמסעדה לקחת כת המשלוח בחזרה ויזכו איתנו י״ל ההזמנה.
גועל נפש של שירות… במקום להתנצל על האיחור לזכות אותנו ולשלוח פיצוי, דאגו לקחת חזרה את המשלוח ולעשות לנו טובה ולזכות אותנו.
תתביישו לכם… עאלק מוסד קולינרי !!!😡😡😡
הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.