המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (3,806)
סנן חוות דעת
3,806 תוצאות
ציון המטיילים
1,412
1,792
473
88
41
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,412
1,792
473
88
41
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
2 - 7 מתוך 3,806 חוות דעת
5 בנובמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

הזמנתי מלון לחודש ינואר , אני רציתי לבדוק שההזמנה שלי מאושרת ומאוממת
הם אמרו ששילמתי כבר תשלום מראש
עברו 3 שבועות מההזמנה ועדיין לא ראיתי שום חיוב , פניתי לחברת האשראי ולבנק המלון הזה לא חייב אותי
שלחתי להם מלאאאא מייליים והם חוזרים כמו תוכי שההזמנה כבר חויבה באותו יום שביצעתי הזמנה באתר
התקשרתי למלון ישירות וההתנהגות שלהם הייתה מגעילה, זלזול מוחלט לא ניסו אפילו לעזור לי
הם חוזרים כמו תוכי ואומרים שכבר שילמתי אבל לא שילמתי ואני רק רציתי לדעת מתי יחייבו והסברתי להם שלא חייבו אותי והם ניתקו לי ,התקשרתי שוב ושוב ניתקו ככה במשך 5 פעמים .
התנהגות מגעילה ורק רציתי חודא שההזמנה בסדר ורק לדעת מתי הכסף ירד אבל היחס מזוויע ומגעיל ואין להם רצון לענות , חוסר מקצועיות מוחלט
להתרחק מהמלון
הם אפטים ומזלזלים לא רוצים ולא מעניין אותם לעזור

תאריך השהייה: נובמבר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, שיראל ש
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
DenisaF47, Guest Relations Manager בנכס Ibis Praha Old Town, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 9 בנובמבר 2019
תרגום של Google

Dear Shir1548,

I would like to first and foremost thank you for taking the time to provide us with your candid feedback.

I was distressed and embarrassed that you have had to express your disappointment with regards to your communication with our hotel team. I was also concerned to read of your impressions of our team who made you feel disinterested. I would like to reiterate my sincere apologies in this matter. What you experienced is not in keeping with the high quality of service we always strive to maintain and the genuine care we always strive to demonstrate to our guests and rest assured, I will review with the team in order to avoid such recurrences in the future.

I sincerely hope your recent experience with us will not mar your opinion of our hotel.




Sincerely,


Denisa
Guest Experience Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
19 באוקטובר 2019-חוות דעת נכתבה ב

חוץ מהמיקום לא מצאתי דבר אחד שטוב בו.
רעש נוראי. שומעים צעדים, דיבורים וסגירת דלתות של האורחים בקומה איתי ובקומה מעלי.
בנוסף, יש רעש שמגיע מבחוץ של מכוניות ושיפוצים (מה שאומר שהחלון לא אטום)
חדר צפוף, ארון קטן, אין מזגן על חום בין אוקטובר לאפריל (שזו עונת החורף) ממש לא נעים לקום בבוקר בקור, לצאת מהמקלחת או להגיע מטיול בחוץ לחדר שהוא לא חם. אז נכון, לא תמיד החדר קר, אבל זה לא נעים ואני לא אמורה לסבול בחופשה שלי אפילו לא דקה.
ארוחת בוקר בסיסית ולא ממש טעימה- לא ממליצה
אציין לטובה שקיבלנו את החדר בשעה 11:00 ולא בשעה 14:00
צר לי לכתוב ביקורת כזו

תאריך השהייה: אוקטובר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, CHEN-B-E
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
DenisaF47, Guest Relations Manager בנכס Ibis Praha Old Town, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 21 באוקטובר 2019
תרגום של Google

Dear CHEN-B-E,


I would like to first and foremost thank you for taking the time to provide us with your candid feedback. I was distressed and embarrassed that you have had to express your disappointment with regards to your recent visit of our hotel. And I am sorry to hear that your stay did not meet you expectations in regards of having desired temperature in your room and that you have been disturbed by the noise coming from the buildings around. I was also concerned to read such a notes and not having the opportunity to fix the issues described above during your stay and act immediately.


I sincerely hope your recent experience with us will not mar your opinion of Ibis Praha Old Town, as we would welcome the opportunity to welcome you back, in the near future.

Denisa
Guest Experience Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
23 במאי 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון 3 כוכבים מלבד מיקום אדיר ו מעולה ממש במרכז אן בו מאום . המלון צמוד ל קניון פלדיום ( דלת ליד דלת ) אן כספת בחדר מלבד קומה 9 ( בתוספת תשלום לקחו 60€ ל 5 ימים על כספת ) ארוחת בוקר עלובה עד ביזיון . אני ממליץ יש בחור ש עושה טיולים חד יומיים ל דרזדן גרמניה ממליץ בחור נחמד דובר עיברית רהוטה ו רוסית ( ולרי ‭+420 776 138 401‬ )

תאריך השהייה: מאי 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, pernat64
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
KNebehajova, Front Office Manager בנכס Ibis Praha Old Town, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 27 במאי 2019
תרגום של Google

Dear pernat64,
Thank you very much for your time to write your constructive feedback. We are so grateful for all comments, negative or positive, as we believe it is the best way how we can improve our services. Your comment will be shared with our entire team.
We are looking forward to welcome you to our property.
With best regards,
Katerina, front Office

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
21 במאי 2019-חוות דעת נכתבה ב

מלון במקום מצויין. מרחק הליכה להרבה מהמקומות המעניינים, מטרו קרוב וחשמלית ממול (שלא עבד בביקור שלנו, היה בשיפוץ). ארוחת בוקר די טובה. הצוות היה בסדר. החדרים קטנים מאוד, אבל מתוכננים לניצול יעיל של המקום הקטן. הגענו בצהרים, וקבלנו את החדר מיד.

תאריך השהייה: מאי 2019
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • מקום
    • חדרים
    • שירות
תודה, Cvi S
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
KNebehajova, Front Office Manager בנכס Ibis Praha Old Town, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 27 במאי 2019
תרגום של Google

Dear Mr. Cvi S,

thank you for sending us you rating and comment about your stay at our hotel. We are really happy to hear you enjoyed our excellent location, good breakfast as well as our fine crew. The 100% comments which we receive from our guests are the best price for our work.

We would be delight to welcome you to our property soon again.

Sincerely,
Katerina, front Office

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
24 במרץ 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון נקי ומסודר. המיקום מעולה. רשת אלחוטית טובה ויציבה בכל אזורי המלון.
חדר האוכל בעל מראה צעיר, ארוחת הבוקר סבירה והשירות טוב.
שימו לב, לעיתים קרובות אנשי התחזוקה והשירות נכנסים לחדרים ללא כל הודעה מוקדמת. עד כדי מביך ברגעים בלתי צפויים.
נא לפתח חוסן אישי ועדין שווה את השהייה.

תאריך השהייה: מרץ 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, maor1d
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
KNebehajova, Front Office Manager בנכס Ibis Praha Old Town, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 25 במרץ 2019
תרגום של Google

Dear maord427,
let us thank you for choosing our hotel for your stay in Prague and for sharing your experiences with us. We take all comments from our guests very seriously, negative or positive, because this is the best way how we can improve our services.
We are glad that you enjoyed your stay, our clean and tidy hotel, excellent location and good service.
We are really sorry to hear about your dissatisfactory with maintenance and we hope we will be able to welcome you at our hotel soon again in order to reassure you about the improved quality.

With best regards,
Katerina, Front Office

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות