המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (6,684)
סנן חוות דעת
6,684 תוצאות
ציון המטיילים
4,437
1,659
387
124
77
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
4,437
1,659
387
124
77
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
4 - 9 מתוך 6,684 חוות דעת
22 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

תאריך השהייה: דצמבר 2019
  • סוג טיול: נסיעה עם חברים
    • תמורה
    • מקום
    • איכות השינה
    • חדרים
    • מידת ניקיון
    • שירות
חוות הדעת התקבלה בשיתוף פעולה עם Accorhotels.com
חוות דעת זו היא דעתו האישית של מטייל ספציפי ולא של TripAdvisor LLC או שותפיה.
Erika_Kollar_Sofitel, Guest Experience Specialist בנכס Sofitel Budapest Chain Bridge, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 30 בדצמבר 2019
תרגום של Google

דווח על תגובה בלתי הולמת
תשובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC או של שותפיה.
20 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

תאריך השהייה: דצמבר 2019
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • תמורה
    • מקום
    • איכות השינה
    • חדרים
    • מידת ניקיון
    • שירות
חוות הדעת התקבלה בשיתוף פעולה עם Accorhotels.com
חוות דעת זו היא דעתו האישית של מטייל ספציפי ולא של TripAdvisor LLC או שותפיה.
31 ביולי 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

פשוט מלון מושלם. לובי מעניין. חדר אוכל עשיר וטעים.. אווירה ברמה גבוהה. שירות מקצועי ונעים.. מומלץ מאוד. מיקום הכי טוב שיש על הדנובה במרכז העיניינים.. חדרים גדולים וחדישים.. ויש שם הכל בסטנדרט הכי גבוה שיש

תאריך השהייה: יולי 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, יריב ו
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Erika_Kollar_Sofitel, Guest Experience Specialist בנכס Sofitel Budapest Chain Bridge, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 1 באוגוסט 2019
תרגום של Google

Dear Guest,

Thank you very much for your positive review!
It is with great pleasure to read that you were more than satisfied with the level of standard experienced in our Hotel! We are very happy as well that you enjoyed the delicious breakfast selection such as the professional service received from our Ambassadors. We must agree with you, the location of our hotel is just unbeatable in Budapest!
Thank you for recommending us and we sincerely hope to have the pleasure to welcome you back in the near future.

Sincerely yours,
Erika Kollarova
Guest Experience Specialist

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
8 ביולי 2019-חוות דעת נכתבה ב

לא ברמה של סופיטל לו הורגלנו , אבל בהחלט מספק
עיקר הבעייה היא בשרות צוות דל
בקשנו לקבל צ'ק אוט מאוחר ( תמורת תשלום כמובן ) מייד הודיעו לנו שאי אפשר בגלל שהמלון בתפוסה מלאה.
הסברנו עד כמה זה חשוב לנו, יום חם מאוד והטיסה יוצאת רק לקראת חצות
לא עזר כלום
ניסינו לחפש מלון חלופי ליום העזיבה , להפתעתנו קבלנו גם את מלון סופיטל בודפשט בו שהינו ואפילו מגוון גדול של חדרים
גם שחזרנו עם מידע זה לדלפק, עדיין סרבו להאריך לנו את העזיבה הפעם בטוענה שכך אמר להם המנהל , זולטן.
רק למחרת ביום העזיבה ב 07:00 כזולטן הגיע לדלפק, הסכים להעריך עד 17:00 תמורת 50 יורו.
חבל מאוד על כל התהליך הלא נעים שהיה עד אותו רגע

תאריך השהייה: יוני 2019
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • תמורה
    • מקום
    • איכות השינה
    • חדרים
    • מידת ניקיון
    • שירות
חוות הדעת התקבלה בשיתוף פעולה עם Accorhotels.com
תודה, NorthStar05821860946
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Erika_Kollar_Sofitel, Guest Experience Specialist בנכס Sofitel Budapest Chain Bridge, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 24 ביולי 2019
תרגום של Google

Dear Guest,

Thank you very much for taking the time to share your experiences about your stay at Sofitel Budapest Chain Bridge.
However, we are truly sorry to hear that you experienced inconvenience regarding the late check-out that we would like to sincerely apologize for. I do understand your disappointment in this issue, however please kindly note that we are not able to provide late check-out on the days we are fully booked or operating with high occupancy. This corresponds to the hotel policy, we kindly ask for your understanding in this regard.
We would like to apologize if this was not explained to you in a helpful way and you experienced inconvenience due to the communication received from our colleague, while we are sure it was not our colleague's intention to treat you improperly.
We appreciate you sharing your concerns and we sincerely hope to have the chance to better serve you in the future.

Sincerely yours
Erika Kollarova
Guest Experience Specialist

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
6 באפריל 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון מצויין במיקום מעולה לכל המקומות ניתן להגיע ברגל ארוחת בוקר טובה מאד מבחר גדול ואפילו יש פינת ירקות קטנה להכנת סלט בקינוחים בלינצסים, פנקייקים, ופל בלגי הכל טעים טרי וטעים, שרות מהקבלה מסביר פנים , בהחלט ממליצים על מלון זה.

תאריך השהייה: מרץ 2019
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, tzafrirs2013
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות