המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,280)
סנן חוות דעת
2,280 תוצאות
ציון המטיילים
793
1,049
336
75
27
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
793
1,049
336
75
27
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
3 - 8 מתוך 2,280 חוות דעת
7 באפריל 2018-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מיקום מרכזי...ארוחת בוקר מעולה . שירות ויחס אישי . ממליץ ביותר !
נהנינו מאוד . החדר והמקלחת נוחים מאוד .
אשמח להגיע למלון הזה שוב אם אהיה בבודפשט בעתיד .
ניתן להזמין מהמלון כרטיסים לתחבורה...שיט..מסג' וכו' .

יוסי

תאריך השהייה: אפריל 2018
סוג טיול: נסיעה בזוג
1  תודה, Yosi S
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Lajos C, Ügyvezető igazgató בנכס Novotel Budapest Centrum, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 באפריל 2018
תרגום של Google

Dear Valued Guest,

We very much appreciate your comments regarding your recent stay. We are more than happy to know that you enjoyed our excellent breakfast , our location and also our fantastic restaurant. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff.

Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Sincerely,
Lajos Czár
General Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
6 באפריל 2018-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון טוב במרכז, חדרים נקיים, צוות לעניין, קשוב ומטפל, ארבעה כוכבים הולמים את המלון, ארוחות הבוקר מגוונות וטובות מאד, מיטות נוחות,צוות הקבלה אנה וביטרקיס עזרו לנו מעבר לרגיל ומגיע להם כל הכבוד, בקיצור מומלץ מאד, תהנו.

תאריך השהייה: אפריל 2018
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, MeirH9
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Lajos C, Ügyvezető igazgató בנכס Novotel Budapest Centrum, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 10 באפריל 2018
תרגום של Google

Dear Valued Guest,

It is always a pleasure to receive such a nice and positive review of your recent stay at our hotel. Anna, Beatrix and all of our staff would like to thank you for your fantastic words. The are working hard every day to provide our guests the best experience. We are more than happy to know that you enjoyed our fantastic location, our restaurant and also our comfortable beds.

Thank you for sharing your experience with us and we hope we can welcome you again in the near future.

Kind regards,
Lajos Czár
General Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
3 באוקטובר 2017-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

It was our second stay in Novotel Centrum Budapest . I recommend to everyone who prefer a good, nice,clean and central hotel,with very good transportation ( metro 2 and tram 4/6 near the hotel).
Mariana Giller

3.10.2017
חזרתי היום מבודפשט ושוב התאכסנתי בנובוטל צנטרום המקסים. הפעם ביקרתי לבד ובגלל מיקומו של המלון הרגשתי בטוחה לחזור בערב לבד. המלון מומלץ מאוד בגלל החדרים המרווחים ונקיים,השירות והצוות הנעים,האוכל והתחבורה הציבורית הצמודה.מלון מעולה ואלגנטי ומגיעות לו 4 הכוכבים.

תאריך השהייה: ספטמבר 2017
סוג טיול: נסיעה לבד
1  תודה, hmgiler
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Lajos C, General Manager בנכס Novotel Budapest Centrum, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 באוקטובר 2017
תרגום של Google

Dear Valued Guest,

Many thank you for your feedback regarding your recent visit at Novotel Budapest Centrum. We are striving to provide the best service to our guests and I am delighted to hear that you had such a great experience. A satisfied Guest is our greatest award, thank you!

I am thrilled you had such a comfortable stay and hope we shall have the pleasure of welcoming you back in the not so distant future.

Kind regards,
Lajos Czár
General Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
3 בספטמבר 2017-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

התארחנו בסוף אוגוסט משפחה (5 נפשות )בשני חדרים. מלון נחמד מאוד. חדרים נעימים (לא גדולים) אבל כוללים את כל מה שצריך. ארוחת הבוקר מעל הממוצע באירופה,מבחר סביר + מכונות לשתיה חמה פזורות בחדר האוכל ואפילו מכונה לוופל בלגי..... השירות מקצועי ואדיב. המרחק מהוואצי אוצה (הרחוב הראשי) בסביבות 30 דקות הליכה,מעבר לזה המלון ברחוב ראשי (אולי הפריע קצת אמבולנסים שעברו כל יום עם סירנות מחרישות,כנראה בשל דרך לבית חולים אולי).

אנחנו נהננו (גם הילדים....) אווירה נעימה ובהחלט נמליץ.

תאריך השהייה: אוגוסט 2017
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
2  תודה, Zvika455
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Lajos C, Ügyvezető igazgató בנכס Novotel Budapest Centrum, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 5 בספטמבר 2017
תרגום של Google

Dear Valued Guest,

It was a big pleasure for us to have you and your family staying with us. Let me thank you for taking the time to write such a lovely review regarding your last stay. I appreciate very much that you have pointed out our rich buffet breakfast.I am pleased to read that you had an enjoyable time with us and you were satisfied with our staff and services.

We would be honored to welcome you back in the near future.

Best regards,
Lajos Czár
General Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
3 במאי 2017-חוות דעת נכתבה ב

מלון ברמה של *3
המלון ממוקם במרכז העיר. קרוב לכל סוג התחבורה הציבורית. צוות המלון נחמד.
ארוחת הבוקר מאוד "דלה" ולא מושקעת
חדרים מאוד בסיסיים. לובי המלון מאוד קטן
אזור המלון מלא בהומלסים, לא נחמד לצאת בערב לרחוב

עצה לגבי חדרים: חדרים פשוטים, בסיסיים ברמה 3* מלון ממוקם במרכז העיר
תאריך השהייה: אפריל 2017
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • תמורה
    • חדרים
    • שירות
תודה, קטי א
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Lajos C, Ügyvezető igazgató בנכס Novotel Budapest Centrum, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 15 במאי 2017
תרגום של Google

I am most regretful to hear your dissatisfaction!

I personally assure you, that your case will be looked into!

Regarding to this, Be so kind to send me a detailed version of your inconveniences to the email address H3560-QC@ACCOR.COM!

Thank you very much for your cooperation in advance!

We do hope that we will be given the chance to see you once again, when we can provide you the kind of service, we are very proud of at Novotel, and which will be beyond your expectations!

With kind regards,
Lajos Czár

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות