המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (660)
סנן חוות דעת
660 תוצאות
ציון המטיילים
528
45
29
20
38
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
528
45
29
20
38
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
14 - 19 מתוך 660 חוות דעת
7 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון מצויין
עיצוב יפה עם אווירה ים תיכונית . אוכל טעים ומבחר גדול!
צוות שדאגו תמיד שיהיה לנו מושלם! דאגו לשמור על ההנחיות
מסכות וכפפות לחדר אוכל.
המלון ממש על חוף נקי ומסודר 2 דקות מהבריכה. 2 דקות הליכה מהקניון החדש.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, sophmiz
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Kathi g, Guest Services / Front Office בנכס מילוס ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 8 בספטמבר 2020

אורח/ת יקר/ה,
תודה שמצאת זמן למלא את חוות הדעת ולשתף אותנו בחוויית השהות שלך. אנו משקיעים
מאמצים רבים ביצירת חוויית אירוח מושלמת עבור אורחי המלון וחשובה לנו הביקורת כדי
להשתפר. אנו שמחים לדעת כי הצלחנו במשימתנו לשביעות רצונך. שיתפתי את חברי
ההנהלה וצוות המלון בביקורת שכתבת. נשמח לראותך שוב בחופשה הבאה.

בברכה
קטי גור
סמנכ"לית

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
7 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

המלון מעולה, נקי,חדש נוף מדהים.
יחס מעולה אישי וטוב!! הארוחת ערב היה מאוד טובה וגם הארוחת בוקר.
היה לנו בעייה קטנה שישר טופלה והמנכלת עזרה לנו באופן אישי, מאוד נחמדה ונעימה.
ממליצה מאוד בהחלט אני אחזור!

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Yahavlevi26
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Kathi g, Guest Services / Front Office בנכס מילוס ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 8 בספטמבר 2020

יהב יקרה,
תודה שמצאת זמן למלא את חוות הדעת ולשתף אותנו בחוויית השהות שלך. אנו משקיעים
מאמצים רבים ביצירת חוויית אירוח מושלמת עבור אורחי המלון וחשובה לנו הביקורת כדי
להשתפר. אנו שמחים לדעת כי הצלחנו במשימתנו לשביעות רצונך. שיתפתי את חברי
ההנהלה וצוות המלון בביקורת שכתבת. נשמח לראותך שוב בחופשה הבאה.

בברכה
קטי גור
סמנכ"לית

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
7 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

זאת הפעם השניה שאנחנו מתארחים במלון מילוס הנפלא.אווירה רגועה ואידאלית לנופש. חדרים מרווחים, נקיים ומפנקים. אוכל ברמה מהגבוהות שנתקלנו בהם בארץ ובעולם. צוות שרותי לעניין ובמיוחד נציין את מורן הנפלאה. לסיכום, חופשה מושלמת. תודה

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Adammad12
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Kathi g, Guest Services / Front Office בנכס מילוס ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 8 בספטמבר 2020

אדם יקר,
תודה שמצאת זמן למלא את חוות הדעת ולשתף אותנו בחוויית השהות שלך. אנו משקיעים
מאמצים רבים ביצירת חוויית אירוח מושלמת עבור אורחי המלון וחשובה לנו הביקורת כדי
להשתפר. אנו שמחים לדעת כי הצלחנו במשימתנו לשביעות רצונך. שיתפתי את חברי
ההנהלה וצוות המלון בביקורת שכתבת. נשמח לראותך שוב בחופשה הבאה.

בברכה
קטי גור
סמנכ"לית

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
7 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

הגענו למלון מורן קיבלה אותנו במאור פנים ובשירותיוצ יוצאת דופן.
הייתה זמינה עבורנו בכל בקשה.
ואף פנתה אלינו מיוזמתה כדי לראות שהכל בסדר.
מבחינת התו הסגול אתם מאוד מקפידים.
אוכל,השף הוא גאון!
שירות במלון מצוין ושכולם ילדמו ממכם.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, vik199012
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Kathi g, Guest Services / Front Office בנכס מילוס ים המלח, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 8 בספטמבר 2020

אורח/ת יקר/ה,
תודה שמצאת זמן למלא את חוות הדעת ולשתף אותנו בחוויית השהות שלך. אנו משקיעים
מאמצים רבים ביצירת חוויית אירוח מושלמת עבור אורחי המלון וחשובה לנו הביקורת כדי
להשתפר. אנו שמחים לדעת כי הצלחנו במשימתנו לשביעות רצונך. שיתפתי את חברי
ההנהלה וצוות המלון בביקורת שכתבת. נשמח לראותך שוב בחופשה הבאה.

בברכה
קטי גור
סמנכ"לית

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
6 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

היינו 3 משפחות לרגל חגיגות יום ההולדת של חמתי. נתחיל בזה שהמלון כלל לא שומר על נהלי הקורונה, הבריכה צפופה ואנשים אחד על השני.
בחדר אוכל בופה פתוח לחלוטין כל אחד עובר ונוגע (אומנם מחלקים כפפות בכניסה אבל לא כולם באמת משתמשים), אנשים עם מסיכות על הסנטר, שולחן הלחמים ללא מלקחיים כלל וכל אחד פשוט אוסף ונוגע בידיים). חדר אוכל עמוס ואין אופצייה לשמירת מרחק. בשירותים של הבריכה וחדר האוכל לא היה סבון לידיים.
כשביקשנו לדעת היכן ניתן למלא מים לשתייה שלחו אותנו לבירזיות בחוף! בחום של אוגוסט בים המלח תדאגו למקורות מים בין החדרים או שתספקו בקבוקי מים לפי צורך לחדרים.
כמו כן כשציינתי בפני מנהלת בקבלה שלחמותי יש יום הולדת אמרה שתדאג ליין ופרות לחדר שלה וכמובן לא היה ולא נברא.
כשהגענו היו חדרים בלי ערכת קפה, בלי מוצרי הגיינה והיינו צריכים לבקש.
יש להם עוד הרבה מה ללמוד על שירות ולא הייתי ממליצה להגיע למלון בתקופת הקורונה. חבל שהם לא מבינים את הסיכון בכך שיסגרו שוב.

עצה לגבי חדרים: עדיף חדרים שלא פונים לבריכה המרכזית כי אז אנשים יושבים לכם ממש בכניסה לחדר
תאריך השהייה: אוגוסט 2020
    • מקום
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, 946advab
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות