המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (929)
סנן חוות דעת
929 תוצאות
ציון המטיילים
613
125
74
57
60
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
613
125
74
57
60
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
52 - 57 מתוך 929 חוות דעת
14 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

הגעתי למלון עם חברה שלי ליום ההולדת שלה, דיברתי לפני כן עם בחורה בשם יאנה חאסין שעובדת שם שסידרה לנו המון צ'ופרים כמו עזיבה מאוחרת בשבת, שדרוג לחדר גדול ופונה לבריכה והפתעות כמו שמפניה ושוקולדים לחדר ללא תשלום נוסף. המלון הוא הכל כלול במלוא מובן המילה, ארוחות בוקר צהריים וערב מעולות (ערב יום חמישי היו סטייקים אנטריקוט בחדר האוכל, ערב שישי אסאדו ועוד המון מאכלים טעימים וטובים) הבר פתוח עד חצות ואפילו אחרי ויש שם שתייה חופשית של אלכוהול יינות בירות שוקו וכל מה שאפשר לחשוב עליו, בבר הבריכה יש שיקים מפירות ופרוזן יוגורט בשעות הצהריים, בסביבות 23:00 יש פיצות וג'חנונים לנשנוש ועוד הרבה. יש לציין שהמלון הוא לא ברמת גימור 5 כוכבים, החדרים יפים מאוד ולא קטנים (היינו זוג בחדר משפחה..) אבל רמת הגימור של המלון הוא לא מלון יוקרה. ממליץ מאוד ואפילו אחזור לשם.

תאריך השהייה: דצמבר 2019
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, TheShai
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
YanaHasin01, Manager בנכס לאונרדו פריוילג' אילת הכל כלול, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 16 בדצמבר 2019

שי היקר,
שמחתי לשמוע שנהנת בחופשתך
אשמח לראותך שוב בין אורחינו החוזרים וכמובן ליצור איתי קשר לפני הגעתך
שאוכל לדאוג לך בשנית !

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
5 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

היינו כל המשפחה ל3 לילות.
אני ממליץ בחום לכל מי שמחפש חופשה מפנקת באילת המדהימה. המלון מפנק ונותן מענה לכל הצרכים מהשירות האוכל והמתקנים השונים.
המלון ממוקם במיקום מעולה במרכז הטיילת ונגיש מאוד לכל האטרקציות ביום ובלילה.

אחזור לשם בקרוב !!

תאריך השהייה: אוגוסט 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, iItamarRigel
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
YanaHasin01, Manager בנכס לאונרדו פריוילג' אילת הכל כלול, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 בדצמבר 2019

איתמר המקסים
תודה לך על תגובתך באתרינו
נשמח לראותך שוב

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
5 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון מצויין עם שירות מעולה ורמה קולינרית מאוד מאוד טובה !
מומלץ בחום
שירות מצויין כל העובדים לשירותך עוזרים מאוד
מנהלים מאוד טובים והשירות לאורח מקסימים אחד אחד מהם
היינו כמה חדרים וכולם נהנו ואהבו
מומלץ !

תאריך השהייה: דצמבר 2019
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, R6574PF_
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
YanaHasin01, Manager בנכס לאונרדו פריוילג' אילת הכל כלול, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 6 בדצמבר 2019

אורח יקר,
תודה על תגובתך הטובה על מלוננו באתר
נשמח לארח אותך שוב ולראות אותך בין אורחינו החוזרים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
2 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

מלון מדהים צוות אדיב ולבבי אוכל נקי וטעים מאוד עם מגוון רחב בככל הארוחות מומלץ בחום , רוצה לציין לשבח את עומרי מהיחסי ציבור על.יחס חם ואוהב , יאנה המנהלת.יחסי ציבור על היחס החם מהשניה הראשונה , את השף שהיה סבלני לחניכים .
ללא ספק אירוח מושלם

תאריך השהייה: דצמבר 2019
סוג טיול: נסיעה לרגל עסקים
תודה, yossihatu
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
YanaHasin01, Manager בנכס לאונרדו פריוילג' אילת הכל כלול, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 5 בדצמבר 2019

יוסי היקר
שמחנו לארח אותך במלוננו , רשת פתאל מארחים באהבה ומצפים לתת לאורח את החופשה המושלמת.
נשמח לראותך שוב , תודה על תגובתך האמיתית והכנה.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
1 בדצמבר 2019-חוות דעת נכתבה ב

תזהרו מתמונות יפות וביקורות מחמיאות שכנראה מוזמנות על ידי אינטרסנטים מתחזים. המלון הוא תת רמה בכל ההיבטים. רמת התחזוקה היא מתחת לכל בקורת. ברזים שמשפריצים לכל כוון, דלתות חורקות ורופפות, מזרן ישן ולא נוח, בלטות שבורות במקלחות, שומעים את השכנים דרך הקירות מכל הכוונים והאוירה הכללית היא שהכל ישן, מלוכלך ודוחה.
כלי המיטה - הסדינים והכריות והסמיכות הם כמו של בתי חולים משנות ה-70.
רמת הניקיון - פשוט מלוכלך ומזוהם ! כולל ג'וקים ותיקנים שיוצאים מהכיור. מי שיעז ללכת יחף על הרצפה - יגלה מהר מאוד כפות רגליים שחורות (מה שמצביע על רמת הניקיון).
כשמקבלים את החדרים - ריח חזק מאוד מאוד של מטהר אויר כמו של שירותים שאי אפשר להיפתר ממנו - כנראה בשביל להתגבר על ריחות של עישון או של ריחות זוהמה אחרים. גם בשאר הימים כשעשו סדר וניקיון בחדר (לא בכל יום) - השפריצו מהמטהר אויר הדוחה הזה שנספג בווילונות ובכלי מיטה וברהיטים וגם נכנס ליניקה של המזגן.
רמת השירות תהמם גם האורחים שאין להם שום ציפיות. התחושה השולטת היא כאילו האורחים מפריעים לעובדים. בכל מקום שומעים אותם צועקים ומדברים בגסות בכל השפות האפשריות רק לא בעברית.
גם בשירות החדרים - לא צריך אוזן מוזיקלית כדי להבין שעובדי שירות הלקוחות רגילים לתלונות האורחים וכבר לא מתרגשים מכך. הם מכירים מצוין את רמת התחזוקה של המלון ואת רמת החדרים ופשוט אין להם מענה ופתרונות לבעיות. התקשרתי לשירות לאורח בגלל תקלה בדלת שהייתה ידועה להם ונענתי בחוצפה ובחוסר מקצועיות ובזלזול.
חדר האוכל לא ערוך לקבל את כמות האורחים בשעות העומס. כל הזמן יש תור בעמדות החלוקה. הצפיפות בין השולחנות והכיסאות היא מעל הסביר ואורחים עם הצלחות מתנגשים אחד בשני וראיתי לא פעם שנופלות צלחות ונשפך אוכל על הרצפה.
האקלים בחדר האוכל חם ומחניק ואי אפשר לשבת שם יותר מדי זמן.
כלי האוכל ישנים מאוד וניראה שלא בכמות מספקת כי כל הזמן העובדים ממש שולפים את הצלחות מהאורחים (תופעה מוכרת אך כאן זה בהגזמה).
מאוד לא ממליץ להתקרב לבית מלון הזה. תצאו עם עגמת נפש ותחושה של פספוס של החופשה שלכם. רחוק מלקבל תמורה נאותה על הכסף ששילמתם.
הלוואי ויכולתי לעזוב כבר ביום הראשון אבל לא היה לי לאן ללכת והכסף שולם מראש. אז השתדלנו להיות כמה שפחות במלון.
ה"הכל כלול" בא על חשבון איכות ומוריד מהרמה.
אכזבה גדולה.

עצה לגבי חדרים: עדיף להישאר בבית ולא לחוות אירוח כמו במלון כזה.
תאריך השהייה: נובמבר 2019
    • תמורה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, EfraimV_13
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
YanaHasin01, Manager בנכס לאונרדו פריוילג' אילת הכל כלול, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 5 בדצמבר 2019

אורח יקר ,
אודה לך על משובך ועל זמנך היקר שהקדשת לרשום לנו תגובה.
שביעות הרצון של אורחינו הינה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתינו על מנת לתת לאורחים חוויה טובה ומהנה במלננו.
צר לי שהמלון לא היה לשביעות רצונך ,
צוות האחזקה עושה מדי יום טיפולים כללים במלון ובכל מה שנדרש,
כמו כן צוות המשק ומנהלת המשק , כאן לשירותך ולשירות אורחינו 7\24
במידה והיתה בעיה או שהניקיון לא היה תואם לציפיותייך
צר לנו שלא יכולנו לתת יד בדבר, אנו מארחים כ 600 איש .
אשר נהנים מחוויה קולינרית ומצוות המלון
בכל בעיה ובעיה אנו עושים את המאמצים לטפל במיידי ובאותו רגע נתון.
חבל שלא תאמנו את ציפיותייך או את טעמך האישי.
נשמח לארח אותך שוב ברשת פתאל או במלוננו.

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות