מלון ישן, מתפרק, מסריח. היינו משפחה עם שני ילדים, קיבלנו שני חדרים חשוכים כמעט בתוך בריכה, אפס פרטיות. יש מלונות עם נוף טוב, יש מלונות עם נוף גרוע, המלון הזה יצא לנו בלי נוף, כי אי-אפשר לפתוח וילון - כולם רואים את המיטה שלך. חדרים קטנים, חשוכים, מסריחים, מלאים בברחשים - אתה הורג 10, מגיעים עוד 20. יושבים על קירות, על מיטה, בחדר אמבטיה. קרמיקה ישנה ושבורה, כיור התנפח ממים ומתפרק.
בריכה אחת קטנה עם מלא אנשים. מים בבריכת ילדים בצבע צהוב מרוב פיפי.
אנחנו קיבלנו חדרים גרועים, אבל לא הכי גרועים. יש חדרים שפונים לבריכה מהצד שיותר קרוב לרמקולים - שם בטח לא יהיה שקט לרגע. ויש חדרים שפונים לחניה.
אגב החניה - אין מספיק מקומות, רכבים חונים בכל פינה אפשרית ולא אפשרית.
כשנכנסנו למלון גיליתי שאין בחדר שולחן רגיל - רק ממש נמוך. פניתי לסגנית מנהל הקבלה לילך עם בקשה להביא לחדר של ילדים שולחן בגובה רגיל בשביל הבן שלי, ילד נכה. הסברתי שכל מה שהוא יכול לעשות ב-4 ימים שאנחנו נהיה במלון - זה לשבת ליד השולחן עם המחשב או עם ספר. הוא לא יכול לשבת ליד שולחן נמוך שיש בחדר. לילך חייכה ואמרה ששולחנות רגילים יש רק בחדר אוכל ובמשרדים, אין בחדרים. ביקשתי להביא אחד מחדר אוכל בשביל הילד (היו שם מאות! חלק גם במרפסת של חדר אוכל שאף אחד לא ישב שם בחום של חודש יולי), אחרת הוא יסבול 4 ימים, עם המוגבלות שלו לא יוכל לשבת ולא יוכל לעשות כלום. חיייכה ואמרה שיש הרבה אנשים במלון והיא לא מוכנה לקחת שולחן מחדר אוכל. הלכתי לחדר אוכל ומישהי נחמדה בשם ראנדה שעובדת שם מייד אמרה שתשיג לי שולחן קטן. תוך 5 דקות פתרה את הבעיה.
לסגנית מנהל קבלה לילך פשוט לא היה אכפת לגרום לבחור עם נכות קשה סבל בלטי פוסק של 4 ימים - אפילו שלפתור את הבעיה היה דורש ממנה אפס מאמץ.
האמת שנתקלתי בדברים מהסוג הזה בחוץ לארץ ועד הביקור במלון שלכם ופגישה עם עלין הייתי בטוחה שבארץ זה לא יכול לקרות. והינה. טעיתי.
יש גם דברים טובים במלון: שתיה מכל הסוגים חופשית ואוכל טעים.
עצה לגבי חדרים: יש ספא, אבל הוא לא שייך למלון, היה סגור וצריך לתאם מראש שיפתחו. אין ג'קוזי. יש רק סאונה ומסאז' (זה מה שהסבירו לי בקבלה, להכנס פנימה לא זכיתי