המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (458)
סנן חוות דעת
458 תוצאות
ציון המטיילים
318
57
37
17
29
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
318
57
37
17
29
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
6 - 11 מתוך 458 חוות דעת
11 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

באנו כזוג וילד למלון אסטרל נירוונה סוויטס ונהננו מאוד. המלון ליד התחנה המרכזית מותגים כמו אדידס והמשביר לצרכן במלון יש שתי בריכות אהבנו הכי את החיצונית. האוכל במלון טעים מגוון, איתי המלצר עזר לנו מאוד תודה לו.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Sandra129323
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
11 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

רציתי להמליץ על מלון אסטרל נירוונה קלאב, הגעתי למלון ובהחלט הופתעתי לטובה מהשמירה על ההנחיות, מהחדרים הגדולים ואפילו יש שתי בריכות אחת חיצונית ועוד אחת מקורה. הופתעתי גם מהאוכל, הוא פשוט מעולה. השירות בחדר אוכל על ידי המלצרים גם כן מעולה, איתי המלצר הנחמד עזר לנו מאוד.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Ilan58767
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
10 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

במעמד הכניסה למלון הוצע לנו לשדרג את הסוויטה שהוזמנה לסוויטה עם מרפסת ונוף. בעלות נוספת, הסכמנו.
כאשר נכנסנו לחדר 309, נדהמנו לראות חדר ישן מעופש עם רמת ניקיון ותחזוקה נמוכה מאד. מרצפות שבורות, דלת ארון שלא נפתחת, מנורות ומדפים תלושים מהקיר. סבוניה ליד הכיור שכלל לא עובדת. מזרנים שקועים ועוד "נפלאות" .....
עוגמת הנפש רק התגברה כאשר באחד הערבים, התקיימה "מסיבת בריכה" של כמה אורחים עם רמקולים ומוזיקה חזקה. אנחנו שידרגנו למרפסת עם "נוף" לבריכה לכן, "זכינו" לשמוע את כל הרעש הזה לאורך כל הערב.... בשעה 00:30 אחרי שהילדים לא הצליחו לישון בגלל הרעש, התקשרתי לקבלה, נאמר לי שיש במלון רק קב"ט אחד שלא מצליח "לפזר" את המסיבה. הרעש נמשך עד 01:30 לפחות - סיוט!
מלון שמציג את עצמו כמלון 4 כוכבים, המתהדר באיכות הניקיון שלו - היה צריך להתבייש מ"הניקיון" המבוצע בחדר מידי יום לאורך כל השהות שכלל החלפת מגבות וקיפול מצעים ולא מעבר לכך! חלילה לא ניקוי רצפה או מראות.
שיא השיאים, היה, כאשר דלת חדר האמבטיה ננעלה, האחזקה הוזעקה לחדר. הטכנאי (החביב) ניסה לפתוח את הדלת, ללא הצלחה, ניסה לתקן את הידית, ללא הצלחה ולכן הביא לנו מברג לפתוח את הדלת... כי לטענתו, צריך להחליף ידית. זה פשוט ביזיון לארח אנשים בחדר שכזה ועוד לגבות על זה תשלום!!!!

עצה לגבי חדרים: להתרחק כמו מאש מחדר 309 ובכלל ..... שווה להשקיע יותר
תאריך השהייה: אוגוסט 2020
    • איכות השינה
    • חדרים
    • שירות
תודה, Hen F
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
10 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

אחלה מלון, ההכל כלול מעולה והמלון מפנק, תודה לצוות המלון האדיב והנחמד ששירת אותנו באופן טוב. כל הכבוד למלון ששומר על ההנחיות הקורונה באופן טוב. האוכל במלון מעולה וטעים. השירות טוב ותודה לאיתי המלצר על עזרתו.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Elad12384
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
9 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

אנחנו ממליצים ללכת למלון הזה הוא מעולה. הוא קרוב למרכז לטיילת ולקניון, המלון שומר על ההנחיות של הקורונה. המלון ממוקם יחסית ליד התחנה המרכזית. האוכל במלון טעים מאוד ומגוון. אני השירות גם טוב תודה לאיתי המלצר האדיב שעזר לנו.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Rafi10112
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות