המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (683)
סנן חוות דעת
683 תוצאות
ציון המטיילים
574
70
14
6
19
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
574
70
14
6
19
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
4 - 9 מתוך 683 חוות דעת
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות באמצעות התקן נייד

אני מרבה לנפוש מדי שנה עם משפחתי במלונות באילת אך מעולם לא חשבתי שיש מקומות כאלה כמו ״מלון״ אריאה, איך אפשר לקרוא למקום הזה מלון...
ראשית יחס שאינו הולם אף מזלזל בקבלה
אחת בשם ריטה טרקובסקי שאינה ראוייה לשרת אפילו...(לא משנה) ושרית בכר סגנית מנהל קבלה שאינה רחוקה מהראשונה.

2. חדרים מיושנים עם ריח של עובש וריהוט מתאים יותר לאכסניה, כריות עם כתמים וריח של עובש, מיזוג לקוי בחדרים שנפסק אחרי 5 דקות של עבודה ואינו מופעל בכל המלון פרט ללובי, אין מיזוג במסדרונות, בכל יציאה מהחדר ועד ההמתנה למעלית מתחילים להיחנק מחוסר אוויר עד שמגיעים ללובי כי אין מיזוג כלל, חדרנים/ות מסתובבים במסדרונות תוך שהם מזיעים ומטפטפים מהפנים.
כאשר פניתי לעובדים מספרים שהמלון מאוד לא נעים לעבודה בגלל חוסר המיזוג ואף כיבוי של המיזוג בחדר האוכל לאחר עזיבת האורחים ונאלצים לעבוד בעומסי חום גבוהים.

3. חדר האוכל תמיד עמוס וממתינים זמן רב עד שמוצאים מקום ישיבה, כלים כמו כוסות וצלחות עם שאריות של אודם, שערות אדם וכתמים צהובים דבוקים בכלים, מלצרים מזיעים עם ריחות של זיעה המסתובבים ליד השולחן ומנקים את הפסולת מהשולחנות בדיוק ליד השולחן שלך וצריך לראות את כל הגועל נפש מול העיניים מבלי להיתחשב באורחים, אני אדם שלא רגיל לאכול מעדני מלך אך לטעמינו כל דבר שלקחנו לא מזכיר את הטעם של המוצר חוץ מהגבינות שהיו בסדר גמור. מרגישים את הרצון לחסוך בכל פרט ופרט מבלי להיתחשב באורח בכלל, למזלי ביליתי את רוב היום מחוץ למקום הזה שקורא לעצמו ״מלון״. מיותר לציין שפניתי לא פעם ולא פעמיים לקבלה של המלון לצורך שיפור אך ללא הועיל.
מתנצל אם הגזמתי בתגובותיי אך הרגשתי שאני חייב לשתף על מנת להתריע אחרים.
מקווה שעזרתי.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, elieliasov
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חגית כהן, Guest Services / Front Office בנכס אריאה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 4 שבועות

אלי אילסיוב שלום
חבל שבחרת להכפיש את המלון
אך עלי לדייק בדברים.
היגעת דרך שחר און למלון. באולם הקבלה טיפלה בך במסירות
ריטה סגנית הקבלה שאף דאגה לתת לכם חדר מוקדם
במהלך ארוחת הבוקר התברר שיש לכם ילד נוסף
שעליו לא שילמת
התבקשת להגיע לקבלה ולסדר את התשלום
במשך יומיים הצוות ניסה להשיגך בנייד
אגב כולל היום, אך לא ענית. וניתקת את הטלפון
ביקשנו שדרך העמותה יחייבו אותך
עבור הילד הנוסף שלא שולם במלון אך גם הם לא
הצליחו להשיגך בנייד
אחרי יומיים בוצע לך נעילת חדר עד הסדרת התשלום
אך אתה צעקת וקיללת
אציין שכל אלימות כלפי הצוות לא מקובלת
ואנו רואים בחומרה רבה התנהגות זו
ביקשת לעזוב, הוסבר לך שכל ביטול מול העמותה
דרכם ביצעת את ההזמנה
טענת שהילד ישן איתך במיטה ולכן סירבת לשלם
במלון התשלום לפי כמות האורחים
במידה והיית מגיע ומצהיר בדרך היושר על כמות
האורחים המגיעה למלןן מראש
כל אי הנעימות הייתה נמנעת
בברכת חתימה טובה
חגית כהן
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות באמצעות התקן נייד

מלון מצויין , חדרים גדולים ומפנקים, נוף מרהיב לים ולבריכה ....
אחלה חופשה המלון שמר על כל ההנחיות בהתאם לתו הסגול.
האוכל היה מאוד טעים , שפע של סגנונות ומאכלים שונים!

סיוון בקבלה נתנה לנו שירות מעולה..

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, NitzanT14
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חגית כהן, Guest Services / Front Office בנכס אריאה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 4 שבועות

ניצן ערב טוב
תודה שבחרת בחופשתך במלון אריאה באילת
ועל זמנך בכתיבת המשוב מפרגן.
אנו משקיעים משאבים כדי להעניק לאורחינו
חופשה מהנה והשרות לנגד עינינו
שמחתי לקרוא שסיוון מצוות הקבלה
שנתנה שרות מעל כ צופה
הדברים יועברו למנהלה האישי
נשמח לארח אותך שוב
גם בחופשתך הבאה
בברכה
חגית כהן
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות באמצעות התקן נייד

נהנו מאוד
החדרים היו מרווחים עם מספיק מקומות אחסון.
בריכה חמודה מאוד ממש על שפת הים ניתן לרדת לים ישירות מהבריכה.
המיקום מושלם 5 דקות מהים מהקניון מהספורט ימי.
התאזבנו מפרטים קטנים כמו קבלת החדר רק בשעה 16:00 כשהגעתנו למלון הייתה ב12.
וחוסר הגיוון בארוחות הבוקר והערב.
אציין את סיון מהקבלה שהייתה אדיבה ונחמדה מאוד.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Nitzan149
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חגית כהן, Guest Services / Front Office בנכס אריאה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 4 שבועות

ניצן היקרה
תודה שבחרת בחופשתך במלון אריאה באילת
ועל זמנך בכתיבת המשוב.
אנו משקיעים משאבים כדי להעניק לאורחינו
חופשה והשרות לנגד עינינו
שמחתי לקרוא שסיוון מצוות הקבלה
שנתנה שרות אדיב מעל המצופה
דבריך בנושא ארוחות במלון הועברו לתשומת ליבי
ויועברו לשף המלון
צר לי שלא פנית למנהלים בשטח
שיכלו לתת לך מענה בזמן אמת ולשביעות רצונך
נשמח לארח אותך שוב בחופשתך הבאה
בברכה
חגית כהן
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 5 שבועות באמצעות התקן נייד

מרגע שנכנסנו למלון הייתה חווית שירות מקסימהה
סיוון הפקידה שקיבלה אותנו הייתה מאירת עיניים וכל כך חמודה
הגענו אליה אחרי אכזבה ממלון קודם בשעה מאוחרת בלילה והיא רק הזכירה לנו אילו אנשים טובים יש!
היא דאגה לנו שבאמת החופשה תצא על הצד הטוב ביותר!
רק על זה שווה לחזור ולהתארח במלון!!

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם חברים
1  תודה, roee098
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חגית כהן, Guest Services / Front Office בנכס אריאה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 4 שבועות

רוי היקר
תודה שבחרת במלון אריאה באילת
ועל זמנך בכתיבת משוב מפרגן
אנו משקיעים משאבים כדי להעניק לאורחינו
חופשה מהנה והשרות לנגד עינינו
שמחתי לקרוא שסיון מצוות הקבלה
❤שנתנה שרות מכל ה
ומעל המצופה על מנת לתת מענה בזמן אמת
ולשביעות רצונכם
נשמח לארח אותכם שוב בחופשתכם הבאה
בברכה
חגית כהן
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 5 שבועות באמצעות התקן נייד

אנו מתארחים במלון שנים רבות ונהנים כל פעם מחדש מהאוכל,השירות, המיקום והחדרים המרווחים.
טעון שיפור בניקיון החדרים ותחזוקתם.
סך הכל מלון מצוין.
תודה למנהלת השירות חגית כהן על הסיוע והמענה המהיר בעת הצורך.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Tamar4167
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חגית כהן, Guest Services / Front Office בנכס אריאה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 5 שבועות

תמר היקרה
תודה שבחרתם במלון אריאה באילת
ועל זמנך בכתיבת המשוב
אנו משקיעים משאבים כדי להעניק לאורחינו
חופשה מהנה והשרות לנגד עינינו
היה לי העונג להכירכם אישית ולתת מענה
בזמן אמת לפנייתכם
הדברים שהעלית במשוב נלקחו לתשומת ליבי
במידה ויש משהו נקודתי אשמח לטפל
דרישת שלום לאבינועם והילדים
אשמח לראותכם שנית
בחופשתכם הבאה
בברכה
חגית כהן
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות