המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
אנשים צופים במלון זה
שריין את המחיר הנמוך ביותר מהאתרים האלו
Booking.com‏284 $
Hotels.com‏283 $
Priceline‏284 $
CheapTickets‏283 $
eDreams‏284 $
Orbitz.com‏283 $
הצג כל 14 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (997)
סנן חוות דעת
997 תוצאות
ציון המטיילים
854
83
19
7
34
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
854
83
19
7
34
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
104 - 109 מתוך 997 חוות דעת
16 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגענו לספא במלון אריאה באזור 12 וחצי, קיבלה אותנו בכניסה הילה המדהימה, דאגה לכל צורך שלנו מההתחלה ועד הסוף והסבירה לנו על מתקני הספא, דאגה שלא נפספס כלום מהפדיקור דגים ועד לחבית הסאונה המטורפת שיש שם, קיבלנו עיסוי מושלם מאלכסנדרה ובלה. הכל היה פשוט מדהים, המתקנים בספא נקיים ונעימים לשימוש, כולל השירותים שתמיד היה נעים להיכנס.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, 992inbarr
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חגית כהן, Guest Services / Front Office בנכס אריאה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 16 באוגוסט 2021

ענבר היקרה
תודה שבחרתם בחופשתכם במלון אריאה באילת
ועל זמנכם בכתיבת משוב מפרגן
אנו משקיעים משאבים עדי להעניק לאורחינו
חופשה מהנה והשרות לנגד עינינו
שמחתי לקרוא שצוות הספא בלה ואלכסנדרה בניהולה של הילה
שנתנו שרות מעל המצופה והנעימו את חופשתכם
נשמח לראותכם שנית
בין אורחינו החוזרים
בברכה
חגית כהן
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
16 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

ליידי הנהלת מלון אריא !!
ברצוני להודות ולשבח את הסמנכל לוי על הייחס המדהים והשירותי שהעניק לנו , הגענו למלון ביום א לאחר שהגענו לאילת וביטלנו את ההזמנה שלנו במלון אחר עקב יחס מזעזע וחוסר תשומת לב למגפת הקורונה ,
בעת הכניסה למלון קיבלו את פנינו תוך כדי שמירה על הנהלים כולל הצגת התו הירוק ( שמירה מקסימאלית על הכללים ועל הבריאות שלנו ושל ילדנו) .
לאחר מכן ניגשנו אל הקבלה שם קיבל את פנינו לוי שלמרות העומס במלון ( הייתה שעת קבלת החדרים ) היה סבלני ונחמד מאוד , למרות שהייתה לנו טעות בהזמנה שום דבר לא היה נראה נוראי ולכל בעיה מצא פתרון מיידי , הייחס השירות האכפתיות שהעניק לנו אחרי המפח נפח שחווינו לגמרי שינה את כל התפיסה שלנו לגבי שבוע החופשה שהיה נראה כמעט אבוד …
הוא לגמרי קלט את הסיטואציה וניסה להקל ולעזור ככול האפשר , ללא ספק לפני שהוא עובד במלון הוא בן אדם טוב ואכפתי מאוד כן יירבו אנשים כמוהו .
ללא ספק נחזור ונמליץ לכל חברינו ומכרינו על המלון רק בגלל היחס שקיבלנו שזה לפני הכל לפני!!!
אוסיף שהאוכל בחדר אוכל לא מבייש מסעדת גורמה
והכי חשוב הנקיון שבתקופה ככ עמוסה מרגיש כמו בית מרקחת !!
תודה ללוי , לריטה ולחגית כן יירבו אנשים שירותים ואכפתיים כמוכם!!

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, SagivS9
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חגית כהן, Guest Services / Front Office בנכס אריאה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 16 באוגוסט 2021


שגיב ואוריאן היקרם
תודה שבחרתם בחופשתכם במלון אריאה באילת
ועל זמנכם בכתיבת משוב מפרגן
אנו משקיעים משאבים כדי להעניק לאורחינו
חופשה מהנה והשרות לנגד עינינו
שמחתי להכיר אישית ולשמוע
שחופשתכם הייתה לשביעות רצונכם
וצוות המלון היה אדיב ושירותי
הדברים יועברו לידיעת מנהלי המלון
זכינו בכם כאורחים חוזרים נאמנים וממליצים
להתראות בחופשה הבאה
בברכה
חגית כהן
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
16 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

היינו במלון בחופשה משפחתית .
קבלת חדר ב 18:00 במקום 14:00 !!
באגן ולכלוך בכל מקום .
הצוות מתנהג בצורה לא סבלנית כלפי הלקוחות .
מתעלמים מבקשות של לקוחות.
כניסה לחדר אוכל מלווה בהמתנה של שעה וחצי .
חבל על הכסף ועל הזמן .
לא להתקרב לעולם !!!

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Sherpa812845
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חגית כהן, Guest Services / Front Office בנכס אריאה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 16 באוגוסט 2021

Sherpa812845שלום
חבל שבחרת בעילום שם להכפיש ולפגוע
בזדון במוניטין המלון
במידה ותרצו התייחסות מעמיקה לפנייתכם
תוכלו לפנות לפניות הציבור של הרשת
,כבוד רב
חגית כהן
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
15 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

כיף של חופשה.המלון במיקום מצוין,על החוף,קרוב מאד לקניון מול הים.ארוחות בוקר וערב נהדרות,יש הכל מהכל..היינו בסוויטה עם ג'קוזי מול הים תענוג,הבריכה גדולה ויפה..צוות המלון אדיב.ושרות הלקוחות נהדר...תהנוווו

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, _S1689UX
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חגית כהן, Guest Services / Front Office בנכס אריאה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 16 באוגוסט 2021

S1689UXשלום
תודה שבחרת בחופשתך במלון אריאה באילת
ועל זמנך בכתיבת משוב מפרגן.
אנו משקיעים משאבים כדי להעניק לאורחינו
חופשה מהנה והשרות לנגד עינינו
שמחתי לקרוא שחופשתך הייתה לשביעות רצונך
נשמח לארח אותך שוב
בחופשתך הבאה
בברכה
חגית כהן
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
15 באוגוסט 2021-חוות דעת נכתבה ב

בכניסה לחדר חיכה לנו קונדום משומש. לקח 6 שעות וארבע פניות עד שהואילו לפנות אותו.
האוכל לביתי הצליאקית היה קר ועצוב. וכנל האוכל הטיבעוני.
בשל כל אלה ויותר כפיצוי הוזמנו לארוחת ערב שהשף לא עודכן ונשלחנו משם כי לא היה אוכל בשבילנו.
כששלחתי הודעה להתלונן ביקשו ממני כתובת דואר כי התיחסות הם לא שולחים במייל רק בדואר ישראל. ולא המכתב לא הגיע.
חוץ מזה חדרים מיושנים ניקיון בינוני ומטה ובאופן כללי עדיף להתרחק.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, nuritra
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חגית כהן, Guest Services / Front Office בנכס אריאה, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 16 באוגוסט 2021

נורית רז שלום
תחילה תודה שבחרת במלון אריאה באילת
אנו משקיעים משאבים כדי להעניק לאורחינו
חופשה מהנה ולכן צר לי שלא עמדנו בציפמותיך
אל עלי לדייק בדברים:לא עדכנתם את הצוות
שאתם עם 4 טבעונים וילדה צליאקית ולכן
הצוות לא ידע לתת מענה אישי
אחריות האורחים לעדכן בקבלה ובכניסה לחדר האוכל
כאשר הלנתם בנושא ושוחחנו
הוזמנתם לארוחת ערב כמחווה
הצוות עמל והכין עבורכם ארוחה עשירה וטעימה
בשעה 18:30 עדכנתם את סגן השף בוואטאפ
שלא תגיעו לארוחת הערב(יש צילום מסך המאשר זאת)
בימים אלו את אמורה לקבל מכתב אשר נשלח לביתך
חבל שבחרת בזדון להכפיש את המלון
כאשר הכוונה שלך ברורה
לפגוע במוניטין בשרות המעולה
שצוות המלון מעניק לאורחינו בנושא רגישויות למזון
ולראיה , חוות דעת המשבחות של אורחינו
המפורסמות במדיה
בכבוד רב
חגית כהן
מנהלת קשרי אורחים

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות