המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,801)
סנן חוות דעת
1,801 תוצאות
ציון המטיילים
1,392
225
92
42
50
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,392
225
92
42
50
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
9 - 14 מתוך 1,801 חוות דעת
13 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגענו 4 זוגות, חלק הזמינו דרך Booking וחלק ישירות דרך המלון.
בבוקינג מקבלים שוברים של קפה ועוגה ויין מחכה בחדר.
מלון אסתטי, נקי, שירות טוב
יש חדר גיהוץ בשירות עצמי
ארוחת בוקר טובה
לא יצא לנו לנסות את הספא

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, שיר ב
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Caesar Eilat, Guest Services / Front Office בנכס קיסר פרמייר אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 14 בספטמבר 2020

שיר היקרה,

אנו שמחים שבחרתם להתארח במלון קיסר פרמייר אילת

הרשו לנו להודות לכם על ששיתפתם אותנו בחוויית האירוח שלכם

שמחנו לדעת כי המלון ענה על הציפיות ונהניתם בחופשתכם ובעיקר מהניקיון, השירות וארוחת הבוקר

מילותיכם החמות יעברו לכל העוסקים במלאכה

נשמח לראותכם שנית בין אורחינו החוזרים באחד ממלונות הרשת.

בברכה,
הנהלת מלון
קיסר פרמייר אילת

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
12 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

הגענו משפחה שלמה והייתה לנו חופשה מושלמת, מרמת הניקיון ועד רמת השירות בכל התחומים !
הקפידו על התו הסגול, עובדים נעימים ונענו לכל בקשה שלנו, חדר אוכל ברמה עם אוכל טעים, טרי אמת ניקיון מעולה !
בקיצור אנחנו לפה עוד נחזור זה בטוח !

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Danashitrit1
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Caesar Eilat, Guest Services / Front Office בנכס קיסר פרמייר אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 בספטמבר 2020

דנה היקרה,

אנו שמחים שבחרתם להתארח במלון קיסר פרמייר אילת

הרשו לנו להודות לכם על ששיתפתם אותנו בחוויית האירוח שלכם

שמחנו לדעת כי המלון ענה על הציפיות ונהניתם בחופשתכם ובעיקר מהניקיון, ההקפדה על התו הסגול, האוכל והטריות

מילותיכם החמות יעברו לכל העוסקים במלאכה

נשמח לראותכם שנית בין אורחינו החוזרים באחד ממלונות הרשת.

בברכה,
הנהלת מלון
קיסר פרמייר אילת

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
10 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

נהנינו מאד מהשהיה במלון "קיסר". בית המלון מעוצב בטוב טעם, נקי ומצוחצח. החדר שקבלנו מרווח, נקי ויפה. חדר האוכל גדול ומרווח. האוכל טעים, מגוון והיה הרבה אוכל. השירות מעובדי המלון אדיב, ומזמין. השמירה מפני הקורונה היתה מצוינת והרגשנו בטוחים. תודה רבה על הכל!

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, kadneomi
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Caesar Eilat, Guest Services / Front Office בנכס קיסר פרמייר אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 בספטמבר 2020

אורחים יקרים,

אנו שמחים שבחרתם להתארח במלון קיסר פרמייר אילת

הרשו לנו להודות לכם על ששיתפתם אותנו בחוויית האירוח שלכם

שמחנו לדעת כי המלון ענה על הציפיות ונהניתם בחופשתכם ובעיקר מהניקיון, העיצוב, החדרים , האוכל והשירות

מילותיכם החמות יעברו לכל העוסקים במלאכה

נשמח לראותכם שנית בין אורחינו החוזרים באחד ממלונות הרשת.

בברכה,
הנהלת מלון
קיסר פרמייר אילת

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
10 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגענו למלון בתקופת הקורונה.במלון הקפידו מאד שהאורחים יעטו מסיכות ושלא תהיינה התקהלויות.בחדר האוכל ובשאר חלקי המלון היו מאבטחים שהקפידו שהאורחים יקפידו על עטיית המסיכות.בחדר האוכל בקשו מאיתנו לשים כפפות ניילון ולהשתמש במלקחיים למזיגת המזון.צוות העובדים עשה הכל על מנת שהשהייה במלון תהה מהנה ונעימה למרות הקורונה.החדר שקיבלנו היה נקי ומסודר,וכל יום הוחלפו בו המצעים והמגבות .האוכל היה עשיר וטעים עם מבחר קינוחים.למרות שהזמנו חצי פנסיון המלון דאג לנו לארוחת צהריים קלה ולכוס קפה עם עוגיות בשעה צארבע וזה לא מובן מאליו!! שטחי המלון כולל הבריכה היו נקיים ועובדי המלון עמלו כל העת על הסדר והניקיון.בבר נתנו לנו מים עם קרח על פי בקשה ללא הגבלה וללא תשלום.המלון לא רחוק מהים,המרינה ומהטיילת.בקרבת המלון ישנם מיני מרקטים ומסעדות.אנחנו נהנינו מאד משהותינו במלון.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, 345ezrar
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Caesar Eilat, Guest Services / Front Office בנכס קיסר פרמייר אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 בספטמבר 2020

אורחים יקרים ,

אנו שמחים שבחרתם להתארח במלון קיסר פרמייר אילת

הרשו לנו להודות לכם על ששיתפתם אותנו בחוויית האירוח שלכם

שמחנו לדעת כי המלון ענה על הציפיות ונהניתם בחופשתכם ובעיקר מההקפדה על התו הסגול , הניקיון,
הארוחות , השירות והמיקום

מילותיכם החמות יעברו לכל העוסקים במלאכה

נשמח לראותכם שנית בין אורחינו החוזרים באחד ממלונות הרשת.

בברכה,
הנהלת מלון
קיסר פרמייר אילת

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
8 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הכל היה מצוין, השירות בחדר האוכל מעולה (חוץ ממיהרו לפנות לנו לפעמים) , האוכל גם מאוד טוב והקפידו מאוד על ענייני קורונה. הבריכה גדולה ומיקום המלון מצוין. הנוף שקיבלנו ללגונה ממש יפה. אמנם המלון לא חדש, אבל מתוחזק היטב. מומלץ!

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, KraFlor
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Caesar Eilat, Guest Services / Front Office בנכס קיסר פרמייר אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 בספטמבר 2020

אורחים יקרים ,

אנו שמחים שבחרתם להתארח במלון קיסר פרמייר אילת

הרשו לנו להודות לכם על ששיתפתם אותנו בחוויית האירוח שלכם

שמחנו לדעת כי המלון ענה על הציפיות ונהניתם בחופשתכם ובעיקר מהשירות בחדר האוכל, האוכל
המיקום, מתקני המלון וההקפדה על התו הסגול

מילותיכם החמות יעברו לכל העוסקים במלאכה

נשמח לראותכם שנית בין אורחינו החוזרים באחד ממלונות הרשת.

בברכה,
הנהלת מלון
קיסר פרמייר אילת

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות