המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
שריין את המחיר הנמוך ביותר מהאתרים האלו
Travelocity
Expedia.com
Hotels.com
Booking.com
הצג כל 12 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,030)
סנן חוות דעת
2,030 תוצאות
ציון המטיילים
1,589
249
95
43
54
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,589
249
95
43
54
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
29 - 34 מתוך 2,030 חוות דעת
11 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון קיסר מעולה!
שירות אדיב ומיקום פצצה.
הארוחת בוקר מגוונת מאוד.
החדרים היו נקיים והוחלפו מצעים ומגבות כל יום.
מאוד נהננו מהשהות שלנו במלון. גם הבריכה הייתה נקייה וגדולה ולא הרגשנו את הצפיפות במלון.
גם בנושא הקורונה הם היו מסודרים.

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, coralhafner
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
9 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב

שהינו במלון ב 26-29/8/2021
זוג +2
חופשה מהחלומות ? גם בלהות הוא סוג של חלום.
סוף החופש הגדול השאיר אצלנו טעם מר
אנחנו נהנים מכל סיטואציה והופכים כל חוויה לפסטיבל ,יוצאים מביתנו שתל אביב לנפוש בכל מיני החופשות והנופשים החל ממלונות יוקרה וכלה בטיולי גיפים ולינה בחאן, אכסניות דרכים ואוהלים.
נסכם את החוויה שלנו כחלום בלהות. ואם תרצו גם נפרט זאת:
המלון ישן , האקוסטיקה גרועה , התחזוקה ירודה ,הכל מלוכלך , השרות חמוץ , תוקפני ולא אדיב ושרותי , האוכל מתחת לכל ביקורת.
ואף נמשיך לפרט:
מקרה הבריכה : מי לא נתקל בקקי צף בבריכה? דבר שקורה הפרוטוקול מחייב פינוי של המתרחצים ,ביצוע בדיקה למים ,הכלרה וניקוי בהתאם ובתום חצי שעה לערך הפעלת הבריכה מחדש. רק שהפעם הגיעו עם דלי הכלור ושפכו בפינת הבריכה כמויות כלור תוך כדי שהמתרחצים שוהים בבריכה.
חווינו צריבות בעיניים ,עיניים אדומות ובגדי ים שהתפוררו ודהו .
(ישנם צילומים של העיניים האדומות של הילדים על רקע המלון , ובגד ים שדהה)
מקרה האקוסטיקה- הינו מקרה מתמשך לאורך כל השהות בו בעצם לא התאפשרה לנו מנוחה ושינה כיאה לשיטת העינויים הידועה בבתי הסוהר גם לנו לא התאפשרה מנוחה ושינה.
הדלתות נתרקות כמשמע יריות באוויר הצעקות מהשכנים בחדרים ואנחנו זכינו בכאלה רועשים וברברים במיוחד שגם דפקו על הדלתות ,הטרידו ואף העלילו עלינו כמפריעים.
מסיבות הבריכה ,והדי גי בפול ווליום בשעות הצהריים שהרעידו את החלונות מהצד השני למסדרונות גם מנעו מאיתנו את שנת הצהריים.
אחרי 5 פעמים בהם פנינו לקבלה נשלחו קבטים אלינו בטענה כי אנחנו מפריעים ומרעישים .
הילדים התעוררו בבהלה מספר פעמים ודפיקות דלת מקצין הביטחון סלאבה בשעה 1 בלילה אצלנו בחדר שביקש מאיתנו לשמור על השקט בטענה כי אנחנו מפרים אותו -לא היו השיא השיא נקבע כי בפעם החמישית שהשעה 2 בלילה ניגשתי לעמדת הקבלה בה קיבל את פנינו צבי שאת פניו הזועפות קשה היה לפספס גם מבעד למסיכה השרות התוקפני מתועד גם הוא.
(ישנם צילומי וידאו של סיוטי הלילה של הילדים וברקע קולות צעקות וטריקות דלתות .
ישנם צילומים המתעדים את הרעש ממסיבות הבריכה בצהריים. ישנה הקלטה של הפניה שלנו לצבי ב 2 בלילה )
התחזוקה הירודה - מעננת קרדית האבק בשטיחי הלובי ,הכסאות המתפוררים בחדר האוכל ,הכלים המלוכלים והאיבזור הישן והמעופש בחדרים, השרותים המטפטף בחדר , האסלה המוכתמת וריח הביוב שמלווה מהמסדרון והחדר.
וכלה בהמתנה ארוכה למעליות - 6-8 דקות כל פעם.
(ישנם צילומים של כל האמור)
השרות -
לא אדיב ולא מקצועי , אלה זועף ולא נעים.
בכל הפניות שלנו לא השכילו להבין או לנסות לתקן במהלך החופשה . בשורה התחתונה לא טיפלו בנו או ניסו להעביר אותנו לאזור אחר שקט ונעים יותר - אולי כי אין כזה במלון.
(ישנו תיעדו של כל הפניות והשיחות עם כל הגורמים כולל את מירב ,ליזי ,צבי ,סלאבה הקבט)
ולקינוח אספר על הברמן בלובי שכעס עליי ואף צעק שביקשתי מים וקרח בשישי בערב . שלח אותי עם 2 ילדים למלא מים בחוץ בקולר בבריכה כיאה למאכילי חתולים רחמנים שזורקים אוכל בפינות המדרכה ומחוץ לביתם.
על האוכל -
על טעם וריח אין להתווכח.
לטעמנו לרוב האוכל היה ירוד, לא מגוון וטעים(יש תיעוד בתמונות גם על כך)
ולסיכום
שילמנו ממיטב כספנו סך של 6,000 שח
למלון 4 כוכבים שכך הוצג ע"י הסוכן. וקיבלנו חופשה סיוט שהשאירה טעם רע ומר בקרב המשפחה והילדים.

תאריך השהייה: אוגוסט 2021
    • מקום
    • איכות השינה
    • שירות
תודה, ronenshlomy
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
8 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב

התארחנו במלון בראש השנה , הגענו מהצפון קבלת פנים נעימה קבלה אותנו מריולן מנהלת הקבלה טיפלה בנו במסירות ובסבלנות רבה.
ארוחת ערב חג עשירה ומגוונת אוכל טעים מאוד , במהלך השבוע בבריכה פגשנו את חיים מנהל הבריכה יחס אישי שירותי מאוד ,הבריכה נקיה ומזמינה.
בשעות הערב מירב מנהל ערב המקסימה דאגה ועזרה לנו בכל דבר שהיינו צריכים.
המלון קרוב לטיילת כך שאין צורך להזיז את האוטו בעל יציאה.
אנחנו את החופשה הקרובה כבר סגרנו שוב במלון קיסר גם סוכות נחגוג פה !!!!

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Merav1919
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
8 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

התארחנו במלון קיסר בראש השנה זוג עם 2 ילדים, הגענו למלון סביב 15 ומיד קיבלנו חדר. חדר דלקס, נקי ומסודר.
ארוחת חג במלון הייתה מושלמת, אוירה חגיגית ואוכל טעים מאוד ומגוון. ארוחת בוקר במלון הייתה מעולה עם מבחר גדול.
הצוות אדיב ונעים. מנכלית המלון מסתובבת כל הזמן ובודקת שהכול בסדר. בריכה כיפית גדולה, שפת הברכה נקי וכל הזמן שומרים על ניקיון. היה גם פינוקים כגון שתיה קרה, אבטיח עם בולגרית ומוסיקה.
יש לציין שלא היו הפעלות בברכה ולא היה צוות בידור להפעיל את הילדים. יש משחקיה עם גימבורי קטן ופלייסטיישן.
בקיצור היה מעולה. ממליצה מאוד.
חניה- חיסרון אחד שיש מעט מאוד חניה ליד המלון.

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Teavel1
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
7 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

אוכל מדהים..חדרים נקיים ומסודרים..בריכה מהממת.. יחס אדיב ושירות מעולה.. מלון ברמה גבוהה.. קרוב למרכז.. נגיש ונח..
נהנינו מאוד..נחזור בעתיד וגם נמליץ..
חוויה טובה מאוד .. הרגשנו רצויים .. בכל פנייה נענינו בשמחה.

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Ofek123456789
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות