המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
פנה למקום האירוח לבירור זמינות.
יש מלונות דומים זמינים.
הצג הכול
דליה ס

חופשה מושלמת ביותר

חוות דעת על קיסר פרמייר אילת
5.0 מתוך 5 בועותחוות דעת נכתבה לפני 3 שבועותבאמצעות התקן נייד
חוויה מדהימה הופתעתי מאד לטובה,היחס היה מצוין.החדר שקיבלנו היה מסודר ונקי מאד עם ריח טוב.אירוח מאד בעייתי הרגשה של שפע,ארוחת בוקר וערב מצויינות בזכות השף שמעון ביטון שמענו אליו פשוט שם הדבר🥰.
כל בקשה ושאלה נענו בחיוב ובסבלנות רבה,שיינא מנהלת הייתה מאד סבלנית נעימה עזרה ככל יכולתה בבקשת החדר ,וכן ירבו כמוהה😘😍.
נמליץ בהחלט לכולם לבוא להתארח.
תאריך השהייה: ספטמבר 2024
סוג הטיול: נוסע עם חברים
האם קיימת בעיה בחוות דעת זו?
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
Ami Ella, Guest Services / Front Office בנכס קיסר פרמייר אילת, הגיב לחוות דעת זו
התגובה נרשמה: לפני 2 שבועות
תודה רבה על המשוב המקסים והמפרגן שלך! אנו שמחים לשמוע שהייתה לך חוויה מדהימה במלון קיסר ושנהנית מהיחס המצוין. סטנדרט רשת מלונות קיסר כולל חדרים מסודרים ונקיים עם ריח טוב. ארוחות הבוקר והערב המציינות בזכות השף שמעון ביטון אכן מיוחדות ומוערכות רבות על ידי האורחים.

אני מודה לך אישית על המילים החמות ושמחה שיכולתי לעזור בבקשת החדר ולספק לך שירות סבלני ונעים. אנו נשמח שתמליצו לכולם להתארח אצלנו ולספק לכם חוויות אירוח נהדרות נוספות בעתיד.

שיינא ראקוב - מנהלת יחסי ציבור

Thank you very much for your lovely and appreciative feedback! We are delighted to hear that you had an amazing experience at the Caesar Hotel and enjoyed the excellent service. The Caesar Hotel Chain standard includes well-arranged, clean rooms with a pleasant fragrance. The excellent breakfast and dinner, thanks to Chef Shimon Biton, truly stand out, and he is highly appreciated by our guests.

I personally thank you for the kind words and am glad I could help with your room request and provide patient and pleasant service. We would be happy for you to recommend our hotel to everyone and to provide you with more wonderful hospitality experiences in the future.

Sheina Rakov - Public Relations Manager
תגובה זו היא דעתו הסובייקטיבית של נציג ההנהלה ולא של Tripadvisor LLC.
מלונות בסביבה
‪₪ ‎450‬
Fully refundable
  • Priceline
    ‪₪ ‎450‬
  • Vio.com
    ‪₪ ‎450‬
  • Agoda.com
    ‪₪ ‎450‬
1.6 ק"מ מקיסר פרמייר אילת
Wi-fi חינם
חניה חינם
‪₪ ‎1,917‬
  • Priceline
    ‪₪ ‎1,917‬
  • Agoda.com
    ‪₪ ‎1,917‬
5.4 ק"מ מקיסר פרמייר אילת
חניה חינם
בריכה
‪₪ ‎1,737‬
Fully refundable
אין צורך בתשלום מראש
  • Priceline
    ‪₪ ‎1,737‬
  • ZenHotels.com
    ‪₪ ‎1,474‬
  • Vio.com
    ‪₪ ‎1,737‬
0.9 ק"מ מקיסר פרמייר אילת
Wi-fi חינם
חניה חינם
‪₪ ‎700‬
Fully refundable
  • Priceline
    ‪₪ ‎700‬
  • Vio.com
    ‪₪ ‎700‬
  • Agoda.com
    ‪₪ ‎700‬
1.0 ק"מ מקיסר פרמייר אילת
Wi-fi חינם
חניה חינם
Day
‪₪ ‎2,282‬
  • Agoda.com
    ‪₪ ‎2,282‬
1.0 ק"מ מקיסר פרמייר אילת
‪₪ ‎2,247‬
  • Lol.travel
    ‪₪ ‎1,913‬
  • Booking.com
  • Priceline
0.8 ק"מ מקיסר פרמייר אילת
Wi-fi חינם
חניה חינם
‪₪ ‎1,200‬
Fully refundable
  • Priceline
    ‪₪ ‎1,200‬
  • Agoda.com
    ‪₪ ‎1,200‬
0.7 ק"מ מקיסר פרמייר אילת
‪₪ ‎3,635‬
  • Booking.com
  • Priceline
  • ZenHotels.com
0.8 ק"מ מקיסר פרמייר אילת
Wi-fi חינם
חניה חינם
הצג מלונות נוספים באילת
חוות דעת (3,137)
סנן חוות דעת
3,140 תוצאות
ציון המטיילים
2,603
323
101
48
65
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
2,603
323
101
48
65
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
39 - 44 מתוך 3,140 חוות דעת
חוות דעת נכתבה לפני 3 שבועות באמצעות התקן נייד

אורחים חוזרים אחרי תקופה ארוכה שלא התארחנו וחל שינוי אדיר במלון,רואים שמנכלת מלון זיו תמיד נוכחת בשטח עד הפרט הקטן.
במסעדת אלמוג היה נהדר ,האווירה,הצוות,במיוחד שף המלון מר' שמעון ביטון, שדאג לי לאוכל מיוחד ראוי לשבח.
כמו-כן ראויה לשבח שיינא מנהלת קבוצות ,הגענו דרך קבוצה, דאגה לנו לערב מיוחד באולם עם כיבוד מכובד.בהחלט נחזור למלון בזכות הצוות המנצח הזה !!!

תאריך השהייה: ספטמבר 2024
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Itai A
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
Ami Ella, Guest Services / Front Office בנכס קיסר פרמייר אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 3 שבועות
תרגום של Google

תודה רבה על המשוב המרגש והחיובי שלך! אנו שמחים לשמוע שחל שינוי אדיר במלון מאז הפעם האחרונה שהתארחתם, וכי מנכ"לית המלון, זיו, תמיד נוכחת ודואגת לכל פרט קטן. שמחנו לשמוע שנהניתם במסעדת אלמוג מהאווירה ומהצוות, במיוחד מהשף שמעון ביטון שדאג לאוכל מיוחד עבורכם. תודה רבה גם על השבחים האישיים שלי כמנהלת קבוצות - זה היה תענוג לדאוג לערב מיוחד עם כיבוד מכובד לקבוצתכם. צוות המלון המנצח באמת גאה לשמוע שהחוויה שלכם הייתה חיובית ונשמח מאוד לארח אתכם שוב בעתיד.

שיינא ראקוב - מנהלת יחסי ציבור


Thank you very much for your heartwarming and positive feedback! We are delighted to hear that there has been a tremendous change in the hotel since your last visit and that our General Manager, Ziv, is always present and attentive to every detail. We are pleased to know that you enjoyed your experience at the Almog Restaurant, appreciating the ambiance and the staff, especially Chef Shimon Biton, who ensured you had a special meal. Thank you also for the personal compliment – it was my pleasure to arrange a special evening with distinguished refreshments for your group. Our winning team is truly proud to hear that your experience was positive and we look forward to hosting you again in the future.

Sheina Rakov - Public Relations Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 3 שבועות באמצעות התקן נייד

אורחים חוזרים של הרשת, פעם ראשונה פה באילת.השירות במסעדת אלמוג מצוין פלוס,האוכל מצוין במיוחד ארוחת בוקר מצויינת.
צוות בידור טובים.
רמת הניקיון מעולה.
החדרים טובים מרווחים
המלון משופץ מאד יפה,ומאד נחמד.
בבריכה יש אווירה טובה מוסיקה טובה נעימה מאד.

תאריך השהייה: ספטמבר 2024
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, Eliy2234
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
Ami Ella, Guest Services / Front Office בנכס קיסר פרמייר אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 3 שבועות
תרגום של Google

תודה רבה על המשוב הנפלא שלך! אנו שמחים לשמוע שבחרתם להתארח במלון קיסר אילת והחוויה שלכם הייתה מצוינת. סטנדרט רשת מלונות קיסר מבטיח שירות מצוין, ואנו שמחים לדעת שהשירות במסעדת אלמוג והאוכל, במיוחד ארוחת הבוקר, עמדו בציפיות שלכם. צוות הבידור שלנו והניקיון ברמה גבוהה תרמו לחוויה שלכם, וזה נהדר לשמוע שהחדרים היו מרווחים והמלון המשופץ נראה יפה ומזמין. העצמת האווירה הטובה והמוזיקה הנעימה בבריכה רק מוסיפים לכלל החוויה. נשמח לארח אתכם שוב בעתיד!

שיינא ראקוב - מנהלת יחסי ציבור


Thank you very much for your wonderful feedback! We are delighted to hear that you chose to stay at Caesar Hotel in Eilat and had an excellent experience. The Caesar Hotel Chain standard ensures excellent service, and we are pleased to know that the service at Almog Restaurant and the food, especially breakfast, met your expectations. Our entertainment team and high level of cleanliness contributed to your experience, and it's great to hear that the rooms were spacious and the renovated hotel looks beautiful and inviting. The good atmosphere and pleasant music by the pool only enhance the overall experience. We look forward to hosting you again in the future!

Sheina Rakov - Public Relations Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 3 שבועות באמצעות התקן נייד

אורחים חוזרים של המלון המלון עבר שיפוץ אדיר מאד יפה נקי סטירילי עם ריח טוב במסעדה מגישים בארוחת הבוקר בגטים טריים וטעימים מאד .הצוות מאד נחמד שירותי נותנים יחס ושירות מעל ומעבר בהחלט נחזור לפה שוב.צוות בידור נהדר עושים הופעות נהדרות ומגוונות .

תאריך השהייה: ספטמבר 2024
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, אליעזר ג
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
Ami Ella, Guest Services / Front Office בנכס קיסר פרמייר אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 3 שבועות
תרגום של Google

תודה רבה על המשוב הנהדר שלך! אנו שמחים לשמוע שחזרת למלון קיסר ושנהנית מהשיפוץ האדיר שעבר המלון. סטנדרט רשת מלונות קיסר מתאפיין במלון נקי וסטירילי עם ריח טוב, וצוות מסור שנותן יחס ושירות מעל ומעבר. שמחנו לשמוע שהבגטים הטריים בארוחת הבוקר היו לטעמך ושהצוות במסעדה היה נחמד ושירותי. צוות הבידור שלנו שמח לדעת שפעילותם וההופעות המגוונות תרמו לחוויה שלך. נשמח לארח אותך שוב בעתיד!

שיינא ראקוב - מנהלת יחסי ציבור


Thank you very much for your wonderful feedback! We are delighted to hear that you returned to the Caesar Hotel and enjoyed the significant renovations. The Caesar Hotel Chain standard ensures a clean and sterile environment with a pleasant fragrance, and a dedicated staff that provides exceptional service. We are pleased to know that the fresh baguettes at breakfast were to your liking and that the restaurant staff was friendly and attentive. Our entertainment team is glad to hear that their activities and diverse shows enriched your experience. We look forward to hosting you again in the future!

Sheina Rakov - Public Relations Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 3 שבועות באמצעות התקן נייד

פעם ראשונה במלון הופתענו מאד ,מרמת הניקיון ועד רמת השירות ,רמת האוכל מאד גבוהה מאד טעים ויפה והכל בזכות השף שמעון ביטון שם הדבר שמענו אליו ממכרים טובים רואים שיש לו יד זהב מוכשר ברמה בינלאומית.
ראויה לשבח שולמית מהקבלה ,מאד קשובה ,אדיבה,סבלנית.בחורה מושלמת !

תאריך השהייה: ספטמבר 2024
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, גסאן א
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
Ami Ella, Guest Services / Front Office בנכס קיסר פרמייר אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 3 שבועות
תרגום של Google

תודה רבה על המשוב המדהים שלך! אנחנו שמחים לשמוע שהייתה לכם חוויה נהדרת במלון קיסר בפעם הראשונה. סטנדרט רשת מלונות קיסר מתאפיין ברמת ניקיון ושירות גבוהה, ומרגש לשמוע שהאוכל היה טעים ויפה בזכות השף שמעון ביטון, שאכן בעל ידי זהב וכישרון בינלאומי. תודה גם לשולמית מהקבלה על השירות הקשוב, האדיב והסבלני שלה. אנו גאים בצוות המדהים שלנו ונשמח מאוד לארח אתכם שוב בעתיד.

שיינא ראקוב - מנהלת יחסי ציבור


Thank you very much for your fantastic feedback! We are delighted to hear that you had a wonderful experience at the Caesar Hotel on your first visit. The Caesar Hotel Chain standard is characterized by high levels of cleanliness and service, and it is great to know that the food was delicious and beautiful, thanks to Chef Shimon Biton, who indeed has golden hands and international talent. A special thank you to Shulamit at the reception for her attentive, courteous, and patient service. We are proud of our amazing team and look forward to hosting you again in the future.

Sheina Rakov - Public Relations Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 3 שבועות

זוועה !
מעשנים בחדרים, מוזיקה מהחדרים העוצמה הזויה, הנהלה לא מסוגלת לטפל בזה למרות אינספור פניות, כלים בחדר אוכל מלוכלכים וגם חסרים, צפיפות נוראית, בבריכה אנשים עם וודקה ובירה בבקבוקי זכוכית, מציל בבריכה כל הזמן עסוק בטלפון, בקיצור- זוועה.

תאריך השהייה: ספטמבר 2024
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Flyer30390986433
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
Ami Ella, Guest Services / Front Office בנכס קיסר פרמייר אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 3 שבועות
תרגום של Google

תודה על המשוב שלך. אנו מצטערים לשמוע שלא נהנית מהשהות שלך במלון קיסר. נקבל לתשומת ליבנו את הערותיך ונפעל לשפר את הנקודות שהעלית כדי להבטיח חוויות טובות יותר לאורחינו בעתיד. סטנדרט רשת מלונות קיסר כולל תשומת לב לפרטים ושירות ברמה גבוהה, ואנו מצטערים שהניסיון שלך לא עמד בסטנדרטים שלנו. בענייני העישון בחדרים והמוזיקה הרועשת, נבדוק את הדברים ונבטיח שההנהלה מטפלת בהם בהתאם. הניקיון בחדר האוכל והסדר בבריכה הם נושאים שניקח לתשומת ליבנו ונפעל לשפר. תודה על שהארת את עינינו ואנו מקווים שתשקול לתת לנו הזדמנות נוספת להוכיח שאנו יכולים לספק חוויית אירוח טובה יותר.

שיינא ראקוב - מנהלת יחסי ציבור


Thank you for your feedback. We regret to hear that you did not enjoy your stay at the Caesar Hotel. We take your comments seriously and will work on improving the issues you raised to ensure better experiences for our guests in the future. The Caesar Hotel Chain standard includes attention to detail and high-level service, and we apologize that your experience did not meet our standards. Regarding the smoking in rooms and loud music, we will look into these matters and ensure that management addresses them accordingly. Cleanliness in the dining room and pool area are concerns we will take into consideration and improve. Thank you for bringing these issues to our attention and we hope you will consider giving us another chance to prove we can provide a better hospitality experience.

Sheina Rakov - Public Relations Manager

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות