אנו מתארחים במלון כעת ולצערנו עדיין שוהים בו.
אוכל ברמה ירודה, לכלוך, רמת שירות הקבלה מתחת לכל ביקורת, ערימות של זבל בבריכה!
אם תבואו למלון ותרצו להתלונן, תדעו שאין לכם עם מי לדבר.
אל תתפתו למחיר הנמוך משאר המלונות!!!!!!עוד
- Wi-fi חינם
- חניה חינם
אנו מתארחים במלון כעת ולצערנו עדיין שוהים בו.
אוכל ברמה ירודה, לכלוך, רמת שירות הקבלה מתחת לכל ביקורת, ערימות של זבל בבריכה!
אם תבואו למלון ותרצו להתלונן, תדעו שאין לכם עם מי לדבר.
אל תתפתו למחיר הנמוך משאר המלונות!!!!!!עוד
אוריה היקרה שלום רב,
ראשית, תודה לך על הזמן שהקדשת לכתיבת חוות דעתך על המלון.
צר לי כי כך הן תחושותייך מהשהייה האחרונה במלוננו למרות מאמצינו הרבים להנעים את שהייתם של כל אורחינו.
יחד עם זאת, ברצוני לציין כי המלון בתהליך של חידוש וריענון ואנו מקווים לראותכם שוב במלוננו בעתיד ותיווכחו בשינוי ותזכו לחוויית אירוח כמיטב המסורת.
אשמח לסייע ככל האפשר בבוא העת.
בברכה,
גואטה ליאת
מנהלת קשרי אורחים
מלון מוזנח מאוד , לא נקי בלשון המעטה. חדרים ישנים ומלוכלכים עם ריח של עובש.
לא ממליץ בכלל ולא אחזור להתארח במלון הזה בעתיד.
רחבת הבריכה מלוכלכת מאוד ולא מנקים במהלך היום (רק בסוף היום)
לא נהנינו מהמלון כלל ויצאנו לבלות בחוף הים.
המלון בעבר היה מאוד איכותי, אך עם הזמן התיישן וזקוק לשיפוץ דחוף (בכל חלקיו)
בקיצור״אכזבה גדולה״ חפשו מקום אחר לבלות באילת
פרטוש היקר שלום רב,
צר לי לגלות כי אלו תחושותיך משהייתך האחרונה במלוננו.
אנו עושים כל שביכולתנו על מנת להנעים את שהייתם של אורחינו והצטערתי לגלות כי לא עמדנו בציפיותיך.
מלון קראון פלזה שייך לרשת מכובדת עם סטנדרטים גבוהים של איכות ושירות ובטוחני כי שהייה זו אינה משקפת.
על כן, נשמח לארח אתכם שוב במלוננו ולהעניק לכם חוויית אירוח מהנה ומושלמת כמיטב המסורת של רשת מלונות קראון פלזה.
אשמח לסייע ככל האפשר בבוא העת.
בברכה,
גואטה ליאת
מנהלת קשרי אורחים
08-6367702
ברצוני לציין לשבח את המלון .
הגענו למלון ביום א 26/6/16 למשך חמישה ימים לא היו לי צפיות מהמלון אך ברצוני לספר שקיבלנו שרות מעל למצופה כגון שרות חדרים .חדרים נקיים ומסודרים. חדר אוכל
ברמה גבוהה מאוד כאשר כל יום יש מגוון אוכל גדול . בריכת שחיה נקייה ומסודרת.
והכי חשוב אתה מרגיש במלון אורח רצוי מאוד.
אני יודע שאת החופשה הבאה שלי באילת אני הזמין במלון זה. נוסף עוד משהוא קטן
שנותן הרגשה טובה שמנהל המלון מגיע לחדר האוכל ושואל לשלומך.
מורבן יהודה
חייבת לציין כי אני לא מרבה להתארח במלונות הגדולים מסיבה שלא אוהבת את הקונספט של גן חיות הישראלי. לאור פשלה של סוכן הנסיעות שלנו התפשרנו על קראון פלאזה. וטוב שכך. גיליתי שבשביל לקבל חדר לא חייב לעבור גיהנום, שבקשות נענות ותקלות מטופלות. קבלת פנים והיחס המדהים של פקידי הקבלה שיפר לי משמעותית את היום. נדין ודובילה פשוט מקסימות, לאחר זיהוי ישר קיבלתי את המזל טוב שמגיע לי :)
בהמשך היום גם פינקו אותי בבקבוק יין. מאוד מלבב. כל השהייה קיבלתי יחס מעולה מצוות המלון, אם זה בקבלה, בבריכה, חדר אוכל ואפילו מעובדי משק שבאו להחליף מגבות. לא ציפיתי לזה לכן מאוד מופתעת, לטובה כמובן ובהחלט אשקול לחזור לשם ביום מין הימים.
אורחים יקרים שלום,
תודה לכם על המשוב מחמם הלב.
תודותיכם יועברו כמובן גם לאנשי הצוות ולמנהליהם.
אנו מודים לכם מאוד ומצפים לראותכם שוב בין אורחינו החוזרים בקרוב.
בברכה,
גואטה ליאת
מנהלת קשרי אורחים
זה לא חדש שמלון חייב לעבור שיפוץ, אבל! חווית השירות בהחלט מפצה על כך.
החל מרישום לקבלת חדר והעזיבה. קיבלה את פנינו פקידת קבלה בשם דובילה, בחורה מקסימה, אדיבה, חייכנית ומאוד מקצועית. דובילה ענתה על כל שאלותינו, דאגה לכל הבקשות שלנו (והיה הרבה ) בסבלנות יוצאת דופן. לאחר קבלת החדרים פנינו לקבלה מאחר והמזגן לא פעל היטב באחד החדרים. זמן הטיפול בתקלה זו ועוד כמה תקלות שצצו על הדרך היה קצר להפליא ומה שהכי אהבתי בשירות "שירות לאורח" זה ווידוא מול האורח שהתקלה טופלה.
מאוד נהנינו אני ובני משפחתי ואני מוכן בלב שלם לסגור עין על כך שהמלון ישן ולחזור לשם רק בשביל חווית השירות. תודה רבה לכם
שירות חדרים גרוע , ארוחת בוקר חוזרת על עצמה כל יום בדיוק אותו דבר..החדר אוכל צפוף ברמות
מתחם הבריכה נראה ומרגיש כמו שוק..מלוכלך ברמה שלא נתקלתי וריח של נרגילות בכל פינה.
הצוות נחמד אבל לא מפצה על השירות הגרוע
.
ליטל יקרה שלום רב,
ראשית, תודה לך על בחירתך במלון קראון פלזה אילת.
בנוסף, תודה לך על חוות דעתך הכנה.
אנו עושים כל שביכולתנו על מנת להנעים את שהייתם של אורחינו וצר לי כי במקרה שלך לא עמדנו בציפיות.
נשמח לארח אתכם שוב במלוננו ולהעניק חוויית אירוח מהנה ושלמה כמיטב המסורת של רשת מלונות קראון פלזה.
בברכה,
גואטה ליאת
מנהלת קשרי אורחים