המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,215)
סנן חוות דעת
1,215 תוצאות
ציון המטיילים
586
200
148
127
154
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
586
200
148
127
154
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
3 - 8 מתוך 1,215 חוות דעת
9 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

שהינו במלון בתחילת חודש אוגוסט, שלוש משפחות עם ילדים.
המלון משופץ, יפה ומרווח, מיקום נח מאוד, מטר מהאייס מול, לא על הטיילת אבל מספיק קרוב.
החדרים- לנו בסוויטות, נהדרות, משופצות, מרווחות מאוד.
בריכה- קטנה יחסית לגודל המלון, חסר מקומות לשבת סביב הבריכה ובהרבה מקרים המכבסה לא עמדה בעומס של המגבות. כמו כן לא הקפידו על נושא המוסיקה והיו משפחות שהביאו רמקולים והשמיעו מוסיקה בקולי קולות. המזנון בבריכה מצוין.
אוכל- ארוחת ערב מעולה! מגוונת, כל ערב דברים חדשים, אוכל מאוד טעים. ארוחת הבוקר טעימה אבל קצת חזרה על עצמה. בשעות העומס כמובן שיש תור להיכנס לחדר האוכל בגלל מגבלות הקורונה. מומלץ להגיע בשעות המוקדמות יותר.
שירות- המלון מאוד שירותי, כל בקשה נענתה במהירות ובנחמדות.
סכהכ מאוד נהנינו.

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
    • תמורה
    • חדרים
    • שירות
תודה, gali_jr
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
5 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

ברצוני לשבח את עובדי מלון קראון פלזה אילת שקיבלו אותנו בסבר פנים יפות , מלון מתוחזק ברמה מצויינת חדרים מפנקים , מזרנים נוחים , חדר האוכל נקי ומסודר האוכל טעים ובשפע רב,תודה מיוחדת לשרית ממחלקת הקבלה ולשירן מנהלת שירות לאורח על מקצועיות ושירות אדיב ומסור , ישר כח לכולם נשמח להתארח בחופשה הבאה.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, enjoysaharmemi
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
4 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

התארחנו זוג במלון. קיבלנו חדר ברמת שירות מאוד נמוכה. הריח במסדרון שקיבל את פנינו היה של עובש חריף וסיגריות. השטיחים מקיר לקיר בחדר מטונפים ולא נקיים. המשקופים בחדרים מתקלפים ונשברים. הארונות והדלתות בחדרים שבורות. הכל מאוד ישן ועייף. גם בחלק ״המשופץ״ אין הרבה הבדל. תחושה של חוסר היגיינה ברמה הכי בסיסית שיש- בחדר, באמבטיה ובמסדרונות.
גם מבחינת ניקיון החדרים. החדרים נוקו בשעה 16:00 וכן לא החליפו מגבות פנים.
המזגן מצפצף ועושה רעש כמו של אזעקה ברגע שהדלת נפתחת.
הבריכה קטנה ומגודרת בגדר לא ברורה מסביבה.
התאכזבנו מאוד מהמלון ומהחוויה.
חבל שאנשים משלמים על חופשה ממיטב כספם ומקבלים תמורה נמוכה בהחלט.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
1  תודה, daniellegeri94
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
2 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

התארחנו בקראון פלאזה אילת בשבוע השלישי של חודש אוגוסט למשך 4 לילות.

התארחנו במלון זה מס' פעמים בעבר ונראה כי החלפת ההנהלה שנעשתה לאחרונה במלון, לא עושה טוב בלשון המעטה..

קבלת החדרים - התנהלה באנדרלמוסיה מוחלטת, המוני אורחים במקביל ומעט פקידי/ות קבלה (לא אדיבים/ות במיוחד), נראה כי לא התארגנו נכון לחודש אוגוסט, שלא לדבר על הצפיפות בין הממתינים בזמן "קורונה".

חדר - המלון "מחודש" אך החדר לא..

מגבות – ממליץ שתביאו מהבית! בחדר לזוג + 2 היו בעת קבלת החדר 2 מגבות גוף, ללא מגבות פנים וללא מגבת רצפה. ביום השני, 3 מגבות גוף בלבד. וביום השלישי – לא היו מגבות כלל! החדרנים טענו שיש מחסור במגבות, עם זאת, קיבלנו מגבות נוספות לאחר פנייה (יומית..) ל"שירות לאורח".

בריכה – הבריכה בינונית והמרחב סביבה קטן. ישנם מפלסי שיזוף ובהם מקום נוסף אך משום מה הגישה מהבריכה למפלסים הייתה חסומה והיה צורך בעיקוף על מנת להגיע אליהם. לא פרקטי. כך שהתוצאה, צפיפות גדולה סביב הבריכה, שוב: נוגד את ההנחיות בתקפות "קורונה".

ארוחות – "נקודת האור". הארוחות היו טובות ומגוונות, הצוות אדיב, חדר האוכל נקי והייתה שמירת מרחק בין השולחנות והקפדה באופן כללי על ההנחיות.

בקיצור, תחסכו מעצמכם.. עם מגוון מלונות גדול מסביב, הייתי שוקל בהחלט למצוא חלופה אחרת (לדוגמא רשת ישרוטל עם מלונות סמוכים במגוון רמות ושירות יוצא מן הכלל..).

עצה לגבי חדרים: לבחור במלון אחר..
תאריך השהייה: אוגוסט 2020
    • תמורה
    • חדרים
    • שירות
תודה, avihaih2015
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
1 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

התארחנו במלון קראון פלאזה אילת לצערי מלון מאכזב ביותר קיבלנו חדר עם ריח חזק של תחב מזה שהשטיחים בחדר כנראה ישנים מאוד ורטובים ריח בלתי נסבל שמלון שמכבד את עצמו לא מוכר חדר כזה שפנינו לקבלה שלחו אלינו בחור מהניקיון שהתיז חומר לבשם את החדר שלצערי לא עזר כלל שפנינו לקבלה שוב הם רצו שנעבור לחדר קטן יותר בלי מרפסת בקומה העליונה רחוק מהחברים והמשפחה שהגענו איתם מאכזב שהפיתרון של המלון לאורח שמלין על משהו מוצדק להחליף את החדר בחדר גרועה יותר ממש אכזבה הלוואי ויכולתי להעביר את הריח הנורא והחדר הישן והלא מתוחזק דרך הפייסבוק אישית הייתי רוצה לממן למנכל המלון לילה בחדר הזה 222 ואז לראות אם הוא מעז למכור חדר כזה חוויה נוראית

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Moshe1970
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות