המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,215)
סנן חוות דעת
1,215 תוצאות
ציון המטיילים
586
200
148
127
154
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
586
200
148
127
154
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
1 - 6 מתוך 1,215 חוות דעת
11 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

היי אנחנו התארחנו בסוף השבוע שבין ה3/9-6/9/20 2 משפחות.נתחיל בכך שהשירות בקבלה היה מהיר ומסביר פנים בצורה מדהימה,הגענו בבוקר בשעה 11 והחדרים שלנו כבר היו מוכנים.צוות המלון התייחס לכל האורחים בצורה שווה ונעימה בנוסף ולמרות כל ההגבלות הקיימות בגלל הקורונה.בחדר האוכל כל הצוות התנהג בצורה מופלאה ואדיבה הגישו אוכל בחיוך ונענו לכל בקשה שהתקבלה בשמחה ונועם.האוכל היה ממש טעים,טרי ונקי והקפידו בצורה טובה להפליא על כל ההנחיות הדרושות ממשרד הבריאות.המלון היה נקי ומסודר כך גם החדרים והלובי אותו ניקו לאורך כל היום.לסיכום מאוד נהננו מהחופשה ובהחלט נחזור למלון ואנו ממליצים ללכת לשם ולתמוך במלונות הישראלים❤

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Moran208
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
10 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

היי
התארחנו במלון מראשון עד חמישי קיבלנו את חדר 219
חדר ישן מאוד מזגן מטפטף בלי הפסקה צינור של האמבטיה נוזל (אין זרם של מים) זכוכית של המקלחת כל פעם ניפתחת לבד ובעקבות זה נהיה שיטפון במקלחת.
פנינו לקבלה לנציגה בשם שירן טענה שהיא תשלח לנו טכנאי , הגיע ״טכנאי״ שבמקום לסדר את התקלה דחף לתוח המזגן מגבות (קומבינה שלא צלחה) לאחר כמה שעות שוב המזגן טיפטף וכנראה בעקבות זה היה הפסקת חשמל , התקשרנו לקבלה שירן טענה שתשלח שוב פעם טכנאי לאחר מכן היה בעיה בדלת שלא נסגרה טוב שירן טענה שעוד פעם תשלח טכנאי , אמרתי לה שנמאס לי שכל פעם יש תקלה בחדר ובמקום להעביר אותנו לחדר נורמלי ללא כל התקלות האלו היא טענה ששוב פעם היא תשלח טכנאי שיבדוק את זה.
הסברתי לה שאני בא לחופשה כדאי לנוח ולא בא כדאי להתעסק לה בתקלות של החדר וכל שניה לחכות לטכנאי או באמצע הלילה במקום להתעסק בלישון אני צריך להתעסק עם טכנאים.
שירן מהקבלה לא נתנה התייחסות ואמרה בסדר לפחות יש לכם נוף לבריכה (אני מציין שכל החדרים עם נוף לבריכה בלי שום קשר) וככה או ככה מה יעזור לי נוף לבריכה עם החדר שבור ועם תקלות בלתי פוסקות.
ראיתי שאין עם מי לדבר והיא לא מוכנה לעזור המשכתי לסבול עם החדר שיש בו נזילה מהמזגן שהארון שבור ומלא אבק שהצינור של המקלחת קרוע ועוד..
פשוט למלון הזה אני כבר לא יחזור ולא יתן המלצות לאנשים על המלון הזה , שרות של הקבלה על הפנים.
ואני בדרך כלל לא מתלונן על מלונות והייתי כמעט בכל המלונות באילת.
הרמת שרות והיחס שהייתה בקראון פלזה אילת היא הייתה הכי גרוע.
נ.ב
ביום האחרון של החופשה בקשתי מאחת העובדות את השם של שירן כדאי לפנות לפניות הציבור כי שרות מהמלון לא קיבלתי, היא שאלה אותי למה אני שואל הראתי לה סירטון של הנזילה מהמזגן ושל כל הדברים הלקוים בחדר היא הייתה עמומה.
ואז בדיוק שירן ניכנסה ושמעה את זה , פתאום משום מקום היא אומרת לי אתה רוצה אולי שנחליף לך חדר ?
את צוחקת עליי ?
עוד כמה שעות אני עוזב את המלון עכשיו ניזכרת להציע לי להחליף חדר ? פשוט בושה וצחוק מאנשים.
מצרף תמונות וסירטונים מהחדר ״התקין״ של קראון פלזה אילת.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, sharonamach
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
9 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

שהינו במלון בתחילת חודש אוגוסט, שלוש משפחות עם ילדים.
המלון משופץ, יפה ומרווח, מיקום נח מאוד, מטר מהאייס מול, לא על הטיילת אבל מספיק קרוב.
החדרים- לנו בסוויטות, נהדרות, משופצות, מרווחות מאוד.
בריכה- קטנה יחסית לגודל המלון, חסר מקומות לשבת סביב הבריכה ובהרבה מקרים המכבסה לא עמדה בעומס של המגבות. כמו כן לא הקפידו על נושא המוסיקה והיו משפחות שהביאו רמקולים והשמיעו מוסיקה בקולי קולות. המזנון בבריכה מצוין.
אוכל- ארוחת ערב מעולה! מגוונת, כל ערב דברים חדשים, אוכל מאוד טעים. ארוחת הבוקר טעימה אבל קצת חזרה על עצמה. בשעות העומס כמובן שיש תור להיכנס לחדר האוכל בגלל מגבלות הקורונה. מומלץ להגיע בשעות המוקדמות יותר.
שירות- המלון מאוד שירותי, כל בקשה נענתה במהירות ובנחמדות.
סכהכ מאוד נהנינו.

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
    • תמורה
    • חדרים
    • שירות
תודה, gali_jr
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
5 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

ברצוני לשבח את עובדי מלון קראון פלזה אילת שקיבלו אותנו בסבר פנים יפות , מלון מתוחזק ברמה מצויינת חדרים מפנקים , מזרנים נוחים , חדר האוכל נקי ומסודר האוכל טעים ובשפע רב,תודה מיוחדת לשרית ממחלקת הקבלה ולשירן מנהלת שירות לאורח על מקצועיות ושירות אדיב ומסור , ישר כח לכולם נשמח להתארח בחופשה הבאה.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, enjoysaharmemi
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
4 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

התארחנו זוג במלון. קיבלנו חדר ברמת שירות מאוד נמוכה. הריח במסדרון שקיבל את פנינו היה של עובש חריף וסיגריות. השטיחים מקיר לקיר בחדר מטונפים ולא נקיים. המשקופים בחדרים מתקלפים ונשברים. הארונות והדלתות בחדרים שבורות. הכל מאוד ישן ועייף. גם בחלק ״המשופץ״ אין הרבה הבדל. תחושה של חוסר היגיינה ברמה הכי בסיסית שיש- בחדר, באמבטיה ובמסדרונות.
גם מבחינת ניקיון החדרים. החדרים נוקו בשעה 16:00 וכן לא החליפו מגבות פנים.
המזגן מצפצף ועושה רעש כמו של אזעקה ברגע שהדלת נפתחת.
הבריכה קטנה ומגודרת בגדר לא ברורה מסביבה.
התאכזבנו מאוד מהמלון ומהחוויה.
חבל שאנשים משלמים על חופשה ממיטב כספם ומקבלים תמורה נמוכה בהחלט.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
1  תודה, daniellegeri94
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות