המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (3,454)
סנן חוות דעת
3,454 תוצאות
ציון המטיילים
2,752
397
170
83
52
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
2,752
397
170
83
52
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
1 - 6 מתוך 3,454 חוות דעת
29 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון מקסים. שירות מעולה!! ארוחות מצויינות.
עדיף לקחת חדרים שלא פונים לטיילת שהם שקטים יותר. חוצמזה מלון מצויין, ארוחות טעימות ומגוונות,חוף ים קרוב והכי חשוה צוות אדיב, חייכן, נעים ונכון לסייע כמו שלא ניתקלתי בשום מקום אחר. נהנינו. נחזור שוב

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, lianabas
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
27 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

אני רוצה להגיד תודה רבה על אירוח מעולה במלון זה במיוחד לאשת יחסי הציבור מרצדס שענתה ונתנה מענה מעולה לכל צריכנו!
גם לאייל הסו שף! בן אדם מדהים אוכל מצויין ברמה גבוהה של כוכבי מישלן!
המיקום של המלון מעולה

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Duditap
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
mercedes benhaim , General Manager בנכס לאונרדו פלאזה אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 30 באוגוסט 2020

אורח יקר ,
שמחתי לקבל את חוות דעתך המצוינת על המלון ועל צוות המלון , וברצוני להודות לך שהקדשת מזמנך
למלא את המשוב ה כל כך חיובי באתר .
הנהלת המלון והצוות עשו את כל הנדרש בכדי שחווית הנופש שלך תהיה מושלמת.
תודתך הועברה על ידי באופן אישי לחברי הצוות ועל כך תודתי לך.
נשמח לראותכם שום בין אורחינו החוזרים והמרוצים .
בכבוד רב


דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
23 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

לגב' מרסדס בן חיים שלום, מהיכרויות קודמות עם המלון החלטנו 5 חדרים להתארח בלאונרדו פלאזה. וזו תיהייה הפעם האחרונה.
קיבלנו את החדרים בשעה 18:00 את יודעת למה? כי הנהלת המלון החליטה לא להעסיק הרבה עובדים לכן עובד 1 מנקה קומה שלמה (ואולי 2) ועד שהחדרים היו מוכנים לקח זמן בקבלה היו עשרות אנשים עצבניים ובצדק ורעש וצעקות מכל המקרים האלה.
רואים בבירור שאין מספיק כח אדם לתפעל את כל השירותים של המלון( מה קרה חסכתם על חשבוננו את הכח אדם? )עם אין לכם כח אדם אל תמלאו את המלון בתפוסה של 100 אחוז, אבל למה שיעשו ככה? יתנו לנו לעמוד שעות לחכות בחדרי אוכל ובבריכה בשביל לקנות בקבוק מים והכל כדי לחסוך עלינו
המתנות לחדר אוכל ולקנות מזון בבריכה לוקחות שעות! איך שמים עובד אחד בבריכה כש50 אנשים רוצים לקנות אוכל. אנשים התחילו לריב עם המאבטחים של המלון ובצדק!!
לגבי חדר האוכל - אין בופה. תבקש מה שאתה רוצה ויתנו לך בקמצנות.. ולא רק זה העובדים גם לא מבינים עברית.
2 וחצי קופסאות של חומוס וטחינה ובר סלטים עם תור של 90 אנשים
אמרו לנו שיש 2 מושבים לחדר אוכל..אז אמרו.. יש עוד אולם מוכן לעריכה אבל סגור!
בבקשה רק שהנהלת המלון לא תכתוב שמה שכתבתי לא מתאר את רמת השירות של המלון..
בנוסף - המסדרונות של הקומות ממש מסריחים יש כבר ריח של עובש מהשיטחים הכל מעופש ומגעיל. רמת הנקיום בחדרים נמוכה, ד"א אין במלון שום הקפדה על התו הסגול ואת הסיפורים האלה שיש הנהלת המלון יכולה לספר לסבתא שלי, לא מספיק כל זה עוד הוספנו כמעט 500 שח לשדרוג לחדר פרימים שצופה לבריכה ולים והינה אתם תקבלו ממני תמונה לאן החדר הזה צופה באמת(לחנייה) וחדר ממש קטן,היינו זוג ותינוק וקיבלנו חדר עם מיטה זוגית אחת ומקום קטן לול,הסברתי בקבלה שהילד כבר לא ישן בלול. אז מה הבעיה לקבל חדר שיש בו מיטה נפתחת? כל חדר סטנדרט מגיע עם ספה נפתחת. אבל בחרו לספר לי שקרים שזה החדרים של זוג ותינוק, בזמן שבני משפחה שהיו איתנו באותו הרכב של זוג ותינוק קיבלו חדר עם ספה נפתחת. בקיצור גם משקרים על האורחים
בושה גדולה ועוד יותר בושה שאתם מאכלסים 100 אחוז תפוסה שבפועל אתם 70 אחוז כח אדם אתם הרווחתם ואנחנו הפסדנו..הגב' מרסדס בן חיים התגובה שלך למשוב שלי לא כ"כ תתרום הרבה. אני מציע שהנהלת המלון לא תגיב בכלל. אני בחיים לא רשמתי חווד שלילית בכל המלונות שהייתי אני לא קטנוני. אבל חברה באמת הגזמתם, בושה גדולה אבל אנחנו נלמד להתרחק מהמלון ומהרשת המזעזעת שלו
בקיצור לא מומלץ תדלגו למלון הבא!!

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Elad E
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
mercedes benhaim , General Manager בנכס לאונרדו פלאזה אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 30 באוגוסט 2020

אורח יקר,
אני מודה לך על שהקדשת מזמנך בכתיבת המשוב .
צר לי לקרא שזו התחושה שליוותה אותך בעת שהותך במלוננו ועל כך אנו מתנצלים .
הנהלה וצוות המלון משקיע מאמצים רבים בשרות הניתן לאורחינו , ונותנים מענה בזמן אמת.
שביעות רצון אורחינו, הנה הראשונה בסולם העדיפויות שלנו. הערותייך נבדקו ונלמדו בקפידה
כחלק מתהליך מתמיד של רצון לשיפור רמת השירות והאירוח.
נשמח אם תיצור עמנו קשר .
בכבוד רב


דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
21 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב

הגענו למלון עם ילדים, נהנינו מהשרות הסובלני בקבלה, קיבלנו חדר מוקדם יחסית. חדר שקט במיקום נפלא, שירות הניקיון יוצא מן הכלל, האוכל מגוון וטעים גם לילדים. השרות בחדר האוכל ע"י המלצרים. מצוין.
ברצוני לציין את סגן השף שי כהן שהסתובב בין האורחים, שאל על איכות האוכל. ביקשנו מנה מיוחדת, תוך דקות ספרות המנה הייתה מוכנה. נוף יוצא דופן בבתי מלון. כל הכבוד.

עצה לגבי חדרים: חדר לכיוון מערב,
תאריך השהייה: אוגוסט 2020
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, etiavi379
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
20 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

התארחנו במלון לאןנרגו פלאזה באילת . האירוח היה ממש טוב .
צוות המלון ידע לתת לנו שרות ממש מעולה כל מה שביקשנו היו שמחים לעזור.
המלון נמצא במיקום יוצא מן הכלל טוב על הטיילת וליד כל מקום כגון חנוית ומסעדות .

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Leabas
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
mercedes benhaim , General Manager בנכס לאונרדו פלאזה אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 21 באוגוסט 2020

אורח יקר ,
תודה על שבחרת להתארח במלון לאורנרדו פלאזה , ומודים לך על הזמן בכתיבת המשוב הכל כך חיובי על המלון .
שביעות רצון אורחינו, הינה הראשונה בסולם העדיפויות שלנו.
נשמח לראותך שוב בין אורחינו .
בכבוד רב ,

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות