המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,677)
סנן חוות דעת
2,677 תוצאות
ציון המטיילים
2,082
236
160
96
103
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
2,082
236
160
96
103
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
3 - 8 מתוך 2,677 חוות דעת
25 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב

התארחנו בהרודס פאלאס היה מושלם!!
חדר נקי,שמרו על מרחק בחדר אוכל ועטיית מסכות בכל רחבי המלון.
אוכל טעים, טרי ומגוון.
חדרים נקיים, השטחים הציבוריים של המלון נקיים ומטופחים.
תודה לסנדרה על תודעת שירות מצויינת.
על כך שגרמת שהחופשה שלנו תהיה לא פחות ממושלמת.
מלון מדהים, מומלץ!!!!

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Gital123
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Sandra Nahoum, General Manager בנכס מלון הרודס פאלאס, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 27 באוגוסט 2020

שלום רב,

תודה רבה על שהשקעת מזמנך וכתבת את חוות דעתך על המלון.

אנו שמחים לקרא שאת ומשפחתך היקרה נהנתם והרגשתם שבחירתכם הייתה מוצלחת.

מחמאותייך הועברו לכלל צוות המלון ומנהליהם.

תודה על המלצתך!

נשמח לשוב ולארח באהבה.

 

בברכה,

סנדרה נחום

מנהלת קשרי אורחים

ארמונות הרודס

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
14 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב

זוועת עולם מה שנהיה מהמלון הזה, מהמלון הכי טוב לטעמי באילת הוא הידרדר אם זה בחסות הקורונה או פשוט זלזול וקמצנות יתר לשפל של מלון פשפשים מעופש! חדר אוכל בבוקר עם פס של 5/6 מנות חמות לא אכילות ומחוממות, בושה! חדרים מלוכלכים, "שוכחים" לשים מגבות בחדרים, מנקים מתי שבא להם... מנקים כתמים במיטות עם מגבונים במקום להחליף!! אנשים בתוך הבריכה עם בקבוקי זכוכית ואין אף אחראי בבריכה להעיר. חוטי חשמל חשופים בגשר שבבריכה, סכנת נפשות!! אף אחד לא רואה ולא שומע... בקיצור עדיין לוקחים הון עתק והתמורה לא שווה בכלל

עצה לגבי חדרים: תתרחקו, קחו מלון אחר בכסף שלכם
תאריך השהייה: יולי 2020
    • איכות השינה
    • שירות
2  תודה, tomasito5
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Sandra Nahoum, General Manager בנכס מלון הרודס פאלאס, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 27 באוגוסט 2020

שלום רב,

דעתך והתרשמותך משהייתך במלון חשובה לנו ועל-כן אני מודה לך.
הערותייך הועברו למנהלים הרלוונטים לבדיקתם וטיפולם.
נקווה כי בשהייתך הבאה במלון נזכה בשביעות רצונך המלא.


בברכה,

סנדרה נחום
מנהלת קשרי אורחים
ארמונות הרודס

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
10 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

לאחר ביקור במלון הרודס פאלאס ומה אומר לכם החוויה לא משהו.
1. בבריכה אנשים עם רמקולים ניידים וסיגריות חופשי ואף אחד לא מעיר להם. יתרה מכך הביטחון עובר ליד, שואל אם הכל בסדר וממשיך כאילו כלום לא קרה.
2. חבורת ער. .. מתגוררת קומה מעלי. ביום שישי בלילה החליטו לעשות מסיבת קריוקי המלווה בשירים, אלכוהול וסגריות. למרות מס' טלפונים לקבלה שהחלו משעה 01:00 המסיבה נמשכה עמוק לתוך הלילה ואנחנו לא יכולנו לישון, לקבלה איכפת?? ממש לא.
3. חדר האוכל ערוך למשפחות של עד 6-8 אנשים, אם אתם יותר בעיה שלכם.
חביתות אין קורונה, סלטים דוגמיות קורונה, שירות בחדר אוכל אין קורונה.
נתנו לכם אישור לעבוד אז תעבדו, אי אפשר לברוח מהכל ולענות לכל דבר קורונה.
4. הולכים לדבר אם מנהלת תורנית והיא צריכה לברר ולברר ולברר, תשובות אין, יתכן בגלל הקורונה.
לסיכום מלון שמתיימר להיות בין היקרים באילת נותן שירות של מלון 3 כוכבים עם קריוקי, אלכוהול וסיגריות ברקע.
אני בטוח לא אחזור לכאן, דן אילת, ישרוטל רויאל ביץ נמצאים באותו הלבל ונותנים הרבה יותר אז.... תחשבו על זה.

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
2  תודה, beerig2019
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Sandra Nahoum, General Manager בנכס מלון הרודס פאלאס, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 27 באוגוסט 2020

שלום רב,

תודה על שבחרת להתארח בהרודס אילת וניקדת אותנו.

בהמשך לשיחתנו הטלפונית נקווה כי בשהייתך הבאה במלון נזכה בשביעות רצונך המלא.

נשמח לשוב ולארח אותך באהבה.

בברכה,

סנדרה נחום

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
10 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב

כנראה שלפני 20 שנה זה היה המלון להיות בו באילת, אבל בשנים האחרונות הרמה ירדה מכל בחינה שהיא.
חדרים ישנים, עם תחזוקה בינונית.
תור ארוך בקבלה הקטנה מדי.
אם לא תקומו מספיק מוקדם לא יהיה לכם כיסא לבריכה ותשובת המלון תהיה "אין מה לעשות" - תשובה מצויינת במלון 5 כוכבים.
אני "גנבתי" כסאות מחדר האוכל...
בריכה סטנדרטית - בלי שום אטרקציה לילדים.
פעם הרגשת פינוק ב 5 כוכבים. היום תגיד תודה שיש בחדר עט... בהרודס אין.

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
    • חדרים
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, bennym813
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Sandra Nahoum, General Manager בנכס מלון הרודס פאלאס, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 27 באוגוסט 2020

שלום רב,

דעתך והתרשמותך משהייתך במלון חשובה לנו ועל-כן אני מודה לך.
הערותייך הועברו למנהלים הרלוונטים לבדיקתם וטיפולם.
נקווה כי בשהייתך הבאה במלון נזכה בשביעות רצונך המלא.


בברכה,

סנדרה נחום
מנהלת קשרי אורחים
ארמונות הרודס

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
29 ביולי 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

את החופשה הזו הזמנו כבר לפני חצי שנה, כשלא היה מושג לגבי הקורונה עדיין. למרות החשש החלטנומלנסוע כי הנחנו שמדובר במלון שמכבד את עצמו ואת חוקי התו הסגול.
בפועל, הדברים היו שונים מהמצופה.
חדר האוכל- תענוג להיכנס, שמירה על מרחקים בין השולחנות, כמות נמוכה יחסים של אנשים, הקפדה על מסיכות כשקמים מהשולחן וגם הצוות מקפיד, כל האוכל והשתיה מוגשים הידי הצוות, או מוגשים במגשים קטנים ומכוסים- כך שאין מגע אורחים באוכל שמוגש לאחרים. הכול נקי ונעים, שירות מצוין. שרק יישאר כך.
לעומת זאת, הבריכה- ביום החופשה הראשון ירדנו עם הילדים לבריכה, היה לא עמוס, אך כל המיטות היו תפוסות. לידנו ישבו חבורה של חבר'ה צעירים שעישנו ללא הפסקה ( מכל טוב...), מאחר ופניה אליהם להפסקת העידון לא עזרה, ביקשתי שמחלקת הביטחון תטפל בנושא. הקבט הגיע, ביקש שיפסיקו, הפסיקו לדקה, וחזרו שוב לעשן. פניתי שוב לביטחון, הם אמרו שיזמינו פקח ואף ביקשו את הפרטים שלי לצורך כך ( אתם לא יכולים להזמין פקח בשמכם??), הפקח לא הגיע, פניתי שוב ושוב, הבטיחו שהקבט הראשי ידבר איתי- לא קרה.. הבטיחו שמנהל תורן ייצור קשר- לא קרה!! פניתי לקבלה,שוחחתי עם אישה מבוגרת יחסית במבטא רוסי( דיאנה אולי??)- אדיבות זה לא הצד החזק שלה... בכל מקרה, לאחר 4 שעות עזבנו את הבריכה, והקבוצה עדיין עישנה.
ביום שבת, ירדנו לבריכה, היו המון!!!!! אנשים בבריכה, לא היו מקומות ישיבה, אז הם פשוט ישבו על שפת הבריכה ובמעברים. עשרות חבר'ה צעירים מעשנים, מסניפים גז צחוק, בקבוקי אלכוהול מזכוכית בכמויות.. הרגשתי שהגעתי למסיבת טראנס. לא ניתן היה להתחמק מעשן הסיגריות, גם בתוך הבריכה. לאחר חצי שעה פשוט עזבנו את המקום.

פשוט בושה שצוות המלון מעדיף להימנע מעימותים ולשמור על כללי התנהגות נאותים, על החוק, על הנאת כל האורחים ( ולא רק הבעייתיים) ובעיקר- סכנה של ממש בימי קורונה.

תאריך השהייה: יולי 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, naama111
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Sandra Nahoum, General Manager בנכס מלון הרודס פאלאס, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 27 באוגוסט 2020

שלום רב,

תודה על שבחרת להתארח בהרודס אילת ודירגת אותנו.

הערותייך הועברו למנהלים הרלוונטים, לבדיקתם ולמניעת הישנות מקרים דומים.

נקווה כי בשהייתך הבאה במלון נזכה בשביעות רצונך המלא.

נשמח לשוב ולארח אותך באהבה.

בברכה,
סנדרה נחום

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות