המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
פנה למקום האירוח לבירור זמינות.
יש מלונות דומים זמינים.
הצג הכול
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,708)
סנן חוות דעת
2,709 תוצאות
ציון המטיילים
2,093
239
165
102
110
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
2,093
239
165
102
110
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
5 - 10 מתוך 2,709 חוות דעת
15 ביולי 2021-חוות דעת נכתבה ב

שהיתי ב 2 חדרים בשבוע של ה 11.7 . מלון נקי,עובדים בעלי תודעת שירות , חדר אוכל עם שפע וטעמים (חזה אווז,פילה,אנטריקוט ועוד ועוד).

***** תודה מיוחדת לשירלי מהיח"צ , למרות שלא נפגשנו סייעת בידי להפתיע בחופשה... את החיוך על פנייך והרצון לסייע רואים ומרגישים גם דרך הטלפון !!!
תודה לסנדרה , הפנים שלך והחיוך המקסים , שמש של ממש .
תודה גם לסול - השיחה ממך בסוף החופשה גרמה לחיוך גדול ורחב יותר !!
**אשריכם כולכם !!!**

תאריך השהייה: יולי 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Rr_rrdd
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Sandra Nahoum, General Manager בנכס מלון הרודס פאלאס, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 25 ביולי 2021

שלום רב,

אני מודה לך על כתיבת המשוב ושמחה לקרוא שנהנת משהייתך במלון.

משמח תמיד לקרא כי הענקנו שירות כמצופה ברשת פתאל.

אדאג להעביר את השבחים לצוות כולו.

נשמח לשוב ולארח אותך באהבה.



בברכה,

סנדרה נחום

מנהלת קשרי אורחים

ארמונות הרודס

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
7 ביולי 2021-חוות דעת נכתבה ב

הם קוראים לעצמם מלון חמישה כוככבים אבל זה מלון נטול שרות לחלוטין.. זה נדל״ן שעתיד להיות חמישה כוככבים אחרי שיפורים מסויימים אבל הצוות....צוות נובח ממורמר ועצבני
אין שרות חדרים (גם זה בלי מילה טובה אלא בנביחה) ״המטבח ייפתח מחר״
מגבות לחוף במצב אנוש
קטנות מכוסות כתמים וגורמים לתחושה של גועל
מיטות בחוף במצב אנוש
זרים יכולים להגיע לחוף ולרכוש מיטת שיזוף
אתה משלם קרוב ל 500 דולר ללילה ואין לך פיסת חוף מובטחת
שרות בחוף שואף לאפס
חוף מטונף ואין שרות נקיון
במלון עובדי נקיון תיכוניסטים ללא שמץ למושג ״תודעת שרות״ רצים במסדרונות ונכנסים למעלים של אורחים בלי להגיד ״שלום״
הי חברים
אני משלם טונה של כסף על מה?????????
מצוקת כח אדם בולטת מכל פינה הלקוח הוא פרט שולי במקום הזה

בבוקר בדרך לים רצינו לרכוש בקבוק מיים התשובה היתה ״ פתוחים מ 11״ בטון גס
אין אף עובד במלון שיש לו תודעת שרות לפחות אם יש - לא נתקלנו

סיכום: חבריםהקורונה לא לנצח
אתם בוכים שענף בקריסה? אז תתחילו לאהוב את הלקוח שלכם
במחיר כזה אני אקבל עולם ומלואו ארבע אונות בקפריסין ועוד עודף

עצה לגבי חדרים: אל תבואו לפה בזבוז כסף
תאריך השהייה: יולי 2021
    • מקום
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, slava_os
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Sandra Nahoum, General Manager בנכס מלון הרודס פאלאס, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 25 ביולי 2021

שלום רב,

תודה על שבחרת להתארח בהרודס אילת ודירגת אותנו.

הערתך הבונה הועברה למנהלים הרלוונטים, לבדיקתם ולמניעת הישנות מקרים דומים.

נקווה כי בשהייתך הבאה במלון נזכה בשביעות רצונך המלא.

נשמח לשוב ולארח אותך באהבה.

בברכה,

סנדרה נחום

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
7 ביולי 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגענו למלון בשעה מוקדמת יחסית והופתענו כי החדר כבר מוכן עבורנו, זו היתה יריית הפתיחה לסופש פינוקים והפתעות במלון המיוחד עם צוות אכפתי ומסור ובראש מנצחת על הכל סנדרה שדאגה לנו לאירוח מקצה לקצה.

היה כיף ובטוח שנחזור

תאריך השהייה: יולי 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, asafosadon
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Sandra Nahoum, General Manager בנכס מלון הרודס פאלאס, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 25 ביולי 2021

שלום רב,
תודה רבה על ביקורת מחמיאה.
אין דבר משמח יותר מלדעת שהצלחנו להעניק לך חופשה מהנה ומפנקת כפי שתיארת.
נשמח לשוב ולארח אותך באהבה גדולה.

בברכה,
סנדרה נחום
מנהלת קשרי אורחים
ארמונות הרודס

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
15 ביוני 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון גדול מאוד על כל המשמעויות שלו. הרבה אנשים. הרבה משפחות. כמי שהגיע כזוג היה לי רועש מידי. חדר מרווח ונעים. ארוחת בוקר עשירה. ארוחת ערב סטנדרטית מינוס. חוף הים הצמוד סבבנ לגמרי. יש מיטות פרוסות בחוף.

תאריך השהייה: יוני 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, NicoleS7999
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Sandra Nahoum, General Manager בנכס מלון הרודס פאלאס, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 5 ביולי 2021

ניקול שלום,
ברצוני להודות לך על הביקורת שמילאת.
אכן מלון הרודס פאלאס הינו מלון משפחות.
נשמח שבשהייתך הבאה באילת, תזמינו להרודס ויטאליס ותהנו ממלון ספא המתאים לזוגות בלבד מעל גיל 18.

אשמח לעמוד לרשותכם.

בברכה,
סנדרה נחום

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
13 ביוני 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

״ארמונות״. הלובי מרשים ונעים. 4 מעליות עובדות מצוין ובמהירות, והמון פינות אירוח ורגיעה.
לציין לטובה את גודלה המרשים של הבריכה ושלל מיטות שיזוף עם מזרנים שפזורים בכל מקום, כך שלמרות איכלוס מלא של המלון לא הרגשנו צפיפות ודוחק.
בר בריכה מתוקתק ומכונת קרח חופשית לכל דורש.
שירותים נקיים ללא דופי בסביבת הבריכה.
קיבלנו חדר בקומה ה10 שפונה לים , יש לציין לטובה נקיון מצוין , מיטה נוחה להפליא, אמבטיה מרווחת
ועיצוב כללי מוקפד עם שלל אמצעי אחסון ותלייה.
ויחד עם זאת כמה דברים הדורשים התייחסות : הטלוויזיה קטנה מדי ולא מצוידת באמצעי מולטימדיה. המצעים נעימים אך היו עם סימנים . אומנם היו חלוקים וכפכפים אך למשל לא היה מגהץ (למרות שיש חדר גיהוץ באחת הקומות). לא היו מספיק תכשירים ופינוקים במקלחת וכל מיני דברים קטנים שמעבירים חוויה של 5 כוכבים כדוגמת מיני בר שהיה ריק לגמרי, או פריטים חסרים כגון שקיות כביסה או כוסות יין.
כמו כן היו פה ושם רהיטים עם שבר או שסימני הזמן ניכרים עליהם , יש בהחלט צורך לשדרג מעט את החדר. לא מדובר בדברים דרמטיים .
מרפסת החדר נחמדה. שירות ניקיון החדרים מצוין.
חדר האוכל הראשי הציע מנות טעימות ומגוון רחב גם בארוחת ערב וגם בארוחת הבוקר, בעלי התפקידים בחדר האוכל ביצעו תפקידם כיאות, פינוי מהיר מהשולחנות , והגשת קפה וחביתות ללא הדוחק המוכר ממלונות אחרים.
יש במלון 3 חניות גדולות מקורות כך שניתן להשיג חנייה כאורחי המקום.
עוד נקודה חשובה : המלון יפיפיה גם מבחוץ וגם בתוככי מסדרונותיו . אך יש צורך בתחזוקה חיצונית טובה יותר נראה כי לאחר לא מעט שנים הגיע הזמן לצבוע/להחליף/לחדש דברים אלו ואחרים.
בסך הכללי חוויה טובה . מומלץ.

עצה לגבי חדרים: בחניות יש דוחק בשעות היום בסופש, ניתן להחנות בחוץ ובערב להכניס את הרכב כשיש יותר מקומות . מומלץ לבחור חדר בקומה גבוהה ככל הניתן.
תאריך השהייה: מאי 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, egoldi
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Sandra Nahoum, General Manager בנכס מלון הרודס פאלאס, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 5 ביולי 2021


שלום רב,

תודה על שבחרת להתארח בהרודס אילת ודירגת אותנו.

משמח לקרא כי נהנית משהייתך במלון, אדאג להעביר את מחמאותייך למנהלי המחלקות ולמנכל המלון.

הערותייך הועברו למנהלים הרלוונטיים, לבדיקתם ולמניעת הישנות מקרים דומים.

נקווה כי בשהייתך הבאה במלון נזכה בשביעות רצונך המלא.

נשמח לשוב ולארח אותך באהבה.

בברכה,
סנדרה נחום

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות