המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
שריין את המחיר הנמוך ביותר מהאתרים האלו
eDreams
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
הצג כל 13 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,022)
סנן חוות דעת
2,022 תוצאות
ציון המטיילים
1,826
90
40
30
36
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,826
90
40
30
36
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
723 - 728 מתוך 2,022 חוות דעת
8 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגעתי להפוגה קצרה במלון )שלושה ימים( לאחר תקופה עמוסה והמלון ענה בדיוק לדרישות ואף מעבר לציפיות !
שהיתי בסוויטת הגשם בהמלצתו של פקיד הקבלה החביב- שידרוג שהוכיח עצמו..
לארוחות יש בחירה בין מסעדות המלון לחדר האוכל. אכלנו במסעדת תמרינד המדהימה וכמובן ששבנו אליה גם למחרת.
יש דגש על כל הפרטים הקטנים שעושים נופש זוגי למושלם. משוקולד על המיטה אחה״צ, דרך המיצים ונישנושי הביניים )קפה ועוגה , סלטים ופסטות( ועד להגשת החביתה לשולחן בארוחת הבוקר.
בקיצור אירוח באמת ברמה של ארמון כיאה לשם המלון.
בטוח שנחזור בשנית !
מומלץ מאוד !!!

תאריך השהייה: אוגוסט 2016
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, 15,689
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
odeliale, Manager בנכס הרודס ויטאליס אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 9 באוגוסט 2016

שלום וברכה,

ראשית, תודה רבה שבחרתם להתארח במלוננו.

אני שמחה שהצלחנו ליצור עבורכם הפוגה וחוויה מושלמת.

מי יתן וכל ההפוגות וחופשותיכם יהיו נעימות וממלאות מצברים.

תודה על כל המחמאות ומקווה לראותכם בהפוגה הבאה.

בברכה,

אודליה לוי
מנהלת מלון הרודס ויטאליס

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
4 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב

מלון מפנק , שרק מחפש להטיב עם האורח , נתחיל מכך שמגיעים למלון יש שקט ושלווה שמבשר על הבאות ...וניחוח שנשאר איתך גם אחריי נתחיל מזה שמקבלים אותך עם כוס שמפניה , שוקולד ממש תענוג ,האוכל במלון ,אין דברים כאלה האיכות המבחר ההגשה המלצרים הכל פשוט 10אחד גדול , היינו במלונות וזה המלון הראשון שיצאנו ממנו בנחת רוח מכל דבר שקשור אליו מומלץ בחום חדר גשם ...ללא ספק המלון הטוב ביותר באילת תמשיכו כך כי כאשר מקפידים לנהל את המלון בצורה מצויינת כזאת אין תוצאות מאכזבות

עצה לגבי חדרים: חדר גשם כמובן
תאריך השהייה: יולי 2016
  • סוג טיול: נסיעה לבד
    • תמורה
    • מקום
    • שירות
1  תודה, osnat31
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
odeliale, Manager בנכס הרודס ויטאליס אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 9 באוגוסט 2016

שלום וברכה,

איזה כיף לקבל תגובה מפרגנת שכזו!

תודה רבה לכם שבחרתם להגיע ולהתפנק איתנו, אני שמחה שהצלחנו במשימתנו.

מקווה לראותכם בקרוב

אודליה לוי
מנהלת מלון הרודס ויטאליס

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
4 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

חופשה מדהימה. המלון לא דומה לאף מלון אחר באילת, רמת השירות, היופי והשלווה קסמו לנו. האוכל, צוות המלון והספא השאירו עלינו רושם מעולה. שהינו במלון יחד עם שני זוגות חברים שדעתם דומה לשלנו. נשמח לחזור שוב לחופשה במלון זה.

תאריך השהייה: יולי 2016
סוג טיול: נסיעה עם חברים
1  תודה, FarAway596003
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
odeliale, Manager בנכס הרודס ויטאליס אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 9 באוגוסט 2016

שלום וברכה,

תודה שבחרת להתארח בהרודס ויטאליס.

אני שמחה לדעת שהענקנו לך ולחברייך חופשה מדהימה, הכבוד והעונג כולו שלנו

מקווים לראותך, יחד עם החברים בהקדם.

נתראה במלון

אודליה לוי
מנהלת מלון הרודס ויטאליס

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
4 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב

א. הכניסה הראשית למלון הרודס ויטאליס - היא צדדית כשהדלתות נעולות בזמן הצ'ק-אין! זה גרם לבלבול והרגשה לא נעימה של חוסר אכפתיות מהאורחים שעשו את הדרך הארוכה לאילת כשלבסוף אנחנו נתקלים בדלתות סגורות בפנינו כשאפילו יוצא לנו להגיע לכניסה הנפרדת של מלון ההרודס פאלאס ששם המאבטח שולח אותנו בחזרה לכניסה של הויטאליס וטוען שכנראה קרת תקלה שלא פתחו לנו את הדלת. לבסוף יצא לי להתפלח עם מישהו שיצא וסוף סוף הגעתי לקבלה וביקשתי בל-בוי בזמן ששוב נאלצתי לנסוע לפאלאס כדי להחנות את הרכב. בזמן שהבת-זוג שלי ממתינה בקבלה בויטאליס אני ניסיתי למצוא את דרכי מהחניון של פאלאס לקבלה של ויטאליס, כשבדרך עברתי בקבלה של הפאלאס, ניגשתי לפקידת קבלה בשם אודליה, שאמרה לי שהכניסה דרך המסעדה לורנס ששם הדלת הייתה נעולה כי עדיין לא הייתי האורח של המלון והכניסה התאפשרה רק עם הכרטיס של החדר בויטאליס! ניגשתי שוב לקבלה וביקשתי מאודליה שתפתח לי את הדלת כדי שאוכל להיכנס למלון ונענעתי בתשובה: "שאין באפשרותה לפתוח לי את הדלת ושאני צריך לחפש את דרכי לכניסה דרך הבריכה של המלון פאלאס, בהמשך כשהגעתי לקצה של הבריכה ביציאה ישב מאבטח שבמקום להסביר לי איך אני מוצא את דרכי למלון התחיל לשאול אותי שאלות הזויות כמו: "למה אתה צריך להגיע לקבלה, אם אתה רוצה לקבל חדר, אתה צריך להמתין" כשבסוף איכשהו בהינף אצבע הוא הסביר לי איך להיכנס למלון, כשעוד שנייה כבר איבדתי את שלוותי עליו!

ב. קבלה במלון ויטאליס - קיבל אותנו בחור בשם אלכס, האומנם בחור נחמד אבל קצת מקובע למשפטים הקבועים שצריך להגיד לאורחים וזה בא על חשבון ההתייחסות למצב הרוח של האורחים כשהוא מציע שמפניה ואנחנו עונים בשלילה אז הוא מתחיל לדקלם כמו תוכי הסבר על המלון ודוחף לנו את התפריטים לארוחות הערב, כשבשום שלב הוא לא שואל אם הכל בסדר אצלנו! אבל אני לא מאשים אותו כשהוא עובד לבד בסרוויס כשבאים אנשים לעשות צ'ק-אין זה מראה את הזלזול של הממונים עליו על האורחים כי זה ידוע שאי-אפשר לתת מענה טוב כשאתה לבד קולט את כל האנשים שבאים למלון.

ג. קבלת החדר- החדר שקיבלנו היה יחסית קטן אבל נאמר לנו שזה החדר ירח דבש במלון, קצת מאכזב אם באמת היינו באים לירח דבש לחדר שאין בו אפילו ספה ושולחן קטן לשבת בנחת.
היתרון בחדר היה המרפסת הגדולה בחוץ עם מיטות שיזוף ושולחן כשבסוף הוצע לנו על ידי המנהלת בשם אודליה להשלים את החוויה עם שתי כורסאות מעור שיעלו לנו לחדר כשכמובן הסכמנו מחוסר ברירה

ד. שהות בחדר- למחרת בבוקר הביאו לחדר מגבות רק שהייתה בעיה קטנה- היה שלט של "לא להפריע" שתלינו מחוץ לדלת מה שכמובן לא הפריע לעובדת להמשיך ולדפוק על הדלת גם כשצעקנו "לא עכשיו" זה לא הפריע לה בלעשות את עבודתה ולגרום לנו לקום כדי לקבל את המגבות! כאילו שאין זמן אחר להביא אותן!

ה. שרותי הספא- הביאו לנו בקבלה דף שיש מבצעים למזמינים טיפולי ספא רק שציינו באותיות המאוד קטנות שזה תקף למזמינים באותו היום, כשקמנו למחרת בבוקר והגענו לספא כדי להזמין טיפולים חיכתה לנו אכזבה בדמות: "הייתם צריכים לבוא ולהזמין אתמול" וכרגע זה כבר לא רלוונטי ואם תרצו אפשר לחשוב על הנחה קטנה אבל אל תצפו למחיר של אתמול גם אלכס בקבלה עשה את מיטב המאמצים אבל גם הוא לא הצליח להוריד את המחיר למה שהציעו יום לפני-כן, מלון לעשירים כבר אמרתי?

ו.טרקלין של מלינים- קיימים שני טרקלינים במלון האחד היה בקומה שלנו (11) והשני בקומה השנייה, נתנו לנו להיכנס לטרקלין למעלה אבל באמצע הישיבה כשאנחנו נהנים לנו מהנוף ומהעוגה ניגשת אלינו בחורה ואומרת: "זהו טרקלין בתוספת תשלום הטרקלין שמגיע לכם הוא הזה שלמטה, רק שתדעו לפעם הבאה". אני לא יכול לתאר לכם איזו הרגשה של חוסר אי נעימות זה גרם לנו, הרגשנו אורחים סוג ב'!

ז. שירות מזון ומשקאות לחוף הים של המלון- כשהגענו לחוף הזמנו מאחד המלצרים אבטיח ושירשום לנו אותו על חשבון החדר. המלצר בא עם חשבונית שנחתום על הקבלה של האבטיח שאותו עוד לא קיבלנו ממנו, (וכבר עברו להן חצי שעה) לא הייתי מוכן לחתום לו מכיוון שלא קיבלתי את האבטיח, הוא לא התעקש ואמר שעוד כמה דקות הוא מביא לנו אותו. כעבור שעה נאלצנו לעזוב את החוף, לחזור למלון ולפנות לאחראי שלו בשם אלירן ולשאול לפשר העיכוב בקבלת האבטיח שהזמנו, הוא הציע לנו אבטיח (שאותו לא הסכנו לקחת) רק שהוא לא מוצא את ההזמנה שלנו כלל במחשב, פנינו ליונתן מנהל מזון המשקאות שהתנצל והיה מאוד נחמד ומקצועי כמו-כן גם שלח לנו שמפניה ופירות לחדר שקצת המתיקו לנו את הטעם המר של החופשה.

ח. מסעדת טמרינד - אתחיל מזה שהשירות מאוד איטי ולוקח 40 עד 60 דקות להוציא מנות לשולחן, המנה של הפילה שהגיע אליי הייתה קרה למרות שמראש ביקשתי מהמלצר שידאג שהמנות יצאו חמות, כשהחזרתי את המנה לחימום המלצר פשוט שכח ממני ואחרי חצי שעה הסתכל עליי ונזכר שאני מחכה למנה שלי, רץ למטבח והוציא לי אותה. האוכף טלה שהוזמן לבת-הזוג שלי הגיע לא עשויי וכשאני אומר לא עשוי אני מתכוון ל"רייר" כשביקשנו מדיום-וול, כשהגענו לקינוחים ניגשה אלינו בחורה נחמדה שהתחילה לספר לנו בהרחבה על הקינוחים, הבחורה הנחמדה הזאת התבררה לבסוף כמנהלת של המסעדה לצערי אינני זוכר את שמה, היא זאת שלקחה מאיתנו הזמנה של הקינוחים רק מה היא שכחה גם שאנחנו צריכים לקבל אותם, חיכינו לא פחות מ 20 דקות כשבסוף החלטנו לוותר כי כבר נמאס לנו לחכות, קמנו ובדרכינו ליציאה פגשנו אותה רצה עם שני צלחות לשולחן אחר, כשהיא שואלת אותנו בשיא התמימות: " זהו כבר הולכים? מקווה שנהנתם... לא נשאר לנו אלה להנהן בראש ולצאת מהמסעדה בהרגשה של חוסר הבנה והשאלה: איך הגענו למלון הזה לעזאזל?

היו גם כאלה שגרמו לנו להבין שבכל זאת יש עוד מעט אנשים במלון שכן אכפת להם מהאורחים במלון:
במסעדת לורנס - עומר (המצטיין), בנצי, רועי, סטס והשף חמודי שנתנו לנו הרגשה של נחת והשירות המקצועי שלהם לא היה מבייש אף מסעדה גדולה בארץ, כל הכבוד!

אחזקה- טל שתיקן לנו את הסטריאו בחדר האמבטיה

משק- החדר שלנו היה נקי לכל אורך השירות ועל זה מגיע תודה לעובד/ עובדת משק החרוץ שלא יצא לנו לראות

מנהל מזון ומשקעות- יונתן

לסיכום: הזמנו את החופשה הזאת לפני חצי שנה וציפינו לה בכיליון עיניים כמו-כן הוצאנו לא מעט כסף כדי להתארח במלון הזה! וכגודל הציפייה גודל האכזבה, לא נחזור למלון הזה יותר!

עצה לגבי חדרים: בקומות העליונות (קומה 11) נוף מדהים לים ולבריכה
תאריך השהייה: יולי 2016
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
5  תודה, Eli S
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
odeliale, Manager בנכס הרודס ויטאליס אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 9 באוגוסט 2016

אלי שלום וברכה,

ברצוני להודות לכם על בחירתכם להתארח במלון הרודס ויטאליס ועל שהקדשתם מזמנכם להפנות לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונכם המלאה.

הצטערתי לקרוא כי לא הצלחנו ליצור עבורכם חווית אירוח מושלמת.
בשם צוות המלון ובשמי, נא קבלו את התנצלותנו הכנה על האירועים שפגמו בחוויית האירוח שלכם ושככלל, אינו תואם את רמת השירות והאירוח הנהוגה במלוננו.

שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו המאפשרות תהליך מתמיד של שיפור רמת השירות והמוצר במלוננו.

יהיה לנו לכבוד רבה לראותכם שוב במלוננו, ובתקווה לחוייה נעימה יותר.

בברכה,

אודליה לוי
מנהלת מלון הרודס ויטאליס

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
2 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב

מלון מעולה מכל הבחינות. העיצוב אלגנטי, יוקרתי וקלאסי. החדרים והספא נקיים מאד ומאובזרים בכל מה שחושבים עליו. המלון מאופיין בשקט ובשפע. האוכל מצויין ויש ממנו בשפע במהלך כל שעות היום מה שאפשר לנו לא לצאת מהמלון.
צוות העובדים אדיב ומסביר פנים : עובדי השרות בחדרים, המציל חיליק בברכה, המלצרים בחדר האוכל (נוי, רועי, עומר ותומר) ובמסעדות מחויכים, מסבירי פנים, מנומסים ואכפתיים. ומעל כולם מנצחת באופן מדהים אודליה המקסימה . תודה ענקית לכולכם על חופשה מושלמת.

עצה לגבי חדרים: הסויטות והנוף הנשקף בקומות העליונות נפלאים
תאריך השהייה: יולי 2016
  • סוג טיול: נסיעה בזוג
    • תמורה
    • חדרים
    • שירות
תודה, Trek661649
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
odeliale, Manager בנכס הרודס ויטאליס אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 9 באוגוסט 2016

ענת יקרה,

תענוג גדול לקרוא את תגובתך היפה!

תודה רבה על כל המחמאות ועל הפרגון הרב.

הריני להבטיחך כי מחמאותייך הועברו לגאוות כלל הצוות וכמובן לחיליק, נוי, רועי, עומר ותומר.

מקווה לראותך בקרוב קרוב

בברכה,

אודליה לוי
מנהלת מלון הרודס ויטאליס

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות