המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,000)
סנן חוות דעת
2,000 תוצאות
ציון המטיילים
1,811
88
38
30
33
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,811
88
38
30
33
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
2 - 7 מתוך 2,000 חוות דעת
10 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב

אז השארנו את 4 הילדים הקטנים שלנו בבית וירדנו לאילת לחגוג 10 שנות נישואין ויום הולדת בגלל שכרגע אין טיסות לחו"ל היה מאוד חשוב לנו לסגור בית מלון ברמה הכי גבוהה שאפשר ולקבל את השרות הכי טוב לצערנו זה לא קרה הספא לא פעיל והבריכה קטנה מאוד מפוצצת אנשים אז הלכנו לבריכה של הפאלאס ושם היו המון משפחות וחברה צעירים שעשו המון רעש בלאגן ולכלוך זרקו בקבוקי יין פחיות בירה פיצות ומה רק לא והכל ברחבת הבריכה אפילו לקחו לנו את המגבות מהכיסא ואף אחד מצוות המלון לא העיר להם על הבלאגן שהם עשו או הזוהמה שהם השאירו אחריהם .הפינוקים שהובטחו לנו במעמד ההזמנה של המלון לא הגיעו והיינו צריכים להזכיר להם מספר פעמים בסוף התייאשנו והרגשנו כאילו אנחנו נודניקים (אחרי יומיים קיבלנו שובר לשימוש במלון )
חשוב לציין שצוות המלון באמת משתדל המלצרים מאוד נחמדים גם עובדי הקבלה משתדלים לעזור לפי דעתנו הבעיה היא בהנהלה. למלון יש פוטנציאל אדיר אבל משום מה זה מתפספס אולי בגלל מצב הקורונה.

תאריך השהייה: יולי 2020
1  תודה, lini1212
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Sandra Nahoum, Other בנכס הרודס ויטאליס אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 27 באוגוסט 2020

שלום רב,

תודה על שבחרת להתארח בהרודס אילת ודירגת אותנו.

הערותייך הועברו למנהלים הרלוונטים, לבדיקתם ולמניעת הישנות מקרים דומים.

נקווה כי בשהייתך הבאה במלון נזכה בשביעות רצונך המלא.

נשמח לשוב ולארח אותך באהבה.

בברכה,
סנדרה נחום

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
23 ביולי 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

ללא ספק, מלון ברמה גבוהה ביותר. משקיעים מאוד בשרות בכל השלבים וההיבטים. ארוחות מעולות אפילו בתקופת הקורונה, כולל ארוחת שף בערב (במסגרת חצי פנסיון). למעשה, במקרה הזה חצי פנסיון פירושו אוכל מצאת החמה עד הלילה, בנוסף לממתקים מעולים שנמצאים קבוע על עגלה במבואה - אפילו מסוכן לבעלי תיאבון מוגזם.
מוריד נקודה מהציון בגלל בעיה אחת שמשותפת לכל המלונות בארץ: תחזוקה. ברמות האלה ובמחירים האלה הייתי מצפה שהחדרים ייראו כמו חדשים גם אחרי שנים, וזה לא המצב. למשל, דופן האמבטיה/ג'קוזי שנסדקה מודבקת במעין סיליקון לבן שאפילו לא מחזיק אותה במקומה. השטיח בחדר נראה מעט בלוי ולא לגמרי נקי.
אך באופן כללי - מרשים מאוד, מפנק ומומלץ.

תאריך השהייה: יולי 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, 702sagir
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Sandra Nahoum, Other בנכס הרודס ויטאליס אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 25 ביולי 2020

שלום רב,

אני מודה לך על כתיבת המשוב ושמחה לקרוא שנהנת משהייתך במלון.

משמח תמיד לקרא כי הענקנו שירות כמצופה ברשת פתאל.

אדאג להעביר את השבחים לצוות כולו.

נשמח לשוב ולארח אותך באהבה.

 

בברכה,

סנדרה נחום

מנהלת קשרי אורחים

ארמונות הרודס

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
17 ביולי 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

קורונה בהחלט שיבשה ושינתה את חיינו אם זה לטוב ואם זה לרע.
המלון בהחלט משתדל להקפיד על הוראות משרד הבריאות אם זה בעניין המסיכות, מדידת חום, ריחוק חברתי והגשת מזון בצורה נקייה ואסטטית מאוד. עמדות חיטוי ידיים שפזורות במלון. חבל שלא היה ניתן להנות ממתחם הספא שהוא מאוד מרגיע וכייפי. אבל ניתן להנות מהבריכה, מהנוף המדהים מהחדר, ומהחדר עצמו שלא חסכנו ולקחנו סוויטת הגשם. אם כבר נהנים, אז עד הסוף. אנחנו לקוחות חוזרים של המלון ונמשיך לחזור שוב ושוב בתקווה שתודעת השירות תשאר כמו שהיא עכשיו.
המלצה להשתדל להקפיד יותר בעיניין המסיכות בעיקר של האורחים במלון. צריך להעיר יותר.

תאריך השהייה: יולי 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, nataliak300
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Sandra Nahoum, Other בנכס הרודס ויטאליס אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 25 ביולי 2020

שלום רב,
תודה רבה על ביקורת מחמיאה ומזל טוב לכבוד יום ההולדת.
אין דבר משמח יותר מלדעת שהצלחנו להעניק לך חופשה מהנה ומפנקת כפי שתיארת.
נשמח לשוב ולארח אותך באהבה גדולה.

בברכה,
סנדרה נחום
מנהלת קשרי אורחים
ארמונות הרודס

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
4 ביולי 2020-חוות דעת נכתבה ב

ראשית נדהמתי לגלות שהוראות משרד הבריאות אינם נאכפים בחדר האוכל.חבישת המסכות נראתה המלצה בלבד ואנשי צוות כבדו לא פעם בקרבת מזון בלי חבישה תיקנית של מסכה.
גם האורחים נהגו בנושא לפי הבנתם האישית.

סוויטת הגשם בקומה 6 מרשימה ביופיה אך עם פגמים טכניים.
אין מקום ישיבה להנות מ"הגשם".(הספסל לא נמצא בטווח המים) איש האחזקה הציע לי לבקש כסא פלסטיק....מדובר ב 2 מקורות מים גדולים אבל בוודאי זה רחוק מלהדמות לגשם....
המים מתנקזים בחלקם אל הרצפה שרטובה רוב הזמן.
הטלוויזיה לא עבדה-וטופלה
המקרר לא עבד
התשורה שהובטחה ליום הראשון לא הגיעה בגלל בקשת פרטיות למשך שעה לצורך התארגנות בחדר. בחדר. עובדת של הרום סרוויס אמרה שהם לא יכולים להגיע כל שעה וגם אסור להם להתקשר...
יש לציין שעלות כל לילה 2300 שקל.
השירות רחוק מלהיות אישי, אין קשר עין עם האורח ואים רצון לסייע.
העובדים ברובם נראים לא מרוצים ויש לזה השלכה על תיפקודם.
לא אציין שמות של נותני שירות
שפגעו במיוחד ולא את אנשי מכונת הקפה שלא עטו מסכות כלל.

רוצה לציין לטובה את אניטה מהקבלה שעבדה קשה אך האירה פנים וכן את אניה מחדר האוכל שמצטיינת בכל פרמטר.

תאריך השהייה: יולי 2020
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, Daliarot
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Sandra Nahoum, Other בנכס הרודס ויטאליס אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 25 ביולי 2020

שלום רב,

דעתך והתרשמותך משהייתך במלון חשובה לנו ועל-כן אני מודה לך.
הערותייך הועברו למנהלים הרלוונטים לבדיקתם וטיפולם.
אם זאת אציין כי המלון עומד בתקנים של התו הסגול ואנו עושים כל שביכולתו להקפיד שגם אורחינו ישמרו על הנהלים.
נקווה כי בשהייתך הבאה במלון נזכה בשביעות רצונך המלא.

בברכה,
סנדרה נחום
מנהלת קשרי אורחים
ארמונות הרודס

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
19 ביוני 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

התאכזבנו מאד מהחדר. מלון כל כך יקר שלא עומד בציפיות. כשהגענו לא טרחו להסביר לנו היכן החניה וחנינו בחניון ציבורי. החדר קטן ובגלל הרהיטים הגדולים הוא מאד צפוף. האמבטיה לא מצליחה להחזיק את המים הם נוזלים ולכן צריך להמשיך ולפתוח את הברז. רעשים מהמסדורונות. רעש מבחוץ של מסיבה. וגולת הכותרת מזגן בעוצמה כל כך חלשה שלא מקרר את החדר, אלא רק מעט. הגיע טכנאי 3 פעמים ובסופו של דבר הביא לנו מאוורר עומד שבאמת עזר, רק שב2300 שח ללילה הזמן אמור לפעול טוב.
יש לציין לטובה את האוכל גם בבוקר וגם בערב.

תאריך השהייה: יוני 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Road701009
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
sandran589, Guest Relations Manager בנכס הרודס ויטאליס אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 21 ביוני 2020

שלום רב,

דעתך והתרשמותך משהייתך במלון חשובה לנו ועל-כן אני מודה לך.
הערותייך הועברו למנהלים הרלוונטים לבדיקתם וטיפולם.

נקווה כי בשהייתך הבאה במלון נזכה בשביעות רצונך המלא.

 

בברכה,

סנדרה נחום
מנהלת קשרי אורחים
ארמונות הרודס

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות