המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
דן אילת
מלונות בסביבה
דן פנורמה אילת(אילת)(תמורה מצוינת!)
‪$ ‎180‬
‪$ ‎176‬
Hotels.com
הצג הצעה
תעודת מצוינות
  • Wi-fi חינם
  • חניה חינם
‪$ ‎350‬
Hotels.com
הצג הצעה
תעודת מצוינות
  • Wi-fi חינם
  • חניה חינם
מלון נובה לייק אילת - אטלס מלונות(אילת)(תמורה מצוינת!)
‪$ ‎172‬
‪$ ‎166‬
Hotels.com
הצג הצעה
תעודת מצוינות
  • Wi-fi חינם
  • חניה חינם
ישרוטל רויאל גארדן(אילת)(תמורה מצוינת!)
‪$ ‎847‬
‪$ ‎222‬
Booking.com
הצג הצעה
תעודת מצוינות
  • Wi-fi חינם
  • חניה חינם
ישרוטל המלך שלמה - אילת(אילת)(תמורה מצוינת!)
‪$ ‎303‬
‪$ ‎182‬
Agoda.com
הצג הצעה
  • Wi-fi חינם
  • חניה חינם
‪$ ‎183‬
‪$ ‎171‬
Agoda.com
הצג הצעה
תעודת מצוינות
  • Wi-fi חינם
  • חניה חינם
קיסר פרמייר אילת(אילת)(תמורה מצוינת!)
‪$ ‎179‬
‪$ ‎168‬
Booking.com
הצג הצעה
תעודת מצוינות
  • חניה חינם
  • בריכה
מלון קראון פלאזה אילת(אילת)(תמורה מצוינת!)
‪$ ‎135‬
‪$ ‎126‬
CrownePlaza.com
הצג הצעה
  • Wi-fi חינם
  • חניה חינם
מלון רימונים אילת(אילת)(תמורה מצוינת!)
‪$ ‎212‬
‪$ ‎205‬
Expedia.com
הצג הצעה
תעודת מצוינות
  • חניה חינם
  • כולל ארוחת בוקר
‪$ ‎265‬
Booking.com
הצג הצעה
תעודת מצוינות
  • Wi-fi חינם
  • חניה חינם
חוות דעת (1,647)
סנן חוות דעת
1,647 תוצאות
ציון המטיילים
1,139
288
120
57
43
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
1,139
288
120
57
43
קרא מה אומרים המטיילים:
סנןכל השפות
מעדכן רשימה...
76 - 81 מתוך 1,647 חוות דעת
חוות דעת נכתבה 7 בינואר 2017 באמצעות התקן נייד

הגענו ביום חמישי, המלון והנראות מאוד מאוד ישנים, ארוחת ערב בחמישי הייתה מאכזבת, התבססה בעיקר על עופות, הבשר היחיד היה המבורגר, ביקשנו מידת עשייה מדיום קיבלנו בשר יבש ועשויי לחלוטין. ארוחת שישי מהטובות ביותר שאכלנו. פקידת קבלה הייתה אנטיפטית והיה נראה שמאוד מאוד לא רצתה לעזור, גלגלה עניים שביקשתי לדבר עם מנהל תורן. מנהלת תורנית פחות קשובה. נראה בבירוררררר שתודעת השירות במלון מהנמוכות שראיתי בכל אילת!! המילה לא , לא גסה במלון, מיטות מאוד מאוד לא נוחות, קמתי עם כאב גב נוראי. הגיע מנכל חדש , עטיה , נראה שהולך לשנות את חוקי המשחק, מאוד קשוב, מאוד סבלני, רצון מטורף לעזור, שירותי מאוד, שיפר בצורה מאוד מאוד משמעותית את החוייה. נתן את הטלפון האישי שלו ועשה שמיניות באויר לשנות את ההרגשה. אין ספק שהמלון בידיים טובות והשיפור יגיע בקרוב. עטיה הוא נקודת האור במלון. שני עובדים שבלטו מאוד הם יהודה איש מקסים , מלא אנרגיה , נותן הרגשה ממש טובה. רואים שבא לעבוד בכייף. עובד שבלט לשלילה, אמנע מלרשום את שמו , אין ספק שהבעייה לא אצלו אלא במלון עצמו שלא מקפיד על סדנאות ושיחות שירות .העובד חילק קפה, פרצוף נוראי, כששאלנו אם יש קפה שחור ולא פילטר ענה במילה אחת , לא, הסתובב והלך. פרצוף עקום , הרגיש כאילו הדבר האחרון שרוצה לעשות זה לחלק קפה ולתת שירות, לא נראה שעבר אי פעם סדנת שירות או אפילו שיחה בנושא שירות.

שהו בתאריך : ינואר 2017, מאפיין הטיול חופשה רומנטית
1  תודה, Yossi T
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 15 בדצמבר 2016 באמצעות התקן נייד

המלון ממוקם בנקודה הכי ״ חמה ״ באילת, מרחק הליכה מכל המקומות הכי מרכזיים בעיר , אין צורך לחפש אחר מסעדות מפני שאין מקום לעוד פירור לאחר שאוכלים את האוכל הטעים והמגוון המוגש כיד המלך בחדר האוכל של המלון אין ספק שזה המלון עם ארוחת הבוקר הכי טובה בארץ!!

המלון נקי וריחני ,השירות שקיבלתי מכל עובד ועובד היה פשוט אדיב ומקצועי,

תודתי המיוחדת ניתנת לליאור מוצ׳ניק מנכ״ל המלון , שף אופיר קדם והשף קונדיטור הלבבי על האמנות הקולינרית ולטלי אביטבול סגנית מנהלת הקבלה המקסימה והמקצועית

תודה על מלון שהוא סמל לאיכות

שהו בתאריך : דצמבר 2016
תודה, hagarames
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 15 בדצמבר 2016

מלון בעל שם מאוד טוב, אחד מהמובילים באילת. ולכן ציפיתי שיהיה מלון מאוד מרשים כפי שהוא נראה מבחוץ, אבל בפנים הכל מאוד ישן, הריהוט, השטיחים, האמבטיה, מרגיש כאילו משנות ה80 לא עשו שיפוץ.
כאשר אני באה למלון אני מצפה להרגיש במקום על רמה, ולא בסלון של סבא וסבתא.
האוכל היה מאוד עשיר, אבל קלאסי של מלון, יש לציין לטובה מאוד את הקינוחים והעמדת גלידות הביתיות.. אבל שאר האוכל היה רגיל, בארוחת הבוקר לא היה שילוט, לא ידעתי מה איזו גבינה מה, איזה אחוז וכו', אפילו בדברים החמים, מה שלא פיצה ולא לזניה צריך לנחש מה יש בפנים. יש לציין שארוחת צהרים כן היה שילוט, אבל בחלבי היה מאוד קשה להבין מה הולך.
המלצרים היו מאוד חמודים ושירותיים, הביאו מיים מהר כשביקשנו, ופינו כשביקשנו, הרגשנו קיימים- זה היה מאוד מאוד נחמד. אבל דווקא האחראי משמרת של החדר אוכל היו נראים עייפים ולא נחמדים.
בקיצור- לא יודעת אם הייתי חוזרת, לפחות לא עד שכל המלון ישופץ.

  • שהו בתאריך : דצמבר 2016, מאפיין הטיול חופשה רומנטית
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
4  תודה, mali b
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 14 בדצמבר 2016 באמצעות התקן נייד

כבר שנים שאני חוזרת לבקר במלון דן ותמיד אני נהנית ממש.
העיצוב של המלון ממש מגניב והמיקום שלו מעולה! אני אוהבת את הבריכות והאמת שלא ממש מרוצה מכל המעקות ששמו לידם אבל בטיחות זה חשוב...
האוכל הוא ללא ספק החלק הכי טוב במלון! מנות טעימות, מגוונות ומעוררות תאבון בצורת ההגשה...שלא לדבר על הקאווה בארוחת הבוקר וכל ההפתעות הקטנות שיש שם מדי פעם.
תמיד כיף להגיע לביקור, הבעיה היחידה זה שצריך דיאטה אחר כך.

שהו בתאריך : דצמבר 2016, מאפיין הטיול חופשה משפחתית
1  תודה, carmelherold
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 10 בדצמבר 2016 באמצעות התקן נייד

היינו חמישי עד שבת עם ארוחת בוקר. ארוחת הערב יקרה מאוד(400 שקלים לזוג באמצע השבוע) ולדעתי לא שווה את המחיר אז לא לקחנו אותה. השירות במלון מצוין! כולם ממש אדיבים. ארוחות הבוקר היו עשירות וטעימות מאוד. בקיצור אחלה מלון, נהנינו מאוד

שהו בתאריך : דצמבר 2016, מאפיין הטיול חופשה רומנטית
1  תודה, Shlomi M
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות