המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,860)
סנן חוות דעת
1,860 תוצאות
ציון המטיילים
1,396
317
74
44
29
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,396
317
74
44
29
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
10 - 15 מתוך 1,860 חוות דעת
10 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

אפשר גם אחרת.
משל שהיה באמת בתקופת הקורונה בישראל.
משתף אתכם בחויה מאוד אקטואלית מהימים האחרונים.
במהלך השבוע האחרון ביליתי בחופשת קיץ משפחתית במלון ישרוטל ים סוף באילת.
החופשה והמלון היו נהדרים , אוירה מצויינת , אוכל טעים שרות מעולה וכמובן ים סוף האחד והיחיד.
אבל לא בשביל זה אני כותב את הפוסט הזה.
אני כותב אותו כי נוכחתי לדעת שבתקופת הקורונה אפשר להתנהג גם אחרת.
רבות נכתב ונאמר בגנות אופן פעולת הממשלה והתנהגות האזרחים בכל הקשור לקורונה.
אבל הפעם הופתעתי לטובה.
במלון הייתה הקפדה יתרה על עטיית מסכות על ידי כל אנשי הצוות ללא יוצא מן הכלל.
התנהגות זו הקרינה על האורחים שגם הם ללא יוצא מן הכלל עטו מסכות , בשטחים הציבוריים , במסעדות ובברים במעברים בין שולחן האוכל למזנוני ההגשה.
באם אורח שכח לעטות מסכה (כמו שקרה לי פעם אחת) מיד אחד מאנשי הצוות מעיר לו בנימוס.
ואם לא עטית מסיכה לא תקבל שרות. לא אוכל , לא שתייה ולא מה שהיה ברצונך.
ברחבי המלון מפוזרות עמדות אלכוג'ל רבות.
במסעדות מוגש מזון באופן שלא מאפשר לאף אורח לגעת בו. האורח מצביע על האוכל מאחורי מסך זכוכית ומקבל אותו לצלחת על ידי איש צוות בשפע וביד נדיבה.
אני יכול להמשיך ולתת דוגמאות רבות אבל המסר מובן וברור.
יש הנהלה שמנחה ומפקחת , יש עובדים שמבצעים ומקפידים ויש אורחים שמשתפים פעולה ולא מקטרים.
זה משל שהיה באמת השבוע באילת.
והנמשל? ממשלת ישראל מבולבלת ומבלבלת בהנחיות , יש פקידים ועובדי ציבור שלא מיישמים ולא מבצעים ויש ציבור ישראלי ששם פס על הכל והתוצאה הרי היא לפניכם.
והערה לסיום לכל הסרקסטים. אני לא ממומן על ידי רשת ישרוטל והם לא מעורבים בפוסט הזה.
אני כותב אותו כי זו הוכחה שאפשר גם אחרת.
בריאות לכולם ושתפו גם אחרים.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, _H5755IQ
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל מלון ים סוף אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 בספטמבר 2020

_H5755IQ היקר,


שמחנו לקרוא, כי כלל שירותי המלון לרבות הבריכה המקסימה במלון ישרוטל ים סוף עמדו לשביעות רצונך!

צוות המלון עושה כל שביכולתו, על מנת למצוא את האיזון שבין לארח בהתאם לתקנות לבין שמירת אווירת הנופש הנעימה לה ציפו ומצפים אורחינו.
בהתאם להנחיות, כלל העובדים מקפידים לחבוש מסיכות כנדרש, לבדוק חום בכניסה למלון ולתחנות מסוימות במתחם וכמובן דאגנו, ככל האפשר, לשמור על מרחקים בין האורחים שנדרשו אף הם בעטית מסיכה.
כמו כן, דאגנו לשמור על היגיינה מרובה בחדר האוכל כשרוב המנות מוגשות באריזות סגורות ואישיות ולאורחים אשר חששו מקרבה לאורחים אחרים.

מילותיך החמות יועברו לידיעתם של מנכל המלון וצוותו.
שבחיך יועברו בשמחה לידיעתם של הנוגעים בדבר ואנו כבר מצפים לך בחופשתך הבאה.
בברכה,
דורין
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
8 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

היה שוב ביקור מושלם!
חדרים כיפיים ונקיים, שירות קשוב ואיכותי, מיקום פנטסטי ומלון יפיפה.
חוף הים ממול נהדר ואפשר לשאול ציוד ממועדון הצלילה ולצלול בשונית אלמוגים .
אנו מחכים בקוצר רוח להתארח שוב בקרוב!!

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, ליאנה ר
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל מלון ים סוף אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 9 בספטמבר 2020

ליאנה ר היקרה,


אנו מודים לך על תגובתך ועל היותך אורחת חוזרת וקבועה במלונינו.
אנו עושים מאמצים רבים, על מנת להנעים את זמנם של אורחינו ולהעניק להם שירות אדיב ומקצועי, מסירותנו לרווחתם של אורחינו היא עבורנו ערך עליון, אותו חרטנו על דגלנו מאז ומתמיד, ומשמעותו בעינינו היא הענקת שירות אדיב ומקצועי, מתוך רצון להעניק לאורחינו את חופשת החלומות שלהם.

מילותיך החמות הועברו לידיעתו של מנכ"ל המלון וצוותו.
מקווים לשוב ולהמשיך לראותך בין האורחים המרוצים במלונותינו תוך שאנו נעשה כל שביכולתנו, על מנת שחופשותיך העתידיות תהינה מהנות.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
7 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

תמורה מצויינת למחיר. וכמו תמיד ישרוטל זה ישרוטל הקפדה על הפרטים הקטנים משולבת ברצון להוציא אותך עם חיוך מאוזן לאוזן עושים את ההבדל בין חופשה נחמדה לחופשה כיפית ומהנה
אנחנו ממש נהנינו מכל רגע וללא ספק נחזור שוב

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, victorkalimi1
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל מלון ים סוף אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 8 בספטמבר 2020

victorkalimi1 היקרה,

שמחתי לקרוא את תגובתך באשר לחופשתך האחרונה במלון ישרוטל ים סוף
מילותיך החמות יועברו לידיעתם של מנכל המלון וצוותו.
נשמח לראותך גם בחופשותיך הבאות.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
6 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

ירדנו לאילת לישרוטל ים סוף, מלון הבית של מועדון האופנועים SKY RIDERS MC TEL AVIV.
הפעם הצטרפו אלינו בנות ובני המשפחה של חברי המועדון.
התקבלנו בבוקרו של יום חמישי, עת נחתנו במלון בשעה 09:00, בכבוד מלכים והתכנסנו כולנו בחדר האוכל לארוחת בוקר מזמינה, מגוונת ומפנקת.
כמו בכל פעם, החדרים היו מצוחצחים, בוהקים ומזמינים ומיד הרגשנו בבית.
מנכ"ל בית המלון דאג לנו לאזור בו נוכל לסעוד כולנו, הוזמנו כ - 50 חדרים עבור חברי המועדון ומשפחותיהם.
השף דאג למבחר עשיר, מגוון טעמים וערב לחך ואחרי ארוכה יצאנו נפעמים מעושר הטעמים ומהיחס החם של צוות חדר האוכל.
כמובן שלא אשכח להזכיר את ערב שבת, בו להקת SKY RIDERS BAND הופיעה בםני אורחי המלון ובפני חברי המועדון ומשפחותיהם.
תודה מיוחדת לדודו שאיפשר את האירוע, דאג להקמת במה וציוד הגברה ברמה הגבוה ביותר ואיפשר לנו להכניס את אחד האופנעים ליד הבמה, בכדי להכניס את האורחעם לאווירה.
אין ספק שמנהלי ואנשי ישרוטל ים סוף עשו הכל בכדי לתת לנו תחושת מלכים ובכדי שהשהיה במלון, בחדר האוכל, הלובי, בבריכה, בחוף הים יהיו מהטובות ביותר.
תודה לכם ולהתראות בפעם הבאה.
זו הזדמנות להודות לאיילת דרור שאירגנה, שטרחה, שדאגה, שהתקשרה, שוידאה שכל אחד קיבל את הטוב ביותר.
אנו, נילי ושלומי שפירא מראשון לציון, מורידים בפניכם את הכובע - כה לחי .

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, Wanderer751389
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל מלון ים סוף אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 7 בספטמבר 2020

Wanderer751389 היקר,


כייף גדול לקרוא את תגובתך באשר לחופשתך האחרונה במלון ישרוטל ים סוף!
תגובות כשלך מחזקות את ידנו ואנו שמחים לדעת כי מאמצינו נושאי פרי.
שבחיך יועברו בשמחה לידיעתם של הנוגעים בדבר
נשמח לשוב ולארח אותך גם בחופשותיך הבאות באילת.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
6 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

היום הגענו למלון ים סוף בערכב של זוג ונוער. בכניסה פינקו אותנו במשקי קל. פנים זוהרות של מור פקידת קבלה, היסברה לנו על כללי המלון עם חיוך רחב תוך אמפטיה ודאגה.
קיבלנו שדרוג בחדר הפונה לים. תודה מיוחד לאסנת פינטו מנהלת יחסי ציבור שבאופן אישי דאגה לנו לאירוח מפנק ואדיב.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, gavrielc2013
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס ישרוטל מלון ים סוף אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 7 בספטמבר 2020

gavrielc2013 היקר,


תודה רבה על שהקדשת מזמנך לכתוב משוב למלון.
רשת מלונות ישרוטל עושה כל שלאל ידה על מנת להעניק לאורחיה חופשה מהנה ומפנקת ואנו שמחים לקרוא כי גם הפעם הענקנו לך חופשה מהנה!
מילותיך החמות יועברו לידיעתם של מנכל המלון וצוותו.
אנו נשמח לשוב ולארח אותך גם בעתיד תוך שאנו נעשה כל שביכולתנו על מנת להעניק לך חופשה
מהנה ומפנקת
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות