המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מלונות בסביבה
חוות דעת (1,541)
סנן חוות דעת
1,541 תוצאות
ציון המטיילים
753
450
203
86
49
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
753
450
203
86
49
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
3 - 8 מתוך 1,541 חוות דעת
15 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

אכזבה נוראית! מלון מיושן, וישן. חדרים מעופשים, ריח נוראי, לא נקיים! בחדר הראשון שקיבלנו היה ריח של שתן! קיבלנו קומה 1 על אף צ'ק אין מוקדם שצויין מפורשות קומה גבוה. החדר השני היה עדיין ישן, מלוכלך על עם פחות ריח, אך קיבלנו צ' ופר, תחתונים על השטיח ליד המיטה, לא שלנו! כמו כן, דלת הכניסה ודלת השירותים, חורקות ורק ע"י טריקה ננעלות. מקלחת: לא היה ראש מקלחת! רק ידית. מקלחת לא נקיה! אכזבה נוראית. רמה של מלון בהודו!

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, Liranabudraham
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Deena Mosko, Other בנכס מלון פרימה מיוזיק, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 4 שבועות

לירן שלום,

ראשית, ברצוני להודות לכם על שבחרתם להתארח במלון פרימה מיוזיק. אני מודה לכם על שהקדשתם מזמנכם והעליתם על הכתב את רשמיכם על המלון. כפי שתיארת במכתבך, אנו רואים בכל ההערות כהארות להסקת מסקנות ושיפור מתמיד. אני מקווה שתינתן לי ההזדמנות לארח אתכם במלון בעתיד, ובטוחה כי רשמיכם בעתיד יעידו על מאמצינו הכנים והמתמידים לשיפור. בברכה ובתודה, הילה

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
13 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

המלון זול משמעותית מכל מלון אחר ונותן תמורה מעולה למחיר החדרים ממש טובים ומשופצים הבריכה ומרחבי הדשא ממש נעימים השירות והיחס מעולים ממש הארוחת בוקר הייתה ממש טובה וטעימה
רק חבל שיש כמה פרטים שלא מטפלים בהם וחוסכים עליהם למשל מעלית שלישית תקולה כבר מעל חצי שנה, ישנם מרחבים במלון שנראים כאילו הזמן עצר בהם מלכת ולא שופצו מאז הקמת המלון, מתחם הבריכה שכולל מדשאות שניתן לשבת בשעות הערב שנסגר לאחר שהבריכה נסגרת
חנייה של המלון שלא מסודרת

עצה לגבי חדרים: הכי זול בהרבה מכל מלון אחר באילת ביחס למה שמקבלים
תאריך השהייה: ספטמבר 2020
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, eitanlix
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Deena Mosko, Other בנכס מלון פרימה מיוזיק, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: לפני 4 שבועות

איתן שלום,

תודה, תודה, תודה !!

תודה לכם על שבחרתם פרימה, תודה על שהשקעתם מזמנכם והעליתם משוב כה מפרגן על המלון והצוות.

אנו עושים לילות כימים על מנת להראות לכולם חווית שירות אחרת, חווית שירות עם רעיון !

אדאג להעביר תודותיכם לכלל הצוות.

נתראה בחופשה הבאה,

הילה

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
11 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

מלון במחיר שפוי , בעיקר אם מזמינים מראש , קרוב ונוח לגולשים קייט וגלישת רוח , ארוחת בקר נאה בהתחשב בתנאי הקורונה , חדר נוח אם כי הניקיון במהלך השבוע כלל רק מתיחת הסדינים , החלפת מגבות ובעצם רק סידור ולא ניקיון , ובריכה עם הרבה מרחב בריכה גדולה עם מדשאות ומספיק אזורי דשא וצל לשבת בתנאי בידוד

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
    • מקום
    • איכות השינה
תודה, Benziya
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Deena Mosko, Other בנכס מלון פרימה מיוזיק, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 בספטמבר 2020

שלום רב,

תודה, תודה, תודה !!

תודה לכם על שבחרתם פרימה, תודה על שהשקעתם מזמנכם והעליתם משוב כה מפרגן על המלון.

אנו עושים לילות כימים על מנת להראות לכולם חווית שירות אחרת, חווית שירות עם רעיון !

נתראה בחופשה הבאה,

הילה

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
10 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

ברוב ההיבטים המלון בסדר גמור ונותן תמורה הגונה לעלות. יחד עם זאת נושא אחד הינו בעייתי ביותר וזה נושא החניה. כמות מקומות החניה אינה מספקת. מקומות לא מסומנים והתוצאה חניה מאולתרת לא בטיחותית, צפופה ביותר ובעייתית מאד. וממש לא ברור למה. מה הבעייה לסלול לסמן ולהוסיף 50% מקומות חניה. שטח הרי יש בשפע. פשוט חבל שנושא כל כך פשוט פוגם באוירת החופשה

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
    • חדרים
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, Victory1957
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Deena Mosko, Other בנכס מלון פרימה מיוזיק, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 בספטמבר 2020

שלום רב,

תודה רבה על המשוב הקצר לגבי שהייתך במלון .שביעות רצון אורחינו הינה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו רואים בכל הערה כהארה על מנת לשפר ולהשתפר

משובים כשלך עוזרים לנו לבחון את רמת השירות במלוננו .

שמחתי לשמוע כי למרות כל ההערות קיבלת תחושה טובה מהשהות במלון.

מקווה שיתאפשר לי לראותך בין אורחינו בעתיד.

בברכה,

הילה

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
9 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

היה מעולה, הארוחת בוקר טעימה מאוד
נותני השירות היו מעולים
הבעיה היחידה שהייתה לנו היא שהמיטה שקיבלנו הייתה מופרדת (שתי מיטות יחיד צמודות) וזה פחות נוח אבל לאחר לילה הצליחו להחליך לנו חדר עם מיטה זוגית

עצה לגבי חדרים: איזור שקט ונעים
תאריך השהייה: אוגוסט 2020
    • מקום
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, ZigoMan
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Deena Mosko, Other בנכס מלון פרימה מיוזיק, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 13 בספטמבר 2020

שלום רב,

תודה רבה על המשוב הקצר לגבי שהייתך במלון .שביעות רצון אורחינו הינה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו רואים בכל הערה כהארה על מנת לשפר ולהשתפר

משובים כשלך עוזרים לנו לבחון את רמת השירות במלוננו .

שמחתי לשמוע כי למרות כל ההערות קיבלת תחושה טובה מהשהות במלון.

מקווה שיתאפשר לי לראותך בין אורחינו בעתיד.

בברכה,

הילה

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות