המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
שריין את המחיר הנמוך ביותר מהאתרים האלו
FindHotel
StayForLong
Expedia.com
Hotels.com
הצג כל 14 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,237)
סנן חוות דעת
2,237 תוצאות
ציון המטיילים
1,685
235
147
80
90
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,685
235
147
80
90
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
51 - 56 מתוך 2,237 חוות דעת
26 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

חברי חוג השמש ואורחים קבועים במלון,
כיף לחזור וזה רק הולך ונהיה טוב יותר.
הכל מעולה, השרות הריח, הנקיון, חדרים ברמה גבוהה, האוכל, יחס העובדים.
רוב העובדים קבועים ונותנים יחס ותחושה של בית.
רוצה לציין לטובה את מורן, סימה, אלה, עדי, אדי, אדי וראג׳י
עובדים מסורים אנשים יקרים שצריך ללמוד מהם שרות טוב מהו. כל הכבוד למנצח על התזמורת חיים כהן היקר.
המשיכו לעשות חייל נהנים לשוב אליכם בכל פעם מחדש!

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Roymazuz
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס רויאל ביץ' - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 29 בספטמבר 2021

Roymazuz היקר,

שמחתי לקרוא, כי חופשתך האחרונה במלון ישרוטל רויאל ביץ' אילת עמדה לשביעות רצונך וכי שירותי המלון תאמו את ציפיותיך.
מסירותנו לרווחתם של אורחינו היא עבורנו ערך עליון, אותו חרטנו על דגלנו מאז ומתמיד ומשמעותו בעינינו היא הענקת שירות אדיב ומקצועי, מתוך רצון להעניק לאורחינו את חופשת חלומותיהם.
מילותיך החמות יועברו לידיעתם של מנכ"ל המלון וצוותו.
נשמח לראותך גם בחופשותיך הבאות.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
25 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב

חזרנו לפני מספר ימים מחופשה מדהימה במלון בראש השנה.
המלון פשוט בחירה מוצלחת לחווית אירוח מהממת ובלתי נשכחת.
האוכל במלון פשוט מדהים יחד עם השירות היה שווה את המחיר.
הנוף עוצר נשימה
הניקיון מעולה בכל מקום שהיינו בו.
נחזור זה בטוח.

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה בזוג
תודה, 838yardeny
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס רויאל ביץ' - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 29 בספטמבר 2021

838yardeny היקרה,

שמחתי לקרוא את מילותיך החמות באשר לחופשתך האחרונה במלון ישרוטל רויאל ביץ' אילת.
אנו מקווים כי תינתן לנו ההזדמנות לשוב ולארח אותך גם בעתיד, תוך שאנו נמשיך לעשות כל שביכולתנו על מנת שחופשתך תהיה מהנה ומפנקת.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
25 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב

התארחנו בחג סוכות והאירוח היה יוצא דופן האוכל והשירות מעבר למצופה רוצה לציין לשבח את מנהלת ערב עדי יוז שדאגה לנו לאורך כל השהייה וניתקע לבן שלי הרחפן על העץ דקל והיא דאגה שיורידו לו אותו והכל בסבלנות ובנעימות עדי היא נכס אמיתי למלון תודה לכם בהחלט נשוב תמורה מלאה לכסף

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Shay A
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס רויאל ביץ' - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 29 בספטמבר 2021

Shay A היקר,

רשת מלונות ישרוטל עושה כל שלאל ידה על מנת להעניק לאורחיה חופשה מהנה ומפנקת ואנו שמחים לקרוא כי גם הפעם הענקנו לך חופשה מהנה!
מסירותנו לרווחתם של אורחינו היא עבורנו ערך עליון, אותו חרטנו על דגלנו מאז ומתמיד ומשמעותו בעינינו היא הענקת שירות אדיב ומקצועי, מתוך רצון להעניק לאורחינו את חופשת חלומותיהם
מקווים לשוב ולראותך גם בעתיד.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
24 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מלון מפואר אבל קצת מיושן. למשל, המזגן כבה בכל פעם שדלת המרפסת נפתחת, ולא נדלק אוטומטית כשהיא נסגרת חזרה - צריך לקום ולהדליק אותו. אין חניה. האוכל סבבה, הטרקלין מעולה (אבל אין עיתונים). תפריט הספא חלקי ביותר, נטען שבגלל הקורונה, אם כי לא ברור הקשר. השירות אדיב לכאורה אבל לא מתוך תפיסה שירותית אמיתית, אם תבקשו משהו יתכן שתקבלו אותו, אבל אם לא תבקשו הם לא יציעו מעצמם - גם את המובן מאליו. זמן ההמתנה ארוך - עד שהגיעו לפתוח מיטה שלישית שהוזמנה מראש, נאלצנו לעשות את זה בעצמנו ועוד קיבלנו פרצוף. התחזוקה לעתים לקויה, אם תבקשו לעבור חדר אז תעברו, אבל אם לא - יטחנו אתכם עם לחכות לטכנאי, לאחראי ולאחראי על האחראי - במשך 5 ימים. יש חניה שסגורה במחסום, יפתחו אם תבקשו מסיבה מוצדקת אבל לא יציעו. אם תשאלו אם יש מקום, יגידו לכם לבדוק לבד. ובאנקדוטה אחת שמגלמת את הכל: חשבתם שבעיר חמה כמו אילת ישימו בקבוק מים בחדר - אבל זה רק ביום הראשון. בהמשך- תסתדרו לבד. בקיצור, כולם מחייכים חיוך רחב אבל תפיסת שירות זה משהו הרבה יותר עמוק, ושם זה נופל.

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, LiorM105
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס רויאל ביץ' - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 29 בספטמבר 2021

LiorM105 שלום,

תודה רבה על שהקדשת מזמנך לכתוב משוב למלון.
הערותיך אכן נלקחו לתשומת ליבנו ויועברו לידיעתם והמשך טיפולם של הנוגעים בדבר.
אנו נשמח לשוב ולארח אותך גם בעתיד תוך שאנו נעשה כל שביכולתנו על מנת להעניק לך חופשה מהנה ומפנקת
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
21 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

בראש וראשונה אין על צוות יתחסות ברמה גבוהה במיוחד לאחת ויחידה עדי מנהלת יחסי ציבור ערב שיתחחסה אלינו כמו מלכים דבר שני אוכל ממש ברמה גבוהה וארוחת בוקר ממש טובה אויקה נחמדה ודבר אחרון החדרים ממש ניקיים ומתופחים כל מה שאתה מבקש מקבל יוצא מן הכלל תודה על הכל משפחת סיני

תאריך השהייה: ספטמבר 2021
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Amir5500
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Dorin Malka, Owner בנכס רויאל ביץ' - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 22 בספטמבר 2021

Amir5500 היקר,

שמחתי לקרוא כי כלל שירותי מלון רויאל ביץ' אילת ומגוון המזון שהוגש בחדר האוכל המרכזי תאמו את ציפיותיך!
שבחייך בנושא הועברו לידיעתם של שף ומנכ"ל המלון!
נשמח לשוב ולארח אותך גם בעתיד.
בברכה,
דורין

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות