המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
שריין את המחיר הנמוך ביותר מהאתרים האלו
Tripadvisor‏1,234 $
Priceline‏1,234 $
Agoda.com‏1,239 $
eDreams‏1,234 $
Expedia.com
Hotels.com
הצג כל 14 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (877)
סנן חוות דעת
877 תוצאות
ציון המטיילים
183
194
197
112
191
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
183
194
197
112
191
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
10 - 15 מתוך 877 חוות דעת
24 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

המלון 5 כוכבים אבל לא מתאם ציפיות עם זה, החדרים בלויים וישנים
חוץ מזה שהוא גדול מאוד ואחלה עם הבריכות אבל זה הכל, אפילו הקירות של המלון במסדרונות נראים כבר בלויים ,פעם הוא היה טוב,

השירות גרוע ביותר ובקיצור שנה הבאה לא שם.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, shovalzohara
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
15 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

לאחר שחשבנו לחגוג את יום הנישואין שלנו עם 3 ילדינו ב 20-23/8/20 שלחנו מכתב המופנה למחלקת יחסי ציבור קלאב הוטל אילת ולאחר מכן מייל ב 3/9/20 ועד היום לא התייחסות או מענה לשם אנו כבר לא נחזור. אבל תביעה תגיע...
 
הנדון: תלונה על ליקויים חמורים במלון קלאב הוטל אילת
הגענו לסופ"ש ארוך, זוג שני ילדים ותינוק למלון והשקענו ממיטב כספינו בעיקר בתקופה קשה זו.
אסקור בפניכם כמה אירועים שלא חווינו מעולם בשום בית מלון.
1. הרעש הגדול בבית המלון ובמסדרונות, ביום ועד השעות הקטנות של הלילה כולל נקישות על הדלת וריצה של ילדים וגם לאחר שהערנו מספר פעמים העניין נמשך,  פשוט מזעזע.
2. בנוסף התחיל אירוע פרטי שקיימתם מתחת למרפסת שלנו ממש כאילו חתונה מתקיימת בתוך החדר שלנו. (רק לציין שעבר עלינו לילה לבן, אנחנו עם תינוק בן שנה וחצי).
מעבר לכך בכל הלילות היו אנשים שעשו מסיבות עם מוזיקה ברמה לא סבירה עד 4 לפנות בוקר (הכל מצולם ומתועד). כך שחווינו לילות ללא שינה  "בחופשה".
2. קיבלנו מיטת תינוק שבורה – מצאנו את התינוק שלנו בלילה בוכה בכי מרורים וכשהדלקנו את האור ראינו שהוא פשוט נפל מהחלק הפנימי של המיטה שנשבר.
ראשו על הרצפה מחוץ למיטה ורגלו תקועה בתוך המיטה (העניין מצולם גם כן).
פשוט מחדל גדול לתת מיטה שבורה. יכול היה להיחנק. נמנע פה אסון גדול (ויש תמונות של המיטה השבורה כמובן). אין ספק שהעניין הזה ממש הכניס אותנו לטראומה רצינית ומיותר לומר שלא ישנו כל הלילה.
3. חיכינו המון זמן ביום השלישי שמישהו יביא לנו מגבות להתקלח (מעל שעה), ובשעות אחר הצהריים המאוחרות הוחלפה לנו המיטה השבורה
חייבים להודות שמאד לא נהננו בחופשה שחיכינו לה כולנו.
אין ספק שלא נרצה עוד לחזור למלון הזה וכמובן שלא נמליץ למכירינו, ההפך: נכתוב את סיפורינו בטריפ אדוויזר, גוגל, משרד התיירות וכו' כדי שסיפורים כאלה לא יחזרו על עצמם וחלילה יגרם נזק בשל זלזול בבטיחות  ולא פחות בטיפול אחר כך ( מיטת התינוק השבורה).
הבחורה ביחסי ציבור ניסתה להציע לי ארוחת בוקר שארגיש טוב יותר, לא ברור לי למה היא חושבת שזה פיצוי הולם. מחכים מיום ראשון ה: 23/8/2020 שהנחנו את המכתב הזה על שולחנכם שהופנה למחלקת יחסי ציבור להתייחסות כלשהי ומענה מצידכם (אגב המכתב נכתב בהמלצתכם כדי שנקבל התייחסות). מיותר לומר שלא זכינו אפילו לשיחת טלפון

תאריך השהייה: אוגוסט 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Z4328YV_
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
10 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

חזרנו היום מחופשה הכי גרועה שהיתה לנו אי פעם, זה התחיל מקבלת הפנים, המתנה של שעה ללא מזגן, תודעת שירות הכי נמוכה שידענו,העובדים עושים טובה שנותנים שירות במקרה הטוב, בשעה 21:00 מפנים מהלובי, לשטיפת שטיחים, כשהמקום הומה אדם, אוכל ברמה נמוכה ואף מנצלים את הקורונה, לצמצם את נמגוון כמה שיותר, בריכות מלוכלכות, רמת תחזוקה נמוכה, מאכזב מאוד ואין סיכוי שנחזור אי פעם, גם לא בחינם.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, 2409lllyyy
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
7 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

הגענו לחגוג כאן יום הולדת. ביקשנו במפורש חדר עם נוף לים או לבריכה והובטח לנו שנקבל. הגענו למלון וקיבלנו חדר עם נוף לקיר של פטיו. לא מצאו לנו חדר אחר. המזגן בחדר בקושי עובד. חזרנו מחום 40 בחוץ לחדר חם באותה מידה. גם תוך כמה שעות החדר לא ממש נהיה נעים. האוכל גם גרוע. לא ממליצה. בית מלון לא זול ולא מקבלים תמורה הולמת עבור הכסף.

תאריך השהייה: ספטמבר 2020
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Ardetz
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
7 בספטמבר 2020-חוות דעת נכתבה ב

הגעתי למלון ביום חמישי 3/9/20 יחד עם אישתי והילדים וחיכינו שעה וחצי עד שקיבלנו את החדר.
חיכינו במתחם לא ממוזג עם עוד הרבה אורחים שהגיעו למלון ואפילו מים קרים לא חילקו לממתינים בתור.אמרתי לשומר שאחראי על התור מדוע לא שמים מתקן מים קרים לאורחים והוא השיב לי
שבעצמו לא שתה מים כבר שעתיים.לדעתי השרות לאורח שלהם לקוי מאוד.
לגבי החדר עצמו היה מרווח ומסודר אבל לא טורחים לנקות אותו מידי יום .
עכשיו שיש מגיפה הייתי מצפה שינקו כל יום את החדר ויחליפו מצעים.
לגבי האוכל בחדר אוכל אין מבחר של מזון ולכל סוג של אוכל יש תורות ארוכים של סועדים
וצריך לחכות שהטבח ישים את האוכל בצלחת דבר שגורם לעוגמת נפש וחוסר רצון לסעוד שם.
לגבי הבריכות הם במצב טוב וילדים נהנים להיות בבריכה.
לסיכום מלון ממוצע מאוד ולא מומלץ למי שרוצה לעשות בטן גב וחופשה רגועה.
ביקרתי בעבר מספר פעמים במלון והפעם התאכזבתי מאוד.מקווה שהמנהלים יסיקו מסקנות
וישפרו את שירותי המלון.

עצה לגבי חדרים: מיקום המלון הוא מצויין.קרוב מאוד לטיילת
תאריך השהייה: ספטמבר 2020
    • חדרים
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, Liroy2020
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות