המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
שריין את המחיר הנמוך ביותר מהאתרים האלו
Trip.com
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
הצג כל 18 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מלונות בסביבה
חוות דעת (2,086)
סנן חוות דעת
2,086 תוצאות
ציון המטיילים
1,572
268
124
66
56
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהכל השפות
שפות נוספות
ציון המטיילים
1,572
268
124
66
56
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנן
מעדכן רשימה...
989 - 994 מתוך 2,086 חוות דעת
2 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

חוות הדעת שלי בנוגע למלון היא שלילית בחלקה וניתן לשפר המון דברים. הגענו ביום חמישי האחרון אמנם יומיים קודם לכן התקשרו וביצעו צ'ק אין על מנת של נמתין בתור. ובאמת כך היה הגענו למלון והחדר היה מוכן עוד לפני שעת קבלת החדרים.
החדרים נראים בסדר. אך הדבר העיקרי בעיני ובעיני משפחתי הוא החוסר רגישות של צוות חדר האוכל והאוכל הגרוע שהיה.
האוכל באופן כללי אינו מגוון כלל. יש מלא עמדות אוכל אך האוכל אותו הדבר בשני צידי הבופה. דבר נוסף השירות של השתייה הוא עצמי כל פעם שאדם רוצה לשתות כוס מיים הוא צריך לקום. אין כוס או קנקן על השולחן- אמנם יש יתרון שמציעים שתייה קלה חופשית אך עדיף אחרת שהשולחן ערוך כמו שצריך עם כוסות ומים.
דבר נוסף והוא בעיני בין הגרועים הוא החוסר רגישות של מקבלי הפנים בחדר האוכל- בערב שישי הגענו לעשות קידוש, ההורים שלי נכנסו קודם לנו מסיבות אישיות ואנו התכוונו להצטרף אליהם אחרי כמה דקות. כשהגענו למי שעמדה בכניסה והסברנו לה שההורים שלנו בפנים היא הייתה מאוד לא נחמדה ודיברה מאוד לא נעים נאמר לנו לחכות את כל התור ולא ניכנס לפני כן. התור השתרך עד למעליות- פניתע שוב למישהו אחר והסברתי לו שאני לא רוצה שולחן אחר אלא ההורים שלי יושבים בשולחן גם זה לא עזר. אחרי מספר דקות שאמא שלי פנתה למנהל חדר האוכל הועילו בטובם להכניס אותנו.
ודבר אחרון שהוא הגרוע מכל זה האוכל שהיה בשישי שבת ראשית לא היה אוכל המתאים לארוחת שישי לקידוש ובנוסף לכך האוכל בשבת היה מקולקל כל המשפחה הייתה עם קלקול קיבה.
אני בטוחה וסמוכה שאני לא חוזרת לבית המלון הזה! יש לציין ששמענו ביקורות טובות מאוד אך התאכזבנו מאוד מבית המלון הזה.
רשמתי את הדברים גם להנהלת המלון מקווה שהם יקשיבו ויתקנו.

תאריך השהייה: אוגוסט 2016
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
תודה, Tour661620
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Benny L, Manager בנכס ישרוטל המלך שלמה - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 7 באוגוסט 2016

לירון ב שלום,

אנו מודים לך על חוות דעתך באשר לחופשתך האחרונה במלוננו.

הערותיך באשר למגוון המזון המוצע ולשירות שניתן לך בעת כניסתכם לחדר האוכל נלקחו לתשומת ליבנו והועברו לידיעתם והמשך טיפולם של הנוגעים בדבר.

במידה ותרצי לקבל התייחסות נרחבת באשר לטענתך העוסקת במצבכם בריאותי תוכלי להעלות פנייה מסודרת לכתובת מייל aritb@isrotel.co.il ואנו נשמח להשיב לך בנושא.

צר לנו כי לא הצלחנו לעמוד בציפיותיך ואנו מקווים כי תינתן לנו ההזדמנות לתקן את הרושם שנוצר.

בברכה,

בני לוי

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
2 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

ממלצים בחום על הספא במלון, מכיוון שאנחנו אורחים חוזרים (25 שנה) אנו יכולים לומר שמנהלת הספא חני דואגת שהספא יהיה מסביר פנים, נקי עם אוירה טובה ונעימה של הירגעות. הרגע יצאה אשתי מטיפול מסאז' של אבנים חמות אצל המטפלת נדיה והיא כל כך נהנתה מהמסאז' המקצועי שמשאיר חשק לעוד.

תאריך השהייה: אוגוסט 2016
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, tzubery
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Benny L, Manager בנכס ישרוטל המלך שלמה - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 4 באוגוסט 2016

tzubery היי,

רשת מלונות ישרוטל עושה כל שביכולתה על מנת להעניק לאורחיה חופשה מהנה ומפנקת ועל כן אנו שמחים לדעת שמאמצינו נושאים פרי.
מילותך החמות הועברו לידיעתה של מנהלת הספא.

נשמח לראותך גם בעתיד..

בברכה,
בני לוי

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
2 באוגוסט 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

התארחנו במלון עם עוד כמב זוגות חברים נהנו מכל רגע!!!!!
הארוחת בוקר הייתה מושלמת!
החדרים משופצים , לקחנו את קומת המלך 1103
כל מה שביקשנו הגיע אלינו מהר מאוד.
השירות בטרקלין היה מדהים, שווה להוסיף כסף בשביל זה ..

תאריך השהייה: אוגוסט 2016
סוג טיול: נסיעה עם חברים
תודה, Jessi1020
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Benny L, Manager בנכס ישרוטל המלך שלמה - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 4 באוגוסט 2016

Jessi1020 היי,

תודה רבה לך על תגובתך החמה באשר לחופשתכם האחרונה במלונו.
נשמח לראותכם גם בעתיד.

בברכה,

בני לוי

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
29 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב

אז החלטנו לעשות את החג בבית המלון .
אווירה מתאימה בעיקר לילדים קטנים בית המלון משקיע מאוד בפעילויות לילדים ו"בממלכת הילדים " של המלון אשר מאוד מושקעת .
הספא נחמד .
בתור חברי חוג השמש לא היינו צריכים לעמוד בתורים הארוכים לקבלת חדרים וגם החדרים שקיבלנו היו בקומות המלך {למזלנו } שמענו מהנופשים האחרים שהחדרים לא ברמה גבוה כמו שמצפים מרשת ישרוטל אתן את חוות דעתי על החדר מאוד נחמד מקלחות חדשות ופינוקים נשלחו לחדר כולל עיתון .
****הבעיה שהכי הפריע לנו ובגלל זה המלון מקבל 3 כוכבים היא ההמתנה למעליות פשוט נורא אתה מוצא את עצמך בלובי של המלון שיהיה ללא מזגן ממתין רבע שעה לפעמים למעלית ..מרוב החום אתה יורד עצבני ועייף לברכה ..
בגדול לא מומלץ בחגים בכלל המלון מתפקד יותר טוב בשאר הימים בשנה מניסיון קודם .
חופשה מהנה .

עצה לגבי חדרים: מומלץ לבחור בחדר בקומות המלך חדר יפים ונותנים כניסה לטרקלין שנחמד מאוד .
תאריך השהייה: אוקטובר 2015
  • סוג טיול: נסיעה עם משפחה
    • איכות השינה
    • מידת ניקיון
    • שירות
תודה, tair_102
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Benny L, Manager בנכס ישרוטל המלך שלמה - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 באוגוסט 2016

tair_102 שלום,

אנו מודים לך על שטרחת וכתבת את חוות דעתך באשר לחופשתך האחרונה במלוננו.
שמחנו לקרוא, כי שירותי המלון אכן עמדו לשביעות רצונך.

יחד עם זאת, הצטערנו לקרוא, כי ההמתנה למעליות במלון העיבה על חופשתך.
אכן ייתכן ולאור העובדה שתפוסת החדרים הייתה מלאה השפיעה על זמני ההמתנה למעליות ועל אי הנוחות שחשת עקב כך אנו מתנצלים.

אנו מקווים, כי תינתן לנו ההזדמנות לשוב ולארח אתכם גם בעתיד.

בברכה,

בני לוי

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
28 ביולי 2016-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

המלון מעולה מכל הבחינות.
חדר - נקי מאוד. מרווח. מקלחת טובה. היינו בחדר גן. מומלץ ביותר.
אוכל - אנחנו מאוד בררנים באוכל וכל ארוחה
התלהבנו מחדש עד כמה האוכל מדהים! טעים מאוד איכותי מגוון. אין דברים כאלה!
הברכה - נקיה וגדולה. כולל מגלשה.
שירות - שירות הכי טוב שקיבלתי במלון בארץ! כל עובד ועובדת היו אדיבים ומסבירי פנים כל הזמן. רואים שהעובדים נבחרו בקפידה ועברו הכשרה טובה. נושא השירות רגיש אצלי כי הייתי בהרבה מלונות בחו"ל ואני יודעת איך שירות טוב צריך להיות..והשירות פה היה מושלם!

ממליצה בחום!!

תאריך השהייה: יולי 2016
סוג טיול: נסיעה עם משפחה
1  תודה, Einat M
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
Benny L, Manager בנכס ישרוטל המלך שלמה - אילת, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 2 באוגוסט 2016

Einat M שלום,

רשת מלונות ישרוטל עושה כל שביכולתה על מנת להעניק לאורחיה חופשה מהנה ומפנקת ועל כן אנו שמחים לדעת שמאמצינו נושאים פרי.

נשמח לראותכם גם בעתיד..

בברכה,

בני לוי

דווח על תגובה בלתי הולמת
תגובה זו היא דעתו האישית של נציג ההנהלה ולא של TripAdvisor LLC.
הצג חוות דעת נוספות